Swanger en siek wees is een kombinasie wat nie lekker saam werk nie. Ek is afgeboek met griep. Ek het juis met die eerste sniffels dok toe gehardloop, om dit te keer voor die stupid griep in my bors ingaan. Ek het baie erg asma, en griep is dodelik vir my. Ek en my jongste dogter het albei byna ons lewens verloor weens griep toe ek 3 maande swanger was met haar. Ek het in ICU beland vir 2 weke en als moontlik is gedoen om my lewe te red, but nie my baba s'n nie. Morfien, x-strale, drips, steroids you name it. Ek is aangese om dadelik vir 'n aborsie te gaan, maar kon net nie, dit was dan te danke aan die wete dat ek vir haar moet bly veg dat ek uit die koma gekom het. Needless to say, 6 maande later is Gabrielle Grace gebore...met geen nagevolge behalwe 'n baie sterk wil!
So ek is doodbang vir griep. Dus het ek my tuis gemaak op my bed met my laptop en dvd player. En hier sal ek bly tot ek beter voel!
Gelukkig word dit nie koud by ons nie, so ons loop nie so kwaai deur met die verkoue en griep idee nie. Die winter is net genoeg om ons uiteindelik bietjie af te koel en nie meer uit te wil pass van hitte as jy enigsens iets met moue aan het nie.
Vir die wat in JHB of die Kaap bly...tel julle seeninge! Ek moet elke jaar 'n holiday Drakensberge toe reel vir 'n verskoning om wintersklere te kry en darm te voel hoe dit voel om te verkluim.