file Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

16 years 4 months ago #21843 by G Baby
MOrgan moet nie worry oor epi nie. Daar moet altyd narkotoseur op roep wees. Hy sal kom as hulle hom bel. DIe kontraksie pyne is darem nie so erg nie jy sal dit kan handle tot jy epi kry.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

16 years 4 months ago #21841 by Driekie
Ag Hexy soo sorry oor woefie en dit net na ek goeie raad gan opsoek het en rondgevra en kyk het wat ons met ons woefe doen wat ons so invat!

O ja - katte word nie sommer siek nie,maar hulle kan lekker siek raak nes honde indien nie erger nie!!Ek hou al katte aan vandat ek bitter-klein is. My een kat het ek gekry toe ek 9 was en hy was 4mnde oud toe hy verdwyn - na hy 4dae weg was, en ek hom terugkry het hy wurms in sy neus gehad, n baaaie diep sny met worms onder sy skouer, bo-kaak middeldeur gebreek,onder-kaak op 3 plekke gebreek - R1400-00 later en hyt geleef tot ek 17 was.Nog n kat ok so ampertjies dood 3dae weg na n kar hom getref het - hy leef nou nog is al 13 jaar oud bly by my ma'le.

En dan vandat ek in Mafikeng bly het ek een kat verloor aan rotgif na sy n rot gevang het wat die gif ingekry het.Sy't 2dae weggeraak en toe sy terugkom was dit te laat en kon die veearts nie help nie - haar are en goed het platgeval en sy't inwendig doodgebloei omdat die gif hulle bloed te veel verdun soos wat dit met die rotte maak.
En net nou die dag amper my een ander kat verloor oor hy n niersteen gehad het wat vasgesteek het - hy't darem oorleef

Hehe - so katte kan ok lekker probs gee as hulle tyd het!! :lol:

16 years 4 months ago #21838 by G Baby
Gan gou boeta in die bed sit!!! Loer nou weer in.

16 years 4 months ago #21833 by Morgan
tienka eks bang ek begin 12uur die nag kraam en dan is daar nie n ou wat die epi kan doen tot die oggend nie en dan as hy kom gan hulle se dis te laat... ek sien dit al kom!!

Driekie my boetie was deur n hond gebyt in sy gesig toe hy graad 1 was. dit was baie erg, hy het letterlik sy gesig velle in sy hand gehou, so eks maar baie versigtig.

Was n vriendin van my se hond, hy het gele en slaap toe steek n by hom toe word hy mal en gryp my boetie wat gesit en tv kyk het.

File Attachment:

File Attachment:

Carli gebore 18 Junie, 09:50, 3.495kg, 50cm

16 years 4 months ago #21830 by Dassie
Hy is darem 'n pragtige hond Driekie. Hy is altyd by my in die huis, so ek hoop hy is darem bietjie beskermend. Partykeer maak my man of hy my slaan, dan moet jy sien hoe die hond so ernstig raak en hy kyk ons met sulke groot ou oë aan.

TTC first LO since April '09.
MC - June '09.
BFP - 26 May, Alle eer en dank aan God!
Baby boy born Jan 2011!

16 years 4 months ago #21829 by G Baby
Morgan vriendin van my het ook so bekken pyn gehad. vra maar vir jou gine of daar pilletjie is wat kan help vir die pyn. Kan dink dis seer. EK het nog nie bekken pyn gehad nie maar dit klink seer. Sterkte

Ansa,dink aan jou ook,die gewag vir alles sal mens mal maak. Sal meskien goed wees as jy fs afspraak kry. Hulle is die gines altyd so stappie voor met die tipe goed.

Morgan jy gan dan 2 babatjies h? as j hondjie kry he he. Ek dink altyd dis 'n goeie ding om 'n hond saam 'n kind groot te maak.
Hoop jy kry ene!!

My vriendin kom vandag huistoe,na my gine afspraak more wil ek gou gan loer hoe lyk die ou kleintjie.

16 years 4 months ago #21821 by Dassie
Hi Tienka en Ansa, voel okay vandag. Behalwe vir boobs wat ongemaklik is.

Shame, ek het by iemand gehoor wat by ons bestuurder se begrafnis was, sy klein dogtertjie het gevra : 'Maak vir pappa wakker, dat ons kan gaan.' Hoe hartseer is dit!

TTC first LO since April '09.
MC - June '09.
BFP - 26 May, Alle eer en dank aan God!
Baby boy born Jan 2011!