file September 2010 mammas

16 years 4 months ago #22446 by PinkMommy
Replied by PinkMommy on topic Re:September 2010 mammas
Ek is verlief!

Was netnou by die gynae, en het die mooiste 2D pics gekry van ons poplap. Sy het die fynste ou gesiggie, met die cuteste wipneusie. Sy het 'n serious growth spurt gehad, want 4 weke terug het sy 348g geweeg, en vandag 'n impressive 677g. En is 20cm lank. My girls was vandag saam, en hulle het dit so geniet om haar te sien rondwoel.

My geld is op Isabella Rae Belcher....maar my man se worry (en dit is geldig al wil ek dit nie erken nie) is dat hulle haar Bella gaan noem...Bella Belcher....is net verkeerd.

Ek het my vorms gekry om my bed te gaan boek...exciting!

Welkom Vicci!

Hanlie, ek het eergisteraand met Vampire Diaries begin. Ek moet erken dat dit net te veel suspense vir my het...ek is 'n regte girly girl. En kyk glad nie suspense, aksie, horror, of diere movies nie (want daar is ALTYD 'n sad gedeelte). Net romantic comedies. Damion is such a looker. Maar Stefan het nou maar net nie die smeul wat Edward (Twilight) het nie. Natuurlik is ek 'n huge Twilight fan...TEAM EDWARD! Het die boeke al twee keer gelees, en ken die script van Twilight, New Moon, en Breaking Dawn se trailer beter as die cast..hehehe.

Ek trek nou by episode 20 van Season 6 Greys.

Gossip girl het ek ongelukkig by reeks 3 begin. Maar ek moet se ek love dit! Die skrywer is geniaal met sy storielyn. Sodra jy dit begin kyk het, kan ons bietjie oor die karakters skinder!

Ons is 'dish challenged'. So ek moet maar my kick uit die series' kry. Wens net ek kon Hannah Montana en Wizards of Waverley place ook kry. Ek dink ek love hulle meer as my girls. En 7de Laan is net besig om my te irriteer!

Anyway, lekker dag vir almal! Hoop julle word sommer goed geskop!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

16 years 4 months ago #22117 by Leila-S
Replied by Leila-S on topic Re:September 2010 mammas
Welkom Vicki!

Ek love dit waneer baba skop! Wens party dae sy wil meer skop. Dis asof ek vergeet eks swanger as ek haar nie voel nie.

16 years 4 months ago #21482 by cornitalia
Replied by cornitalia on topic Re:September 2010 mammas
Hallo almal,

hoop als gaan goed met julle ek word geskop laat ek weet en my man dink dit is cute.

Vicki - ek is ook by dr Minnaar waneer is jou volgende scan by haar? En waneer is jou 4D by unitas? Sal lekker wees as ons twee kan gesels want my goed word beplan vir 14 sept.

16 years 4 months ago #21464 by Hanlie
Replied by Hanlie on topic Re:September 2010 mammas
Hallo Vicki

Welkom by ons chat, ja Afrikaans is maar ons taal ne!!

Bly jy het darem 'n oplossing vir die rugseer gekry, moet sê ek was sover nog gelukkig.

Jip, ek dink dis nou die skoptyd....want almal hier kla daaroor....klein rakkers

Weet jy al of dit 'n seuntjie of 'n dogtertjie is?

lekker dag verder

Hanlie

16 years 4 months ago #21321 by Vicki
Replied by Vicki on topic Re:September 2010 mammas
Hallo Almal,

Dis lekker om te sien dat julle bietjie in Afrikaans gesels.

Ek was laas week vir my 20 weke scan en dit was vreeslik lekker. Ek is by Dr Minnaar by Unitas. Sy het soomer gese ek moet dadelik my bed en 4D boek want die helfte van Centurion is deesdae swanger.

Ek gaan vir 'n keiser en dis beplan vir 15 September.

Ek sukkel vreeslik met lae rug pyn in die aande en het 'n support band by Dr Sevenster gekry wat baie help - ek dra dit sodra ek in die middag by die huis kom en het nie weer seer gehad nie.

Sjoe, baba skop vreeslik en nogal baie gereeld, maar is nog skaam om toe te laat dat Pappa voel.

16 years 4 months ago #21256 by Hanlie
More aan al die mammas vanoggend!

Hoop dit gaan goed met julle almal!

Dit is darem al Woensdag, so yeah, dis amper weer naweek....

Hoop al die baba's gedra hulle, nie soos myne wat dink skop is 'n nuwe speletjie nie.....

Kaap is nog nat, en more lyk nie veel beter met weer 80% reen nie, so hoop julle geniet julle dag!!

Hanlie

16 years 4 months ago #21220 by Hanlie
Hi Eileen

So bly jy voel beter.

Ek moet sê ek het altyd 'n craving vir sushi, swanger of nie swanger nie, en op die oomblik, vermy ek dit nou maar net omdat ek dit nie kan hê nie, my man weet natuurlik, dat na die baba hier is, hy my gereeld gaan vat vir sushi om op te maak!

Carmen is 'n baie mooi naam, maar moet sê Isabella het nog altyd by my aanklank gevind.

So bly ek het nog 'n series freak gekry...ons kry dit ook dadelik uit Amerika uit...is nou deur Greys,wag vir volgendes is besig met Vampire Diaries, en het nog nie by Gossip Girl uitgekom nie, maar dit lê en wag op die laptop.

Jy moet 'n lekker dag hê

Hanlie