Môre,
Dankie voetjies, hv & kwaaitjie. Ek’s net spyt daar’s nie ’n mooi foto van Mia, pappa en mamma nie. Die het alles geblurr, maar nou ja, daar’s nog baie kanse vir mooi foto’s!
Julle gister toe ek huis toe ry besef ek dat ons nie daar sal kan wees die 26ste nie. Dit is vriende van ons (en my man se “baas”) se kind se verjaarsdag! Die partytjie begin 11:00, gewoonlik met hulle partytjies, word daar eers heelwat later gebraai vir die groot mense. Wat ek gedink het ek kan doen, is om eers na die moomie partytjie toe te gaan en dan maar laat kom vir die ander ene, maar ek sal dit net kan doen, as ons “vroeg” begin, ek’t gedink ons reëling was vir 12:00, want dan kan ek daar wees van 12:00 tot sê net voor 14:00 en dan na die ander partytjie toe gaan, maar as ons 13:00 begin, gaan dit nie regtig help ek gaan na ons kuiertjie toe nie. En asb. ek verwag glad nie die reëlings moet verander oor my nie. Ek sal steeds try inpas wat ek kan!
Hasie hoekom skryf jy 23ste...was dit ’n tik foutjie? Hasie is C se partytjie Sondag? Nie Saterdag nie?
Hoop julle het almal ’n heerlike daggie!