file September 2010 mammas

16 years 4 months ago - 16 years 4 months ago #21148 by PinkMommy
Replied by PinkMommy on topic Re:September 2010 mammas
Hallo almal!

Ek dink ek is darem oor die hond se stert met die Bronchitus ding. My 3de reeks antibiotika gister gekry, met kortisoon en aterax....yummy! Ek is gewoond aan kortisoon drink, drink dit al vir 10 jaar elke dag.

Ons sien more die ginekoloog. Nogal baie opgewonde, want my twee girls gaan saam. Hulle gaan hulle sussie sien skop!

My enigste craving sover...en dit bly konstant...is SUSHI! Ongelukkig is ek beperk tot Avo....but at least is dit Sushi. Ek moet at least elke tweede dag my Avo Maki kry. Ek het glad nie cravings vir soet goed nie. Sushi is my enigste craving.

Ek het bietjie gaan kyk na die Genesis kliniek, maar sover ek kan vasstel doen hulle nie beplande keisers nie. Dit sou nou die ideale opsie vir my gewees het. Siende dat my situasie so bietjie uniek is. Ek het my gorgeous bokkies uit 'n vorige huwelik, en hulle is baie ma-vas. So om twee aande in die hospitaal te moet deurbring gaan traumaties vir hulle wees. En die een is nog nie oud genoeg om in die saal in te kan gaan nie. Sover hoop ek dat my keiser op 'n Maandag sal val, wat beteken hulle gaan in elk geval skool, en het hulle ballet ens na skool. Dan kan hulle die aand kom kuier. 'n Vrydag gaan net nie vir my werk nie, want hulle sal net by my man wil wees en hy sal net by my wil wees. Complicated! Ek wil graag vooraf met die hospitaal hoof probeer 'n reeling tref aangaande my kids. Hopenlik sal hulle oopkop wees.

Sussie was gisteraand 'n groot 'show-off', sy het haar sussies try impress met haar mean skoppe.

My arme bokkie het nogsteeds nie 'n naam nie. My man het vir ons 'n oulike baba naam boekie in Durban gekry, en hy is besig om daardeur te werk. Sover hou hy van Carmen (songtress, one with a beautiful voice) Wat so by hom pas, want my man het 'n amazing stem, hy is die sangleier in ons kerk. En sy hele familie is musikaal en love dit om musiek te maak. But ek like Isabella! So die 'name wars' gaan voort.

Nou ja, tyd vir Vampire Diaries...ek is hooked op 3 reekse...Gossip Girl, Vampire Diaries en Greys. Ons is gelukkig genoeg om die episodes te kry net nadat dit in Amerika gewys het...hehehe.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

16 years 4 months ago #20967 by Leila-S
Replied by Leila-S on topic Re:September 2010 mammas
Hey

Hanlie hulle pryse is baie goed. Dis net as jy vir n nood keiser moet gaan waar hulle duurder is as n hospitaal, maar dit was laas jaar se pryse, ek wag nog om die nuwe prys te kry. Medies betaal ook daarvoor daar is net n paar goedjies waarvoor hulle nie betaal nie. Ek het gehoor van nog n plek naby die Olivedale hospitaal waar n vrou was wat n tweeling gehad het. Hulle het R9000 vir alles betaal, maar ek dink hulle jok want waar sal n keiser R9000 kos vir n tweeling?En dit was alles ingesluit, die 3 dae wat hulle daar gebly het en haar man kon saam haar daar bly in die selfde kamer, die babas het saam hulle in die kamer geslaap en hulle het hulle eie private tuin gehad. Ek dink dit is te goed om waar te wees anders sou elke vrou daar wou kraam.

Maar anyway sal probeer nog uitvind van daai plek.

Dis so nice om te hoor wanneer almal hulle babas verwag! My due date was eers die 30ste maar het geskuif na die 27ste toe. Kan net nie meer wag nie!

Ek love die naam cornitalia!

16 years 4 months ago #20299 by cornitalia
Replied by cornitalia on topic Re:September 2010 mammas
Hanlie dit is my man se gunsteling ding om te doen as baba skop om sy hand op maag te he en dan te lag as hy haar voel en as ek kla oor skop wat hard was se hy vir kliending dis reg so wys vir ma.
Ek sou gaan boek as jy klaar by jou afspraak was as jy na n netcare hospitaal toe is die storks nest mense wat jou 4D doen nogals vol.

Leila due date is die 14de sept ons dogter se name gaan Maureen Louise wees die 2 oumas se name.

16 years 4 months ago #20271 by Hanlie
Replied by Hanlie on topic Re:September 2010 mammas
HI Leila,

Sjoe,die Genisis kliniek lyk mooi....is hulle pryse redelik?

My due date is die 17e September, en ons gaan na die Kingsbury hospitaal gaan in Claremont, Kaapstad, hulle is nogal bekend hier rond.

Ons is nogal braaf, ons gaan nie uitvind wat ons gaan he nie, ons het wel op twee name solank besluit,sodat ons vir enige een gereed is die dag van die geboorte.

Geniet die baba expo.....

Hanlie

16 years 4 months ago #20058 by Natsie
Replied by Natsie on topic Re:September 2010 mammas
More

Hoe gaan dit?

Shoe bed bespreek? My dr het met vorige besoek vir ons gese ons kan op 26 weke bed gaan bespreek en dan ook die 4D.

Baby expo wel nee wat was al by een en kan alles daar in die winkels koop nie lus vir rond skarrel nie.

Leila ons seuntjie Micah word 24 August gebore keiser, due date was 4 Sep maar met keiser maak dr dit mos 10 dae vroer.

Genesis lyk so amazing maar dit is net te ver van ons af! Betaal mediese fondse vir dit?

Lekker daggie

16 years 4 months ago #19978 by Leila-S
Replied by Leila-S on topic Re:September 2010 mammas
More julle!

Ons gaan beslis baby expo toe! Net n jammerte dis in die middel van die maand en nie aan die einde wanneer dit pay day was nie lol. Maar tog is dit eintlik goed so anders koop my man weer als wat pink is en hello kitty op het.

Ek gaan saterdag eers na my dr toe (Vir die laaste keer) en dan gaan ek die 28ste Mei na my gynae toe tot baba hier is. Ek sal hom vra van die bed bespreek en alles. Maar nou weet ek nie of ek wel by die hospitaal wil kraam en of ek eder na Genesis toe moet gaan nie.

Sal maar eers na altwee gaan kyk en als uitvind.

Wanneer is julle almal se due dates en het julle al aan name gedink?

Julle moet julle dag geniet!

16 years 4 months ago #19963 by Hanlie
Replied by Hanlie on topic Re:September 2010 mammas
Hi almal, sjoe maar julle is darem stil die laaste tyd!

Hi Cornitalia, wens ek kon maar sit in die Kaap, sover ek weet is ons volgende expo eers weer in November, en dan sal peanut al hier wees.

Dinge begin nou erg exciting raak vir ons, gisteraand net toe ons aan die slaap probeer raak sal peanut mos nou besluit om vir mamma te skop, so hard dat ek eintlik kreun, my man was natuurlik in sy noppies....( 'n regte rugby spelertjie as hy so skop!!) maar nou ja dit kan mos nou 'n dogtertjie ook wees....so nou moet ons maar net wag vir September!!

Het een van julle ook cravings, want deesdae raak dinge weird by my...ek is op die oomblik op pienk en blou milkshakes, en moenie die chocolate steri stumpies vergeet nie, dan ook rou blomkool.......wat ons nie ook sal deurgaan nie!

Leila, het jy toe jou bed bespreek? So wanneer moet mens dit nou doen? want ek sien weer die gynea volgende Vrydag,dan is ek 22 weke?

Hoop julle mammas en mammas to be het 'n heerlike dag!!!

Hanlie