Ag te lekker Petro, klink of jy 'n baie lekker Sondag gehad het!
Christa, toemaar, mans kan partykeer baie onsensitief wees...het hulle almal vergeet jy is ook 'n moeder?
Ek was darem heel verbaas, my man het boggerol gedoen vir M-dag, maar ek het baie sms'e gekry van soos my swaer en my skoonsus en vriendinne om my geluk te wens

so dit het darem gehelp om my meer spesiaal te laat voel
Gerne, ek dink ook Henko het dalk die rekkies uitgekies, maar as Tim het, good for him
Anina, ja nee, ek wag ook maar eerder nou net geduldig vir daai tand om te verskyn, miskien kry Riley hom voor sy 1 is
Riley het haar 6 maande vorderings verslag by die skool gekry en dit lyk baie goed.
Ag dis baie basic, maar het al die soorte mylpale op 6 maade en dan verduidelik dit hoe ver sy is met elk. My poppie is effens voor
Die rakker het nou 'n nuwe ding begin doen die naweek. Sy staan mos op teen alles en dan loop sy so skuins langs ie bank af bv. Maar nou begin sy net die goed los, en dan staan sy alleen vir so 2 sekondes en dan ploeter sy neer
sy dink seker sy kan haarself balanseer!
O mense, sy val lekker rond, het nou die dag in die kot neergeslaan en toe so lekker rooi kol op haar voorkop gehad soos sy die kant van die kot geslaan het, was so funny, want ek sien hoe slaan sy neer, ek dog daar gaan 'n groot huil kom, want dit was DOEF! Maar daar kom sy weer op en lag net en smile te breed!