Hello almal!
Ons internet was gister by die werk af, en by die huis het my man die plugs afgesit om die babakamer se bedrading te doen.
Hanlie relax, da is nog baie tyd...I keep telling myself that...hehehehe. Jy moet verstaan dat ek 10 jaar terug 'n baba gehad het, en meeste van die produkte het BAIE verander!
Soos ek gese het, gaan ek moet juggle tussen 'n hele paar dinge as bubs eers hier is, so ek probeer so goed moontlik voorbereid te wees om onnodige time consuming aktiwiteite uit te skakel.
My nommer 1 artikel op my lys (wat my baie lank gevat het om aan DH te verduidelik) is 'n 'Lazyboy'. Glo my, in die nagte wat bubs nie wil slaap nie, of niggly is, is dit 'n lifesaver. Ek wil ook 'n 'swing' he om haar besig te hou terwyl ek kos maak of help met huiswerk. Yes, ek het twee 'babysitters' maar hulle het huiswerk en dingetjies van hul eie om te doen in die aand. My persoonlike opini, is dat 'n 'carry cot' baie handig is die eerste paar weke. Dus koop ons die duurder Graco Travel System wat een by het. Verder gaan ek maar op wat vriendinne aanbeveel. Soos die nappy bin (apparently 'n MOET), die Angelcare monitor met sensor pad, die bambino stoeltjie ding, die mesh badseat. En natuurlik genoeg klere, spoegdoeke en komberse vir 7 dae...hehehehe. O ja, en 'n tip, koop 'n paar 'prem' kleertjies, baba is gewoonlik tussen 2.5kg en 3.5kg, en newborn klere is dan nog te groot mamma. En daar word sommer baie foto's van die nuwe mensie geneem in die begin en dan versuip hulle gewoonlik in hulle klere! Woolies, Edgars, Ackermans het soms prem klere. Dis ongelukkig nie baie volop nie. Maar stock eerder op as wat DH moet rondhol vir kleiner klere as baba gebore is.
Natsie, die moegheid het ook sak en pak weer by my kom kuier! En my voete was gisteraand SO geswel! Lyk my die 3de Trimester is oppad met 'n BANG!