Dankie julle! Sal kom vertel wanneer ek more daar was.
Carmen al my simpatie met Absa! Ek het groot geword met Volkskas wat toe mos later Absa geword het. Was nog al die tyd daar tot 2009. My bank-koste het al meer en meer geword toe begin ek bietjie navors. Ek is nou 'n baie gelukkige FNB klient! Hulle bied puik pakette aan. Al wat by hulle duur is, is die kredietkaart fooie. Die het ek by Absa behou, maar die kredietkaarte word mos deur 'n onafhanklike instansie gedra en het eintlik niks met die bank self te doen nie. My man is weer 'n baie tevrede Standard bank klient, maar hulle kon vir my nie FNB fooie troef nie. O ja, twee van die mans wat hier by ons werk het deur SA Home loans huise gekoop. Hulle was baie gelukkig met die diens en pakette wat hulle gekry het. Besluite besluite!!! Sterkte! Alles sal uitwerk soos wat dit moet! Jy het mos self gese kyk op na bo en glo!
Ek sal na die aanvanklike eiergeel sessie oorslaan na roer-eiers. As jy dit met 'n spaan omroer en nie met 'n vurk nie, is die eier redelike groot stukkies en behoort hul handjies dit ook maklik te kan vat. Baie mense roer dit met 'n vurk, dan is dit omtrent soos krummels. Ek sal te bang wees vir verstik. Bly Riley slaap bietjie beter! En sterkte vir Menlyn!
Hi Anina ja, ons het almal skoon vergeet van jou onderhoud!

Wat het toe gebeur?
Gerne bly dit gaan nog goed met julle! Ja, die klitse hou nie van veranderde roetines nie!