file September 2010 mammas

16 years 4 months ago #25581 by Elise
Replied by Elise on topic Re:September 2010 mammas
hello almal hoe gaan dit met julle?

Ek het maar kom inloer om te sien wat julle alles ervaar ek is ook eintlik n september mamma maar chat by die oktober mammas weet nie juis hoekom nie maar ek het gedink baba is due oktober maar dokter het bevestig dat hy/sy due is in september :silly:

Samantha Mikayla Vermeulen Gebore 20 Septermber 2010 09h32 3.24 kg 51cm
1 week oud: 3.4kg
4 weke oud: 4.1kg
6weke oud: 4.65kg

File Attachment:
File Attachment:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

16 years 4 months ago #25550 by Hanlie
Replied by Hanlie on topic Re:September 2010 mammas
Môre alle vriendinne

Hoop julle het almal 'n lekker naweek gehad, dat almal darem goed uitgerus het vir die volgende week wat voorlê!!!

Moet sê alles gaan goed hier in die Kaap met mamma en peanut, behalwe dat ek nou vind dat slaap in die aand nie meer so maklik is nie, behalwe vir peanut wat my skop as hy/sy ongelukkig is oor my slaap posisie, vind ek ook dat ek partykeer krampe kry of dit voel of my vingers dood gaan....is dit normaal?

hoop julle het almal 'n stunning dag!!

H

16 years 4 months ago #25014 by PinkMommy
Replied by PinkMommy on topic Re:September 2010 mammas
Ek het by Treehouse in Durban gaan kyk, hulle het die oulikste goed! Maar ek wil nie 'n 'tema' he nie. My MIL was baie geskok en gese ek MOET een he. Maar ek wil regtig nie. En Treehouse se goedjies het amper almal 'n feetjing of beertjie of iets op.

Ek het gister 'n 'sneek preview' van my photo's gekry. My man het verlief geraak op die pics en wil nou van my preggie pens foto's op die muur sit....I don't think so!

Ek is sommer alweer moedeloos! Waarom is dit so moeilik om iets in die hande te kry wat jy regtig graag wil he? Eers het ek my gat af gesukkel om 'n pienk campcot en baba swing op te spoor. Ek het Graco SA gebel, maar hulle het gese dat hulle nie weer pienk sal invoer nie, want daar is nie 'n mark nie, wat ek verstaan. Meeste ouers koop neutraal, want hulle beplan nog kids. Maar dis my laaste enetjie en ek soek PIENK! Doen julle self 'n guns en gaan kyk bietjie na Graco International se reekse, dis stunning! Ek het hulle outlets gekontak, Sears, Wallmart, Toy's R Us, ens, net om te hoor dat niemand hiernatoe ship nie. Edgars het so jaar terug in hulle baba catalogue 'n pienk stel gehad. Ek het hulle geskakel en shock horror kon hulle dit vir my by ander takke opspoor. Baie opgewonde het ek die dag gegaan om dit te gaan haal.....net om te sien hulle het die verkeerde goed gestuur en te hoor dat daar toe nooit 'n pink campcot was nie (alhoewel die pic pink was). Ek het toe maar gesettle vir 'n 'no name brand' pienk en bruin campcot. Toe het ek maar weer begin soek vir 'n swing. En verlief geraak op die Fisher-Price Papasan Butterfly Swing. Weer het my soektog begin, e-bay, amazon...you name it. Niemand! Ek het vriende in Australie en Engeland is ook bereid om dit vir my te ship as hulle dit daar kan kry. Uiteindelik het ek 'n vrou gekry wat dit vir my kan inbring teen R 2 900. Dis baie geld vir 'n swing! Wat about R2 000 kos. Ek wil dit soooo graag he, maar ai, ons bou 'n hele nuwe babakamer, wat baie geld is. En ek weet die swing is net 'n 'nice to have'. Besluite....besluite....eish!

16 years 4 months ago #24431 by Hanlie
Oooohhh julle maak my almal so excited, ek kan nie wag om ons baba kamer te begin nie......sover het ek mos nog net die kleure gekies....

so ek sal saam met Eileen uitkyk na die idees waarmee julle help.

Julle moet almal 'n stunning naweek hê!!

Hanlie

16 years 4 months ago #24314 by Vicki
Replied by Vicki on topic Re:September 2010 mammas
Ek het een dag by Treehouse ingestap toe ek my eerste enetjie se kamer gedoen het en verlief geraak op hulle Cockadoodle reeks (dis nie meer beskikbaar nie maar was 'n baie mooi turquioos met plaasdiere op). Ek het die kamer toe ook turquoois geverf sommer 'n klomp Cockadoodle materiaal bygekoop en gordyne, asblik oortreksel, kussingslope, tafeldoeke, ens daarvan gemaak. Ek het wit baba meubels daarby gekoop. Ek het ook twee karakters van die materiaal afgeteken en 2 groot skilderye daarvan gemaak wat die kamer lekker opgevrolik het. Wat lekker is van die Treehouse goed is dat jy allerhande bykomstighede kan koop met dieselfde motief (ek het die duvet, doekruil matras, bedlampie, voed kussing in die vorm van 'n olifant en gordyn wegbinders bygekoop).

Toe my seuntjie (nou 2 jaar oud) sy kot ontgroei was ek gelukkig genoeg om nog van die materiaal te kry en het toe 'n 3/4 bed duvet oortreksel en groot kussingslope daarvan gemaak. Siedaar! Een kleuter kamer met min moeite.

16 years 4 months ago #23900 by Hanlie
Dit klink so nice Eileen, Pienk en chocolate bruin...lyk my ons het nogal dieselfde idee, omdat ons nie die geslag weet nie, het ons besluit om lemmetjie groen en chocolate bruin.

Sulke groot foto's is altyd 'n wenner...sal bietjie dink aan idees vir jou...

geniet jou dag

Hanlie

16 years 4 months ago #23832 by PinkMommy
Replied by PinkMommy on topic Re:September 2010 mammas
Hallo almal!

ONel, welcome...welcome! Ek het nou weer in die Wesrand/Roodepoort grootgeword en so 8 jaar gelede die groot skuif Richardsbaai toe gemaak...weens gesondheidsredes. Ek mis die groot shops, maar sal nooit weer kan aanpas in JHB nie. Ek raak depressed n 1 dag in JHB.

Hanlie, ek kry my man bietjie jammer...hy het gegaan van Bachelor tot pa van amper 3. Hehehe, so die arme man moet nou spring van Bachelor kar tot BUS! En ongelukkig is daar nie 'n midde weg nie. Hy sal maar sy classy, manlike kar moet bestel oor so 10 jaar. Wanneer my oudste 2 op Varsity is.

Ons het 2 kids van ons eie oorweeg, maar het besluit om by 1 te stop. Alhoewel dit teen my ervaring stry.

Ek moet nou gaan sequin vasplak...urgh...talentaand vanaand en manlief en oudste het elk 'n spot. Ek het gister Abs se Tutu gekry, maar true as nuts is hy nie volgens die specs wat ek gegee het nie. So ek gaan nou maak kyk wat ek kan doen om hom te red.

Ek sal die pics post sodra ek dit kry.

Ek dink ek het 'n oulike brainwave gister gekry. Skoonpa het vir poplap haar eerste beertjie gekoop, toe 'spice' ek hom so bietjie op met pienk lint (ek het 'n lint fetish ok!). En gister by die photoshoot het ek 4 verskille photies van haar beertjie laat neem, ek het ook 'n mini tutu vir haar muur gemaak met haar kamerkleure (pienk en chocolate bruin). En beertjie het die ook ge'model'. Ek het besluit om die pics mooi groot te maak en te laat raam vir haar kamermuur. Ek speel nog rond met nursery idees, maar ek soek die hele 'vintage' look.

Het julle al nursery idees?