file Oktober mammies 2010

15 years 4 months ago #179462 by Dragonfly
Replied by Dragonfly on topic Re: Oktober mammies 2010
Shoe julle, darm voel ek nie nou alleen as ek so na julle luister nie. Kayla het weer sleg geslaap gestraand-al 1 uur wakker geword en toe bottel gegee en verder gesukkel met winde tot 2:30 en toe weer 5 uur wakkerien dit met smiles ... :-)

Sy poep ook baie al vir so 2 dae nou, wat kan ek doen om haar te help, gebruik reeds tissue salt no 8 in elke bottel en probiflora elke dag.

Carmen ek kan nie glo Riley klim al op goed nie, ek dink ook jy moet record-niemand gaan jou glo nie en dit sal spesiaal wees as jy haar eendag kan wys-sy sal jou self seker amper nie glo nie.

Anina-sterkte met die slaap,ek verstaan dat n mens se patient kan uit hardloop as n mens so sukkel aand na aand na aand. Claudia is ook vinnig -shoe ek is amper jaloers...

Gerne' dis oulik dat Ruben so lekker eet-ek wens my klein mensie wil so lekker eet....ek sukkel met elke voeding...voel al raad op...en more is sy al 7 maande..

Christa, dis oulik dat hy nou by jul sit en dan slaap-Kayla slaap nooit so,mens moet haar of sus of bottel gee. My man het nou die sus duties aan geneem-kom 7:30 vat hy haar en loop op en af in die gang totad sy rustig is en in sluimer dan gee hy haar vir my en sy drink bietjie melk.

Petru, ek hou jou beslis in my gebede vannaand-dis regtig nie lekker as hulle so sleg slaap nie.

Julle, wanneer moet hulle begin eier eet. Paed het gese sy mag op 6 maande als kry behalwe koei melk en eiers,maar hul se sy moet eiers kry voor haar 9maande inspuitings-so wanneer moet ek dit gee-op 8 maande?

Ek het baie supper nanny gekyk toe ek swanger was-dink sys briliant..supper nanny en dog whisperer is my gunsteling programme. Dis natuurlik greys anatomy uitgeslui-lol

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 4 months ago #179447 by Hasie.
Replied by Hasie. on topic Re: Oktober mammies 2010
Ai Petro, dit klink rof! Ek sal verseker vir jou bid. Ek weet hoe jy voel, Claudia gee my net so min kans om te slaap. En ek het ook nie krag vir sleeptraining in die middel van die nag nie.
Christa, ek hoop Maré besef vannaand dat die nag nie tyd vir grappies en geselsies is nie sodat mamma bietjie kan slaap.
Stefan het sopas 'n hele boks eiers op 'n manier van die kombuiskas afgekry. Toe breek hy elke eier oop en is nou besig om die doppe in die asblik te gooi. Hy lyk baie beïndruk met homself!

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za

15 years 4 months ago #179441 by stella
Replied by stella on topic Re: Oktober mammies 2010
ai julle ek is raadop = xander slaap soos n regte hooooligan !!! ek is elke oggend doodmoeg en so geirriteerd dis net die waar

hy is in die dag so sot - slaap lekker - eet mooi - speel mooi. hy eet reeds 3 etets per dag en ek gee reeds proteiene - ek glo regtig hy eet meer as genoeg. dan badtyd en storieetyd - dan drink hy net na 6 bottie en ek sit hom in die kot - hy speel dan so 2- 30 min alleen daar en raak dan aan die slaap. dit klink goed - maar hier kom die bollie - dan begin hy partyaande al 9:30 wakker word as ek gelukkig is slaap hy tot 10:30. partymaal draai ek hom om en sit sy dummy terug dan twist hy sy lyf ens. ek geen dan bottel nie voor 10 - ruil doekie om en xander is weg is droomland binne 5 MINUTE

DAN word hy 1 uur wakker, soms as ek hom in ons bed sit slaap hy dadelik, hy wil nie melk he dan nie, maar partymaal soos gisteraand is hy haas wakker en gesels dan kliphard vir 2 ure - todat hy agterkom hy is dood moeg - huil vreeslik - suip n hele vol bottel melk uit, pass dan uit en is 5 wakker vir die dag om te begin. dis asof hy glad nie homself weer aan die slaap kan maak as hy wakker word in die nag nie. hy skip geen voeding nog nooit nie - mas hy drnk 10/11 uur en dan 2/3 uur en dan weer so halfhartig die 5/6 uur bottie. ek het nie krag vir sleeptraining indie middel van dienag nie - hy weier om water te drink, ook nie verdunde melk

BID tog asb die die kind van my begin beter slaap ASB - dis nou net vir genade

[link=http://lilypie.com] [/link]

15 years 4 months ago #179425 by Kwaaitjie
Replied by Kwaaitjie on topic Re: Oktober mammies 2010
Carmen ek hoop julle kry 'n oulike plek waarvan julle hou en wat jul sak pas! Ek dink nogal die banke gee 'n 100% lening vir eerste kopers, maar kan dit nie verseker se nie. Klink my Riley probeer vir mamma binne een maand super fiks kry! :P Great vir jou man wat Moedersdag onthou en jou boon-op herinner! :woohoo: Wat van oulike puzzles of iets anders wat opvoedkundig is vir die seuntjie? PnP het nogal oulike opvoedkundige speelgoed. Selfs die groter tipe Lego blokkies, kan nie onthou wat hulle dit noem nie. Dis gewoonlik in 'n emmer verpak.

Anina die goeie nuus is Supernanny is op cheap tv ook! Dis Woensdae oggende op etv. Ek is net nie seker hoe laat nie, dink dis 11:30. Bly jy het toe darem 'n goeie nagrus gehad nadat altwee eindelik aan die slaap geraak het! Claudia is net so haastig soos Riley lyk dit vir my! Moet se die "sleeptraining" klink vir my na 'n uitputtende besigheid!

Mare wil seker die laaste week nie meer dadelik slaap na sy aand bottie nie. Hy het altyd so met die laaste paar slukkies aan die slaap geraak. Nou gee ek sy bottie en as hy nog wakker is, wat ek hom saam dat hy by ons in die sitkamer rustig sit. ek gee geen speelgoed nie, hy mag wel met mamma en pappa gesels of speel of so. Nou speel hy seker so halfuur nog met ons, dan begin hy ogies vryf. As ek hom dan neerle slaap hy omtrent onmiddelik. Kyk van slaaptraining en roetines weet ek absoluut niks, ek doen maar wat ek voel vir my en hom werk. En dan bid ek baie hard ek doen dit reg . . . . . :huh:

Julle dogtertjie mammas moet by Ackermans se uitverkoping gaan kyk. Hulle het die mooiste dogtertjie winters-pakkies daar. Moet nou by se die een in Wolmaransstad is baie beter as Klerksdorp se twee winkels saam! Seker oor hier so min klere-winkels is.

Waar kan ek vir Mare 'n pull-overtjie kry? Die goed is so skaars! Ackermans het gehad, maar hierdie mamma het gesit en slaap en nou kry sy nie! :(

15 years 4 months ago #179420 by Grenaat
Replied by Grenaat on topic Re: Oktober mammies 2010
kan nie glo riley klim al op stoeltjies nie, shoe!

Anina, klink of jul omtrent 'n rowwe tyd het. sterkte jong. ja die kids is maar erg oor roetiene, dis maar moeilik want dis nie altyd moontlik om dit toe te pas nie.

carmen, wat van Puzzles, boeke (daai wat jy so op kan skryf met 'n afvee pen), of klere? ek was so verbaas toe my sister se kind 3 word - hy het die ergste tekere gegaan oor sy klere.... Wow check my Ben 10 klere! :) Of die coolste tekkies, jy sal vir altyd in sy goeie boekies wees :)

Ek love natuurlik educational goed so my familie se kids kry altyd boeke of puzzles of iets om te lees of bou!

Christa, ek kan net vir Mare hoor al. hulle kan sulke snaakse geselsies maak ne!
o gonna, praat van romantiese man, my man is met die "mees-onromantiese-klip" gegooi. regtig, hy is bOOOOring.
Dankie dat jy die email aanstuur christa. waardeer. ja ek doen goed, ek is bly! Gaan ook goed met Rubies, hy is ook nou redelik gesond en geen klagtes nie!

ek het gisteraand vir hom baby marrow en spinasie gekook toe sit ek so stukkie van henko se driehoek kasie daarin en smelt dit. shoe hy het lekker geeet hoor!

carmen, hoop alles loop seepglad met die huis koop!

3 Jaar gelukkig getroud
Pragtige seuntjie, HENKO - gebore 1 Januarie 2009.
Nog n pragtige seuntjie, RUBEN - gebore 5 November 2010!
Baba nr 3? Mmmmmmmm ;)

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

15 years 4 months ago #179403 by Hasie.
Carmen, kiddies van daai ouderdom is baie keer baie lief vir 'n lekker storieboek. Daar is deesdae nogal baie Afrikaanse boekies op die rakke. Anders 'n kar, maar ek moet jou se, my kind het soooooooooo baie karre en hy is nog nie eers 2 nie dat die goed maar bietjie afskeep aandag kry.

15 years 4 months ago #179401 by Hasie.
Hi julle, ek het vanoggend gepost maar ek sien dis weg.

Ek het toe op die ou end langs Stefan gele en hom (al skreeuend) vasgehou en vir hom gesing totdat hy rustig geraak en uitgepass het. En toe slaap hy deur.

Claudia was my ook genadig, sy het 11 uur gedrink, toe dink ek reg hier kom dit... en toe slaap sy tot 6 uur!!! YAY!!!

So ek het 'n relatiewe goeie nagrus in en voel soos 'n nuwe mens vandag.

Gerne, ek het al van supernanny gehoor, ons het net cheap TV so ek het dit nog nie gekyk nie. Maar daar was jare terug 'n ding op Oprah daaroor en ek het gedink dis great.

Ek begin egter deesdae in myself twyfel as dit by so streng wees kom. Ek het vir Stefan ge-sleeptrain en was baie in my skik met myself omdat hy deurslaap en ek so 'n cool, kalm mamma is wat nie nonsens vat nie. Maar dan kry hulle tande en moet jy basies weer sleeptrain, of hulle word siek of slaap vir die naweek by 'n ouma ens ens, elke keer moet jy dit WEER doen vir 2 of 3 aande. En nou deesdae is dit net amper onmoontlik. Stefan sal sommer skree vir 'n uur lank sonder om op te hou. Ons is so baie naweke weg dat ek nie die roetine kan behou nie, so ons doen amper elke 2de week weer "sleeptraining" en dit raak nou vir my te erg. Ek kan nie meer myself koel en kalm hou tewyl my kind homself in 'n toestand in skree nie. Dis een van die redes hoekom ek hom toe maar na 'n bed toe geskuif het, sodat ek lang hom kan le en hom troos.

Ons het ook nou ons bedtyd roetine heeltemal verander sodat ons Bybelstories en bidtyd inwerk en dit maak hom tog bietjie rustiger. En ek gee sommer vir hom rescue as dit lyk of hy gaan moeilik wees. Hy is baie sensitief vir oorstimulasie en badtyd is vir hom speeltyd, so dit stimuleer hom en dan sukkel hy om af te skakel om te slaap.

Carmen, kinders kry "night terrors" dis soos 'n nagmerrie maar hulle kan dit blykbaar nie onthou as hulle wakker word nie. Jy kan nr 1 en nr 6 tissue soute vir haar gee. Stefan het dit op 'n stadium gekry net na Claudia gebore is en die tissue soute het baie gehelp daarmee. Ek het gedink dis meer common onder ouer kinders, nie geweet kleintjies kan dit ook kry nie, maar dit wat jy beskryf is presies wat ons deur is.

Claudia is ook nou 'n stanertjie! Sy staan op teen die koffie tafel en gaps haar boetie se karretjies af. Het net gisteraand bietjie hard agteroor geval toe sy ewe vol brawade die handjies los en toe met 'n slag uitvind dat sy nie regtig kan staan nie...

Carmen, ek kan nie glo daai dingetjie van jou kan al op stoeltjies klim nie!! Sy is regtig baie besonders!!! Ek hoop jy maak videos van hierdie goed, mense sal jou nooit glo as jy dit vir hulle vertel nie. Geniet haar!

Hoop die sittende maatjies is almal gesond en gelukkig!