file Oktober mammies 2010

15 years 4 months ago #180368 by Kwaaitjie
Replied by Kwaaitjie on topic Re: Oktober mammies 2010
Gerne, dalk het Henko die rekkies spesiaal vir mamma gekies! Goeie pryse wat julle vir die komberse betaal het!

Ek sal seker die week hoor van die werk, aangesien hulle dringend 'n aanstelling moet doen. Die ander persoon het reeds bedank!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 4 months ago #180365 by Kwaaitjie
Gerne geluk met die ou tandjie! Nou gaan hy darem lekker biltong eet! Bly julle het so lekker ge-eet! :woohoo: vir die haar-rekkies!

Anina en toe het jou onromantiese man jou met 'n heerlike ete en 'n laat slaap bederf Sondag! Te lekker! Jammer oor die slegte nag! Hoop julle kan almal vanaand vroeg inkruip en dan goed rus! My man glo nie in moedersdag nie! En toe se ek sommer vir hom hy vergeet elke dag van die jaar is vadersdag en kindersdag! Ek het gister vir ons en die twee oumas gekook. So, ek het my as af gewerk om almal anders te plesier,en soos gewoonlik HEEL agter in die ry gestaan!

Carmen ek moet lag oor die "idee" vir uiteet, maar glo ook dit moet darem vir iets tel! Darem het julle lekker saam met jou ouma gekuier!

15 years 4 months ago #180350 by Grenaat
Replied by Grenaat on topic Re: Oktober mammies 2010
LOL dit is 'n vreemde geskenk ne. en dis sulke bright pienk en groen en blou rekkies. dink hy het dit by die kiddies afdeling gekoop LMGA
Dink hy het besluit om my te help want hy sien ek koop elke liewe maand rekkies.

Anina, hoop die kids is gou beter. ai man. LOL vir die tandjies storie :)

Carmen, dit lyk vir my so cute as hulle groter babas is met net gums :) dalk is jou girly 'n laat snyer.

Christa, wanneer hoor jy van die werk? Bly M se magie is beter.

Ons het die naweek by die china mall vir die hele huis van daai sagte snoesige komberse gekoop. oe dit slaap darem maar lekker hoor. dit was R570 vir 2 queens, en 2 driekwart vir die kids. dink nie dis te bad nie.

3 Jaar gelukkig getroud
Pragtige seuntjie, HENKO - gebore 1 Januarie 2009.
Nog n pragtige seuntjie, RUBEN - gebore 5 November 2010!
Baba nr 3? Mmmmmmmm ;)

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

15 years 4 months ago #180347 by Hasie.
Replied by Hasie. on topic Re: Oktober mammies 2010
Carmen, Claudia het ook nog nie tandjies nie. Toe Stefan klein was het die kliniek suster op 4 maande vir my gese sy tandjies is defnitief oppad uit. Van toe af het ek geglo elke nuk en gril en stink doek is agv tande. Toe kom sy eerse tandjie eers op 11 maande uit en die 2de een op 13 maande... Hy het nou 12 tande uit die 20 (met 2 vinnig aan die deursny) so op die ou end sal hy seker al die tandjies he... Maar ek gaan nie met Claudia weer tande gebruik vir alles se redes nie, nee wat, ek het 'n lekker gek van myself gemaak met Stefan!

Christa, klink of jy nie 'n lekker dag gehad het gister nie. Hoop Mare word vinnig beter!

Gerne, geluk met die tandjie!!! Ek se nooit nee dankie vir haar rekkies nie... maar dit is biejtie vreemd vir 'n moedersdag geskenk. Ek het regtig gehoop ek kry 'n kaartjie met die kiddies se hand of voet afdrukke op, maar die ete was darem lekker!

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za

15 years 4 months ago #180335 by Kwaaitjie
More julle!

Petro Xander is so mooi ou seuntjie! Ek sal daai bekkie sommer op soen! Dis lekker as hy so vroeg al gaan slaap, dan kry jy en pappa bietjie tyd saam! Geniet dit!

Melody hoop jy het die movies geniet! Oor moedersdag gaan ek liewer NIKS se nie! Ek het al beter Sondae beleef! Bly Kayla eet beter! Dis blykbaar nou Mare se beurt om sleg te eet! (SUG) Hy peusel net aan sy kos, eet nie eers die helfte van wat hy gewoonlik eet nie. :huh: Drink ook nie vreeslik melk nie. Hoop hulle maak jou 'n goeie aanbod vir daai pos!

Dankie vir die gebede Anina! Ek bid baie hard vir hierdie pos! Hoop jou moedersdag was beter as my en Melody sin! Sterkte met jou onderhoud Woensdag as ons dalk vergeet! Ek dink ek het nou 'n erger "mushy" brein as met my sangerskap! :blink:

Gerne klink of julle 'n heerlike naweek so almal saam gehad het! Hoop al die mammas is bederf!

Dames ek gaan beslis die pruime probeer! Sy magie is darem beter, maar nog nie 100% nie. En sommer probiotics ook.

Geniet die dag! Ek hoop die week is nie te lank nie!

15 years 4 months ago #180325 by Bollie
Replied by Bollie on topic Re: Oktober mammies 2010
Hi julle

Hehehehe toemaar Melody, ek en jy het min of meer dieselfde gekry vir Moedersdag :laugh:

My man het gaan golf speel gisteroggend en ek het darem 'n mooi sms gekry wat se ek is die beste ma in die wereld, maar dit was dit!

Ons sou gaan vir ete, maar toe word ons genooi na my ouma hulle vir 'n family gathering, so ons is toe soontoe, ook lekker gevreet! So June kan darem punte kry vir die IDEE van gaan uiteet, maar ek het ook eintlik maar boggerol gekry vir Moedersdag! :huh: 'n sms.....

Gerne, ek like die haar rekkies! :P

Baie geluk met Ruben se tandjie!! Ek dink almal het nou tandjies ne? Dis net Riley wat wag vir daai 1ste tand om te verskyn? Die arme ding byt alles wat sy sien en die kwyl loop sulke liters elke dag, maar daai vervlakste tandjie bly binne :laugh:

15 years 4 months ago #180321 by Hasie.
Replied by Hasie. on topic Re: Oktober mammies 2010
Hi almal,

Hoop julle het 'n great moedersdag gehad!! Melody, jammer jou man is so onromanties, jy sal maar meer duidelik moet skimp.

Johan het toe vir my 'n heerlike middagete gemaak na hy my laat laat slaap het. Verder het ons 'n lekker rustige daggie by die huis gehad.

Petro, klein Xander lyk baie cute.

Ons het 'n rowwe nag gehad gisteraand... Claudia is bietjie siek en was baie huilerig, sy het my 4 keer tussen 11 en 2 laat opstaan om 'n dummy in te druk. Toe kom Stefan na ons kamer toe en moet ons hom terug vat. Johan het toe maar by hom gaan le vir 'n rukkie maar ek het nog steed wakker gele. Toe slaap Claudia darem tot so net voor 5 en van toe af is sy wakker en by my in die bed, Stefan het toe ook weer wakker geword toe Johan opstaan en ook by my kom inkruip. Die tweetjies was vanoggend so veeleisend dat ek baie laat was vir werk... Hopelik kan ek vannaand vroeg in die bed kom.

Ek hoop nie die hele week gaan so wees nie.

Lekker week vir julle!!

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za