file Oktober mammies 2010

14 years 10 months ago #214016 by Hasie.
Replied by Hasie. on topic Re: Oktober mammies 2010
Hi almal!

Bollie, ek het so 'n haltertjie vir Stefan, dis baie cool en hy is mal daaroor. Ek gee nie om wie wat daaroor se nie, dit hou die kind naby my en maak dit moeiliker om hom te steel. Ek maak partykeer sommer die leiband aan my trollie vas, dan moet jy sien hoe kyk die mense vir ons want Stefan sleep die trollie!!! Dit lyk of ek hom ingespan het...

Voetjies, Claudia loop ook nog nie regtig nie. Sy stap mos so nou en dan 2 tot 4 treetjies maar het nog nie weg getrek en geloop nie. Dis nou al meer as 'n maand wat sy so bietjies bietjies stap en sy stap nogal mooi as sy dink ons kyk nie, maar as ons kyk val sy net rond of spring.

Kwaaitjie, dankie, ek hoop dts doen maar haar eie navorsing en maak haar eie besluite. Ek haat dit as mens vir mense se om so vrek baie goed uit te sny terwyl jy swanger is, dis so onnodig.

Bollie, daai poppie is nou maar eenmaal rof, jy sal dit net moet gewoond raak. Sy gaan nie kalmeer nie... En sy gaan nog bie kolle he, raak maar gewoond daaraan! Arnica help, ek weet net nie of mens arnica vir kiddies kan gee nie, jy sal die salf kan aansmeer, maar eks nie seker oor die pilletjies nie.

Lekker naweek almal!

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za

Please Log in or Create an account to join the conversation.

14 years 10 months ago #214013 by Kwaaitjie
Replied by Kwaaitjie on topic Re: Oktober mammies 2010
Ag my moeder Bollie! Arme ou klein lyfie! Gelukkig weet jy die mense probeer iets daaromtrent doen en is groot genoeg om te verstaan dit geen ouer eers beheer oor so iets het nie. Hoop haar byte voel gou beter! Maar ek moet lag oor die wille wragtag! En jy weet mos wast se hulle van "klein botteltjies . . . " :P

Ja Mare volg vinnig in haar spore! Hy het 'n blou oogbank en 'n lekker blou wang.

Ek gaan beslis 'n lei-band vir Mare kry! Geen twyfel nie! Hy is so besig op sy kniee wil nie weet hoe dit op sy voete gaan gaan nie!!! En kyk daai mannetjie het 'n willetjie van sy eie! As hy iets wil doen, WIL hy dit doen. Of hy gil dat die dak lig. :huh: So om dit uit te skakel, kry hy liewer 'n leiband. Miskien maak ek nog een van denim met 'n mooi prentjie op, sal net sien.

14 years 10 months ago #214007 by Bollie
Replied by Bollie on topic Re: Oktober mammies 2010
Dankie Voetjies, waardeer! Ja dit is jammer ek gaan jou mis, maar ek sien jou darem so elke nou en dan as daar 'n Crous gathering is of iets :laugh:

Sterkte met die kamer toe skuif, alles gaan fine wees!! Riley wil nou nie meer in haar kot ook wees nie, die kind raak verstrengel in die gate, sy slaap so rof haar bene haak vas in die openinge :P

Maar as sy op 'n bed gaan slaap, gaan sy verseker afval, sal maar een van daai goeters moet kry wat langs die bed opsit.

Shame, Riley is die target van 2 kinders wat byt by die skool, die kind is fyn en flenters gebyt. Die een dogtertjie het haar gister stukkend gebyt op 2 plekke laat die bloed loop!

Gelukkig steek hulle dit nie weg nie, die juffrou se my dadelik wat gebeur het en wie dit was ens. en daaroor voel ek gerus. Hulle het hulle handevol met die 2 wat so byt. Hulle probeer hulle nou leer as hulle wil byt, dan kry hulle so ding wat hulle op moet byt, en hulle gaan ook begin asyn en dinge gee in die mond om hulle te leer. Ek weet dit gebeur so vinnig, hulle sukkel om dit te keer.

So julle moet nou imagine, Riley skryf haarself eerstens af deur soos 'n malding te speel. (sy klim mos nou self van onder af na bo op die glyplank).

So Riley het nou 'n geel kol op haar kop van 'n bloukol wat geson word, sy het skrape op haar voorkop waar sy self in die baksteen muur vashardloop by die huis as y nie kyk nie, dan het sy bytmerke op die rug en bene en het haar arm nou die dag seergemaak, so sy is af armpie :P :( Madam het "ge-geronimo" van die bank af :huh:

Nee kyk, sy is 'n wille wragtag en dan target die groter kinders haar oor sy baie kleiner is :angry:

Maar sy sal leef en sy sal leer om hulle regtesien!!

Hoe voel julle oor daai leibande vir kinders? Ek oorweeg dit om vir haar te kry, want sy wil alleen loop in die winkels en mall en wil nie jou hand vashou nie, so dan kan ek haar darem beheer :dry:

14 years 10 months ago #213971 by Kwaaitjie
So daar is darem 'n ou dogtertjie met lui boudjies ook! Bly alles gaan so goed met Mia Voetjies! So sy is 'n lang dogtertjie! Ek weet nie eers hoe lank Mare nou is nie, moet nog sy 12mnde spuite laat doen (bloos). Die eie kamer behoort seker darem nie so erg te wees nie. Gaan le net bietjie by haar tot sy slaap. Mare is op 5 maande na sy eie kamer en het twee aande later deurgeslaap. :-) Hou styf duim vas vir jou! Kom wys vir ons fotos van haar kamer wanneer jy klaar is asseblief!

14 years 10 months ago #213963 by Voetjies
Replied by Voetjies on topic Re: Oktober mammies 2010
love you foto bollie!
geniet tori amos!
sorry vir as ek van iemand se post vergeet het...geniet, go wild en pas julle en julle kinners mooi op!

14 years 10 months ago #213962 by Voetjies
Replied by Voetjies on topic Re: Oktober mammies 2010
hi julle. ek sal daar wees, al is dit net vir n kort rukkie! Riley sal beslis n pressie kry! Bollie net jammer ek en jy gaan mekaar nou seker nie kan sien nie, maar ek sal Riley se pressie daar los vir haar.
wil net se, julle praat so van die seuns wat nog nie loop nie, onthou Mia loop ook nog nie! ;)
julle sy leer nou elke kort kort n nuwe woord by, ek weet nie eers hoeveel woorde sy nou se nie, party presies reg ander op haar manier (soos tarrentaal wat tarntraal is, en dan wys sy natuurlik daarna!), ek't my skoonma gevra sy moet nou vir my n lys maak van al die woorde wat sy al se.
pediater het gese alles is 100% en gesond, groei ook op track, haar lente is net op die van n 15maande kind! en hy weier om vir my iets te gee vir slaap vir haar. hy se sy hoort in haar eie kamer in haar eie bed. so ja, nou skuif ons haar die naweek (ek was van plan om dit eers desember te doen). het gisteraand haar "faerie world" op die muur begin teken en sal vanaand verf. more kamer skuif. ook gister vir haar die coolste night light gekoop, n lady bug wat sterre en n maan teen die dak wys. so hou duimvas die skuif na die kamer is nie te rof nie asb. ek haat die cry it out ding, en gaan dit nou lyk my moet probeer. my moed le "onder" my skoene!
vreksil, nou weet ek nie eers of ek al hierdie goed vir julle reeds vertel het of nie...sorry, my kop vat nie so lekker die laaste paar dae nie!
mia'tjie en haar pappa swem ook sover elke middag na ons by die huis kom en sy geniet dit ongelooflik baie!
okay, moet weer verder werk.
lekker dag en lekker naweek vir almal!
x

14 years 10 months ago #213959 by Kwaaitjie
Hallo julle

Handjievol geniet die partytjie! En veilig ry in hierdie mislike wind van vandag!

Bollie ja dis R50. Jy moet Tori Amos geniet!

Yay Xander vir die loop! Stella kom se bietjie hallo!

Nou is dit nog net Mare en Ruben wat lui boudjies het! Mare stap darem al mooi so aan die een handjie. Kort net die selfvertroue, want die balans is daar. Sjoe maar die mannetjie is besig! Wil nie weet hoe ek gaan rondhol as hy loop nie! Net met die kruip sit ek al klaar nooit meer stil nie, behalwe as hy slaap!

Voetjies Riley kan nie sonder 'n geskenkie bly nie, so jy sal net moet kom!

Hasie, jy het n baie duidelike uiteensetting van kos moets en moenies vir dts gegee!

Lekker dag!