Yeah, julle is almal weer terug, dis so lekker om weer van julle te hoor!
*ONel, moet nie te hard werk nie hoor...onthou die is 'n tyd vir jou om die swangerskap te geniet...Moet sê ek sukkel nog nie so baie soos jy en Eileen met die sooibrand nie..kry dit net so af en toe....lyk my ek het dit nogal maklik....(dalk moet ek nie te vinnig praat nie... he he). Die skoppery kan ek wel beaam is nogal erg partykeer..maar ek moet sê peanut is nie skaam om daai karate skoppe vir pappa te laat voel nie....kyk dan blom my man se gesig darem!!!
*Eileen ek hoop vir jou part dat dinge bietjie vinniger sal gaan en dat die bouery vinnig sal klaar kry....onthou net dis jou man se werk om julle op te pas.....!! Sterkte met die sooibrand, dit kan nie lekker wees nie!
*Natsie, welkom terug...wildtuin klink lekker, shame om te hoor van al die swellery...ook ek dink ons almal begin nou bietjie uitsit..my man het gister by die gym hoeka gespot dat my maag nie meer gaan impas by van die masjiene wat ons doen nie....
Ons beplan ook miskien 'n vakansie'tjie op Transvaal toe, bietjie my familie te gaan sien, dit sal einde Junie wees, dit is ver ry van die Kaap af en ons gaan almal by 'n wildsplaas kuier iewers naby Warmbad...so hopenlik as ons nou besluit om te gaan sal die swellery wat jy sê Natsie...nie so erg wees nie!
Julle moet almal 'n lekker daggie hê, praat later weer!
H x