file Oktober mammies 2010

15 years 6 months ago #163940 by Sarah
Replied by Sarah on topic Re: Oktober mammies 2010
Hello everyone

Sorry I've been quiet - very bad internet connection and Moomie wouldn't load almost everytime I tried :(

Skye is now nearly 20 weeks old! We started porridge on Wednesday because she has been waking up at night for the past 2 weeks to eat and eating every hour and a half during the day so I guess she is ready for a bit more! She LOVES it. Opens her mouth for more, gets cross if I don't feed her fast enough and shares nicely with the dogs lol! She is still moving about quite a bit and sits so nicely if I hold her around the waist.

I also started a new job on Tuesday, looking after 2 little boys (25 months and 11 months old and one on the way!) and I take Skye with me - its loads of fun! The mornings are busy but luckily Skye and the 11 month old nap at roughly the same time in the mornings and then everyone naps after lunch! Right now I only work half day, but soon moving to full-day.

Hope you are all well and enjoying your little ones!

sarahashwell.weebly.com

Professional Nanny, Qualified Teacher, Post Natal Doula and Mommy (Oct 2010)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 6 months ago #163930 by stella
Replied by stella on topic Re: Oktober mammies 2010
middag dames

die een dag wat ek tyd het vir gesels is julle maar almal stil

ons het vanaand n girlsnight - het baie uitgesien - maar nou is ek sommer vreeslik moeg

anina - hy huil darem nie as hy eet nie - smile heeltyd dan peul al die pap of butternut uit sy mond - dan druk hy sy hand in sy mond en smeer sy hele gesig vol . maw hy voel die tekstuur se hele gesig vol - dis soooo snaaks. ek kani wag dat hy begin oopbekkie sit nie

julle hulle word te gou groot - dis net te vreeslik. ek is bietjie besig om fotos te maak vir sy albums en al die fam. hy het 3 groot oumas en 1 groot oupa - en die soek natuurlik almal fotos van hulle agterkleinseun. ek het maar fotos van hulle saam Xander geneem - nou is ek besig om vir hulle rame reg te kry met klomp fots

en dan natuurlik nog vir die oupas en oumas direk

ok julle lekker naweek

[link=http://lilypie.com] [/link]

15 years 6 months ago #163922 by Grenaat
Replied by Grenaat on topic Re: Oktober mammies 2010
Hey christa.

Kyk net hoe mooi sit ou Mare op sy eie self! hy het so groot geword. te pragtag man.

3 Jaar gelukkig getroud
Pragtige seuntjie, HENKO - gebore 1 Januarie 2009.
Nog n pragtige seuntjie, RUBEN - gebore 5 November 2010!
Baba nr 3? Mmmmmmmm ;)

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

15 years 6 months ago #163910 by Kwaaitjie
Replied by Kwaaitjie on topic Re: Oktober mammies 2010
Julle dit gaan WOES WOES WOES!!! Niemand kan mens se werk soos jyself doen nie, dis verseker! :angry:

Elise geluk met die swangerskap! Alle voorspoed en ek hoop dis net so pragtige gesonde dingetjie soos Samantha! :woohoo:

Carmen ek is net so flou boude saans! Dis vreeslik! Dink nie Riley het maaggriep nie, seker die tande. Dan kan die ryspap seker ook die poef laat verander? Geniet julle uiteet! :P

Helene hoop julle bly lekker in die nuwe huis! En hou op roomys eet! Dit gaan net heupe toe! Hoe lus is ek nou vir roomys! ;)

Anina hoop Johan voel gou beter! Bosluiskoors is aaklig! Dit laat mens regtig sleg voel en die hoofpyne is formidabel seer! Sjoe bokmelk is duur! Ek hoop jy het daardie ouer wat sy neus in jou sake steek sommer reguit warm plek toe gestuur! Die vermetelheid! Kla hom aan vir "stalking", dalk kom hy dan bietjie by! ;)

Gerne klink of Ruben lekker smul aan mamma se kossies! Ek is net so jaloers op die mammas wat so lekker met die kleingoed le en slaap! :silly:

Petro Xander klink by die dag ouliker!

Ek hoop almal het 'n heerlike naweek!

15 years 6 months ago #163889 by Grenaat
Replied by Grenaat on topic Re: Oktober mammies 2010
Carmen, dit kan tande wees hoor. Hou maar die gums dop. Partykeer kan mens sommer sien daar is 'n tand op pad want die gum staan sommer so knop.

Ek twyfel of dit 'n maagding is, anders sou sy meer vuildoeke gehad het.

Ruben se doeke verskil ook maar partykeer so vreeslik. Hou dit maar net dop en passop vir brandboude.

Geniet jou naweek en uiteet.

Anina geniet jou wyntjie ne!!!

3 Jaar gelukkig getroud
Pragtige seuntjie, HENKO - gebore 1 Januarie 2009.
Nog n pragtige seuntjie, RUBEN - gebore 5 November 2010!
Baba nr 3? Mmmmmmmm ;)

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

15 years 6 months ago #163877 by Bollie
Replied by Bollie on topic Re: Oktober mammies 2010
hi julle oukies

Kry gou 'n tydjie vir inloer!

Die dame wie ek nou aflos het vroeer klaargemaak, so nou is ek op my eie, aai aai aai, maar ag wat, ek gaan hom een dag op 'n slag vat! Wat anders kan ek maak?

Vandat Riley nou in die skool is, kom ek nie regtig uit by vaste kos nie.

Hulle gee elke oggend ryspap, blykbaar eet sy dit, so ek beru my daarmee. Sal bietjie die naweek self weer gee en sien wat maak sy, want voor sy skool toe is, was dit regtig nog net van druk dit uit die mond :laugh:

Ek sal weer begin om butternut te gee, was nog net te besig en flou in die aand om te probeer! Maar ek sien vandat sy in die skool is, drink sy nou 4 x 200ml melk in 24 uur en dan ook die ryspappies!

Maar die dingetjie bly klein! Wanne gaan sy die 6kg merk haal??

Gee my gou raad julle:

Die laaste paar dae het sy die vreeslikste doeke. Sy peofie nogsteeds net een keer 'n dag, maar dis bright geel (waar dit mos altyd so khaki groen is) en dit stink vreeslik, is so 'n suur reuk, en dis soos water?

Sy is glad nie siek nie, het nie koors nie, drink al haar melk, is happy, slaap deur elke aand, is dit tande? Daar is nog nie tande wat uitkom nie, maar kyk haar tandvleise jeuk baie erg, want die arm ding byt en kou alles wat sy kry!

Ek is bang dis maaggriep of iets, maar dan sou sy mos nie lekker wees nie?

Laat weet my wat julle dink dit is?

Gaan vanaand bietjie lekker saam die family (my man se kant) uiteet!

Sal oor die naweek ook weer inloer :silly:

15 years 6 months ago #163671 by Hasie.
Replied by Hasie. on topic Re: Oktober mammies 2010
Hallo julle! Ek was die week so besig dit voel asof ek jare laas hier was.

Helene, ek was as baba allergies vir beesmelk en formules en Johan is melk intolerant. Ek het een keer vir Stefan NANha gegee en die volgende oggend 5 min na hy gepoef het was sy boude pimpel en pers gebrand. Dit het gelyk asof ek hom geslaan het en het omtrent 2 weke gevat om gesond te word! Later (soosin 5 maande later) het ek hom op Soya melk gehad en dit het ook sy boude gebrand. So ek doen nie formules nie...

Ek het as baba bokmelk gedrink, dis hoekom ek dit oorweeg het. Ek het baie navorsing gedoen en al kry mens vreeslike teenstrydige inligting daaroor het ek dit 'n go gegee. En dit werk!! Ek het vir Stefan eers vars bokmelk gegee (koop by Woolies vir R17 per liter) en toe later die poeier bokmelk, maar die poeier los nie lekker op nie en het hom krampe gegee. Ek het 'n bokboer hier naby my in die hande gekry wat die vars gepasturiseerde melk aan woolies verskaf. So ek koop by hom vars gevriesde melk vir R12.50 per liter.

Jy kan die melk vir 3 maande in die vrieskas hou net soos borsmelk. Die samestelling van bokmelk is baie soos borsmelk en dit verteer maklik. Die laktose in bokmelk is soortgelyk aan die laktose in borsmelk ek dink dis hoekom my kiddies goed daarop reageer. Die casseien wat in bokmelk is is ook amper identies aan die cassein in borsmelk en verskil baie van die cassein in beesmelk. Dis die casseien waarvoor ek as kind erg allergies was so ek dink dis dalk ook wat vir Stefan geaffekteer het aangesien die NANha nie laktose in het nie, maar wel casseien. Daar is nie 'n formule op die mark wat nie casseien afkomend van beesmelk in het nie, behalwe die stuff wat my sussie van Dublin af ingevoer het vir haar tweeling maar dit het R1000 per blik gekos so ek gaan nou nie so ver gaan as bokmelk werk nie...

Ek het skoon vergeet van 'n wyntjie! Ek sal verseker bietjie die naweek die champange uitruk!! Ek het immers die eerste week van werk oorleef so het darem 'n rede vir cellebrate!

En Helene, ek kan vloek, dis 'n aaklige gewoonte, maar ek het partydae 'n regte matroos mond. Ek probeer hard om dit te stop, en lyk my ek kry dit darem op moomie so bietjie reg...

Elise, baie baie geluk!!! Dis opwindend!! Mag alles goed gaan met jou swangerskap. Myne is darem so bietjie verder uit mekaar uit as joune, maar hulle gaan ook soos joune net 'n jaar uitmekaar wees op skool. So ons gaan twee jaar in 'n ry graad 1 doen.

En haha vir wie is volgende! DIS NIE EK NIE!!!!! EK GAAN NIE WEER DIE JAAR SWANGER WORD NIE!!!!! Ek wil nog he, maar nie nou nie.

Petro, hou moed met die kossies, klein etes en maak net 'n speletjie daarvan. Moet nie 'n fight maak daarvan nie, dis belangriker dat hy aan die tekstuur van kos gewoond raak as wat dit is dat hy baie kos inkry.

Helene, ek stem saam, moenie roomys koop nie!

Gerne, bly dis rustig by jou werk, hoop dit bly so vir 'n rukkie.

Johan het bosluiskoors, en ons wou die naweek gaan kamp het. Sal maar sien hoe hy vanmiddag voel.

Groete aan al die res!

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za