Hi julle!
Wow, wat 'n lekker UITPUTTENDE naweek! Ons het 'n hele 1700km gery! Darem lekker by my pa-hulle gekuier!
Mensig maar die meisiekinders is haastig! Mare is nog maar lui, maar ek het vrede in my hart. Hy sal alles doen wanneer hy gereed is daarvoor. Hy sit darem al mooi sterk, kom net nog nie self regop nie. En met die omrol is hy maar lui. Ag maar hy is die vriendelikste kind! Hy lag vir absoluut almal wat in sy rigting kyk! En hy is sowaar al ses maande oud vandag!
Julle kiddies is pragtig!
Anina my man wil hom doodlag vir my! Ek kyk al lankal na verjaardag koeke vir Mare. Want ek wil self bak en versier. Gaan nie 'n vreeslike gedoente he nie, maar hy moet darem 'n spesiale koek kry. En ek moenie vergeet pappa verjaar dieselfde dag nie! Dit sal baie lelik wees van my!
Melody , hahahahahaha! Het so lekker gelag vir jou vals alarm! Ai tog die hormone van ons veroorsaak lekker konsternasie!
Gerne die mussies is pragtig! Ek soek vir Mare ook een van die vir seuntjies! Die een wat so op die twee hande gehou word, maar in blou. Dis so cute! Jy is baie fluks om so te hekel en brei en dis 'n lekker ekstra inkomste! Geniet dit!
Ek kan nie onthou wat almal verder gese het nie!

Hoop dit gaan goed! En dat julle die naweek geniet het!
Lekker dag!
PS Mare het 'n erge jeuk op sy agterkoppie waar hy 'n geboortemerk het. Ons vat hom vandag dokter toe, want hy krap dit stukkend en is skoon betjoings van ongemak. En hy het 'n aaklige hoes, nou is dit sommer twee vliee met een klap.