file September 2010 mammas

16 years 4 months ago #19856 by cornitalia
Replied by cornitalia on topic Re:September 2010 mammas
Gaan een van julle na Baby Expo toe?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

16 years 4 months ago #19395 by cornitalia
Natsie shame dit klink nie lekker nie.

Ek word vandag geskop laat ek weet.
Sy stem dalk nie saam met ma se kos keuse nie of dalk hou sy daarvan, wie weet?

hoop almal se dag is n lekker een.

16 years 4 months ago #19249 by Natsie
Replied by Natsie on topic Re:September 2010 mammas
More Gals

Hoe gaan dit vandag? Gaan baie goed vandag.

Die troue was baie lekker en pragtig gewees. Net so 10uur begin sleg voel en eerder huis toe gegaan. Het so 5 weke trug so pyn agter my naeltjie gekry en gedink dit was kraam pyne my man my in die kar gelaai en Hospitaal toe gejaag direk kraamsaal toe gegaan en my dr het my toe daar gekry maar dit was toe nie kraam pyne nie maar ontsteking in my derms sy het my afgeboek pille gegee en ja toe is ek huis toe. Saterdag het ek dit weer gekry dit voel regtig soos kraam pyne dit kom en gaan ook en dit trek dwars deur jou hele lyf deur jou rug ens. Ek het maar net 'n pil gedrink en in die bed gaan klim let wel eers getjank maar ja dit het dit nie weg gevat nie het seker so 12:20 uit eindelik aan dit slaap geraak man lief so 01:00 in die bed kom klim en my eers wakker gemaak om te hoor of ek beter voel, darm was dit toe beter.

Het 'n wonderlike moedersdag gehad, by my male gaan eet wat 'n heerlike gesellige dag!

Hoe was julle naweek?

Geniet die daggie

Nats

16 years 4 months ago #18905 by Hanlie
Replied by Hanlie on topic Re:September 2010 mammas
More almal,

Hoop julle almal het 'n lekker naweek gehad?

Natsie, hoe was die troue toe gewees?

Eileen, hoop jy voel darem nou al bietjie beter?

Ek moet se ek sukkel nog met 'n lelike hoes en die sinusse help nie, maar is darem terug by die werk vandag, ek dink die rus het darem gehelp.

Hoop julle het almal sommer 'n stunning Maandag!

Groete uit 'n baie nat ek koue Kaap!

Hanlie

16 years 4 months ago #18841 by PinkMommy
Replied by PinkMommy on topic Re:September 2010 mammas
Hallo liewe maatjies,

Wel, ongelukkig het die liewe griep toe nou sy eie hardkoppige pad gevat en oorgesit in Bronchitus met komplikasies.

Ek kon dok darem oorreed om my nie in die hospitaal te druk nie, deur die helfte van Vrydag in die spreekkamer op 'n drip te le. JIG...ek haat naalde! Ek weet dis seker nie wys om met 'n dokter kompromiee aan te gaan nie, maar face dit, as jy twee ander kinders het...then a mom's gotto do what a mom's gotto do! Ek kon dit regtig nie bekostig om die naweek in die hospitaal deur te bring nie, my girls skryf eksamen en dis hulle naweek by my, as dit hulle pa se naweek was, sou ek gegaan het. Ek kon dit net nie aan hulle doen nie. So ek is onder streng bedrus en met pers hande (waar die suster darts gespeel het om die drip in te try kry) huis toe. Ek voel weer amper soos 'n mens. Ek moet se, my dokter is geniaal. Veral as dit by asma kom, hy het ook eers met 3 ginekoloe gesels voor hy sy behandeling strategie toegepas het. Ek moet hom more weer sien....en hoop regtig hy het van sy hospitaal planne afgesien....ek het ingestem om more te gaan as dit dan nou nie anders kan nie. Hou styf duim vas...want ek kan nie verantwoordelik gehou word vir my aksies as daar nog 1 naald in my gedruk moet word nie!!!!

16 years 4 months ago #18323 by cornitalia
Ek weet nie waneer presies nie my dok net gese ek moet gaan voor ek haar in die eerste week van junie sien. So vandag gegaan as jy by netcare hospitaal bespreek kan jy sommer selfde dag jou 4D scan gaan bespreek wat heerlik is. Ek wou nog uitvind oor n 4D en toe se die vrou vir my en gaan sommer nou en gaan boek jou 4D scan.

16 years 4 months ago #18174 by Leila-S
Replied by Leila-S on topic Re:September 2010 mammas
Wanneer moet ons n bed bespreek? :ohmy: Ek het gedog dis eers baie later?