goeiemore.
shoe ek het bietjie min geslaap gisteraand. ruben se tand maak hom baie seer. so ek was baie op, gaap !
Helene het nou die dag vir my gese sy mis ons baie maar sy sit maar baie min voor haar rekenaar en as sy doen is dit 'n vinnige fb. maar sy stuur groete en se sy mis al ons chats en raad
Melody, jy moet dalk vir K growwe goed in haar hand sit, soos daai bedouir koekies, hulle het mos 'n redelike growwe struktuur (voor hul pap word) dat sy haarself gewoond maak aan die grofheid. Wat is die probleem met winde? moet jy haar nog burp?
Petro, bly jy het beter geslaap. die inslaap dames help baie ne!
ons het gisteraand 'n talk met regina gehad en sy wil nie he ons moet vir henko skool toe stuur nie

sy se dis te laat en dis nou te koud. So ek gaan nou net naweke die wasgoed doen en dan se sy sal sy okay wees. sy gaan ook nou elke dag vir 'n uur vir Henko skool gee sodat hy kan begin leer om stil op sy alie te sit en te leer.
En ons het besluit die tv mag nie meer aan voor 7:30 die aand nie. ons het so lekker tyd gehad gisteraand, carika se cd opgesit en lekker gespeel!