file September 2010 mammas

16 years 4 months ago #28786 by Elise
Replied by Elise on topic Re:September 2010 mammas
MORE JULLE wou net gou hallo se ek moet gou gaan kla maak gaan vanmiddag gynae toe jipeeeeeeeeeee kan nie wag nie en dankie vir die sweetie of coke ek gaan dit sommer vanmiddag probeer sien julle later tata

Samantha Mikayla Vermeulen Gebore 20 Septermber 2010 09h32 3.24 kg 51cm
1 week oud: 3.4kg
4 weke oud: 4.1kg
6weke oud: 4.65kg

File Attachment:
File Attachment:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

16 years 4 months ago #28784 by Hanlie
Replied by Hanlie on topic Re:September 2010 mammas
Dankie ek gaan dit defnitief probeer!

Glo my jy kan my niks vertel nie, ek weet mos as ons markdag of so iets by die skool het dan gaan die kinders daarna bos!!

16 years 4 months ago #28423 by PinkMommy
Replied by PinkMommy on topic Re:September 2010 mammas
Ek eet gewoonlik 'n sweetie of drink coke voor ek gaan. Dan haal sy haar beste karate moves uit!

Ek vermy verder enige suiker, ek besef nou eers wat suiker aan ons kinders doen, 1 sweetie en sussie raak hyper.

16 years 4 months ago #28074 by Hanlie
Hallo julle almal

Wel Eileen, ons beurt is ons beurt...moet sê ek sien nogal baie uit, sal wil sien hoe skop die kleinding my....

Lekker om bietjie te hoor wat julle almal doen, wel ek is 'n Gr.R onderwyseres by 'n privaatskool in Kaapstad, so ek het genoeg 5&6jariges om my bedags besig te hou.

Julle moet almal 'n lekker dag hê!!

Hanlie

16 years 4 months ago #27361 by PinkMommy
Replied by PinkMommy on topic Re:September 2010 mammas
Leila, 'n Keiser is nie so bad nie! Ek kon ook nie normaal kraam nie, so ek het 2 keisers gehad, en is geensens van plan om die VBAC roete te gaan nie!

Amazingly enough het ek wonderlike ervarings gehad met my keisers. En jy is regtig baie gou weer op die been. Ek sal nou weer glad nie die normale roete wil volg nie, al kon ek. Die ergste van die hele keiser was die drip wat hulle moet opsit! Even die Epiduraal is niks. Dalk is ek maar net te veel van 'n control freak. Ek wil weet wanneer my bubs kom, sodat ek kan beplan.

Ek werk vir 'n Plant Rental mpy, branch administrator. Niks fancy. My motto is, ek is 'n ma. Ek wil nie 'n groot salaris verdien nie, as my pligte mbt die kids te veel word, wil ek kan ophou werk. Sonder dat ons gesin in finansiele ruin is. Ek geniet my salaris, en sover moontlik wil ek werk, want ek geniet dit om te werk.

Ek is sommer jaloers, almal van julle gaan die week julle nunu's sien.

16 years 4 months ago #27319 by Elise
Replied by Elise on topic Re:September 2010 mammas
dankie leila waar in roodepoort bly jy? ek is ook 22 word oktober 23 net na baba dis so lekker ja my datum het ook al verander maar my dr se ons hou dit by die 30ste al kan baba 3weke voor die tyd kom bly ons maar by die 30ste ek is ook vreeslik op gewonde en kan nie wag nie al geniet ek babsie so hier binne my dis ongelooflik lekker om hom/haar te voel skop maar ek wil die klein liefie vas hou en sien hoe hy/sy lyk. Jammer oor die normaal kraam ek wil glad nie waar moontlik is n keiser he nie ek is te bang vir operasies ek wil eerder al die pyne deur gaan.

Ek werk vir my pa van die huis af ons doen hydraulics op earthmoving equipment so ja eks lekker elke dag by die huis en dit gaan baie help as baba eers hier is.

Samantha Mikayla Vermeulen Gebore 20 Septermber 2010 09h32 3.24 kg 51cm
1 week oud: 3.4kg
4 weke oud: 4.1kg
6weke oud: 4.65kg

File Attachment:
File Attachment:

16 years 4 months ago #27295 by Hanlie
Hi Julle

Ja Eileen dit is ons eerste noonoo, en ons sien net so baie uit, ek sal Vrydag 23 weke wees en dan ook die Dr sien...sal maar ogies so op skrefies hou dat ons nie die geslag moet sien nie!!

Aai Leila so jammer om te hoor veral as jy wou normaal geboorte gee, darem is keisers net so goed deesdae

Julle girls het nog nooit gese wat julle werk is nie.....vertel bietjie?

hanlie