Hallo julle! Dit gaan woes! Moes net gou kom hallo se.
Petro bly julle doeks beter! Hou dit nou so! Makro adverteer 'n 32duim (80cm) LCD tv met 'n PVR dstv decoder, instalasie ingesluit vir R 699-99. Weet nie of dit net tot gister (9de) was nie. Pas op jou nanny!
Melody, goed om te hoor Kayla eet beter! Jy sal sien een van die dae gaan dit sommer baie goed! Geniet jou present!
Gerne bly julle en Regina kon 'n goue middeweg vind en dat Henko nog bietjie by die huis kan bly! iestog Ruben se tandjie is seker baie seer! 10/10 vir die tv! Nou kan julle lekker speel en doen! Geniet dit! Hoe lekker lag ek vir die elke dag pasta en maalvleis! Hoekom begin jy nie 'n thread met spyskaart wenke onder Feeding & Nutrition nie?
Carmen ek is skoon jaloers op jul Roxette vertoning! Julle moet dit gate uit geniet! Eina vir die ou blou wangetjie! Siestog, dit was seker baie seer!
Anina lol vir die kruiwaens speel! Ek sien al hoe loop julle dubbelgevou agter die goed!

Stefan klink so cute! Arme sussie en die smarties! Geniet Johan se payday en alles wat daarmee gepaard gaan!
Ek onthou ook die "jy sal by hierdie tafel sit tot jy jou bord leeg ge-eet het!" Vandag is my ma spyt daaroor, sy glo dis wat haar kinders se gewigs-probleme veroorsaak het!
Nelita ek sien jy het kom inloer! Gaan dit nog goed? Hoekom so stil? Ons mis julle stilles!
Janine, wat het van jou geword? Kom se tog hallo!