file Oktober mammies 2010

14 years 10 months ago #213640 by Kwaaitjie
Replied by Kwaaitjie on topic Re: Oktober mammies 2010
More!

Dragonfly kry vir jou rescue drops dat jy kan beter voel! Probeer maar vir ouma oortuig hoe belangrik sy en haar gesondheid vir julle is. Hoop julle kan haar oortuig om die pille te gebruik!

Bollie dit klink of jy nou sommer kwaai ook is met die stywe spiere saam. :silly: Maar ek wonder ook waar is die ander klomp!

Hasie die stoeltjies is tussen R700 en R1200. Ons kan hier vir R750 kry. Die goed is net nie 2de hands beskikbaar nie! As mense dit koop, hou hulle dit! Sal glo jy was bietjie klein!

Sjoe Handjievol ek wil nie eers dink aan al die stof en gemors nie! Hoop dis gou klaar!

Geniet die dag!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

14 years 10 months ago #213634 by Hasie.
Replied by Hasie. on topic Re: Oktober mammies 2010
Hi daar!

DF, ai tog, dis darem aaklig as die ou mensies nie wil luister nie. Mens wil so graag he hulle moet gesond wees. Sterkte!

Bollie, sterkte vir die stywe lyf! Maar no pain, no gain!! Lekker laf om op dag 1 so ver te stap ne! Alhoewel, eks een om te praat, oefen amper nooit meer nie en gaan stap dan die 5 dag walvis roete...

HV, hopelik is die bouery amper verby, dan kan julle weer 'n netjiese huis he. Die eind resultaat is darem die gemors werd ne.

Kwaaitjie, hoeveel kos die stoeltjies? Ek dink jy's reg met die 4 / 5 jaar, ek het in Graad 1, 22kg geweeg... Maar ek was seker bietjie klein.

Lekker daggie almal!!

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za

14 years 10 months ago #213631 by Bollie
Replied by Bollie on topic Re: Oktober mammies 2010
More julle!!

Eish ek is bietjie styf vanogged, is maar lekker onfiks, maar nou ja!!!

Dragonfly, aai ek hoop dit gaan sommer baie beter later vandag! :kiss: Hoekom is ou mense altyd so stubborn??? Sy weet mos nou dis wat fout is en sy moet haar pille drink :huh:

Ek is bly Janine leef nog!! Dit sal lekker wees om weer van haar te hoor!

Grenaat, kom loer weer bietjie in!!!

Stella, waar is jy my magtag!!!!

Lekker daggie vir julle!

14 years 10 months ago #213553 by Dragonfly
Replied by Dragonfly on topic Re: Oktober mammies 2010
Aai toggie julle ek is regtig moedeloos....

Voel asof niks wil reg loop.

Vandag was my ma duislik en het gebewe- dis n hele baklei storie om haar net by n dr te kry en toe se doe dr dis haar bloedruk, maar sy weier om die voorskrif te vul en pille te gebruik- moet dit so n gesukkel wees en nou het kayla ook nog koors- het vir haar nou net panado gegee, sal sien hoe dit gaan.

Eks is met die geskenies koop...

Hasie ek stem, verf maar eerder weer as julle mooi gesettle het en eitsa vir die foon duela-glo dis makliker om persoonlik te help!
Kwaatjie, eks baie blu vir die steitjie
Bollie-5km- shoe dis good doing!
Ek wil so graag begin yoga doen maar dis moeilik met n swaer gemoed om selfs net van die bank af te klim.
Handjievol- geniet die doen wat jy wil ons almal wens ons was in jou skoene.

14 years 10 months ago #213536 by Kwaaitjie
Replied by Kwaaitjie on topic Re: Oktober mammies 2010
Handjievol ek moet lag oor die drawwery! Vat dan maar eerder weighless as jy dit nodig het.

Ek oefen eerder! Dis al kans wat ek in elk geval om 'n slag buite te kom, so ek smag eintlik na die vars lug.

Bollie bly die stap het so goed gegaan! Sommer 5km die eerste dag al! Wow, julle speel nie ne?! Maak dalk nie maerder nie, maar beslis fermer spiere! Dit op sig self maak al 'n reuse verskil aan mens se voorkoms! Geniet dit!

Hasie die stoeltjies kos 'n paar rand, maar mens kry beslis die waarde daaruit. Hulle is geskik tot 23kg en die hoogte van die voetrus kan stel en daar is handles waaraan hulle kan vashou. Bereken ek reg dat 23kg so +- op 4/5 jaar is? Ek het volgens die kliniek-kaart gekyk en dit lyk so vir my.

Hasie geniet die partytjie reelings en voorbereidings!

O ja. Janine het sms gestuur. Dit gaan goed. Ek het haar gevra om op moomie te kom hallo se.

Lekker aand julle!

14 years 10 months ago #213476 by Handjievol
Replied by Handjievol on topic Re: Oktober mammies 2010
More almal.

Sjoe, ons huis is lekker deurmekaar. Die bouery is amper klaar, maar nou breek hul deur na die huis toe en dan nog Ludwig se kamer wat se deur skuif. So ons is toe onder die stof. :dry:

Kwaatjie, baie bly om te hoor van jou stuitjie. Ek dink daai fietsry gaan lekker wees. Oe ek is so sleg as dit by oefen kom. Maar ek sal moet planmaak. Die kilos tel nou op en daar is nie weer een om te borsvoed om dit af te kry nie. ;) Dink ek moet my ou weighless boekie nadersleep! :whistle:

Hasie, ja ek hoor jou oor die muur. En dit vat baie werk om dit net so te los weer. Lekker beplan aan daai partytjie. :woohoo:

Bollie ek wens ek het soveel deursettingsvermoe om te begin stap. Dalk moet ek Ludwig se om sy ma saam te sleep as hy wil draf. Hy sal net 'n paar keer voorentoe en agtertoe moet draf om vir my te wag. :lol:

Draagonfly ja die website moet nog 'n internet koop portal kry, wat op die oomblik probleme gee. En dan gaan die pryse sommer daar te sien wees. Jy is bevoorreg dat jou man saam jou gaan kom. Ek is sommer jaloers! Tinus werk mos naweke ook. Maar aan die anderkant kan ek dan doen wat ek wil. So ek kla nie te veel nie. ;)

14 years 10 months ago #213458 by Hasie.
Replied by Hasie. on topic Re: Oktober mammies 2010
More more!

Kwaaitjie, dis wonderlike nuus!!! Eks so bly vir jou! Ek het juis laas week gewonder hoe dit met jou stuitjie gaan maar vergeet om te vra. Moet nou net nie die fietsry oordoen nie, anders kry jy weer 'n probleem. Maar ek wil ook vir die kids stoeltjies aan die fietse sit, ek dink hulle sal dit baie geniet.

DF, Kwaaitjie het voorgestel dat ons elkeen 'n R50 persentjie koop vir 'n kiddie dan ruil ons daar uit en hou biejtie Kersfees.

Hoop julle het almal 'n great dag, ek sal moet wegspring en begin goedjies maak vir Claudia se partytjie, ons hou dit Sondag.

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za