file Oktober mammies 2010

14 years 8 months ago #217817 by Bollie
Replied by Bollie on topic Re: Oktober mammies 2010
More julle

Eish is terug by die werk, en my brein is bitejie plat jong! :pinch:

En ek stap in maandeinde invoicig in, so geen tyd vir opvang nie!

O ja, baie geluk Hasie met jou kwalifikasie, het op FB gesien!! :woohoo:

Hehe, ek dink Voetjies gaan ons verras en natuurlik DF, maar dan sal ek ook nie vir Grenaat uitsluit nie, daai lyfie brand vir nog 'n baba ;)

Nee jong, my man wil net met alle mag nog enetjie he so gou moontlik en se sommer ons moet dadelik wegspring, maar ek is nog nie reg nie. My grootse rede is finansies, daar is eenvoudig net nie geld vir nog een nie. As mens kyk wat kos hulle skool ens. dan kan ek die Wiskunde doen :pinch: Maar my man se mens moet oe toeknyp en gaan, maar ek is Minister van Finansies en ek weet mos dis net nie moontlik nie. En aangesien ons hierdie jaar plek gaan koop, gaan ons bitter arm wees en net net deurskraap om huispaaiement te betaal :unsure:

Maar ek weet ook mens gaan nooit genoeg geld het nie!

Riley raak net ouliker by die dag, en is een klein rabbedoe, is vir niks bang nie.

Het weer die vakansie gesien hoe sy op die kliraam klim alleen en dan daarbo staan en net wil afspring en sy sal! Sy het eergister sommer van haar changing station afgespring toe ek my rug draai, en eht toe blykbaar op haar voete geland :ohmy: Sy was min gespin.

Ons kleuterskool het ook vandag darem oopgemaak, so ek het haar gaan aflaai.

Kwaaitjie, toemaar ek het hierdie vakansie soooo baie geraas en boude gepiets want Riley het regtig blompotte vir ore.

Sy weet sy mag iets nie doen nie, maar sy doen hom weer...en weer...en weer!!

Aaai, ok, lekker daggie en loer nounou weer in!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

14 years 8 months ago #217798 by Hasie.
Replied by Hasie. on topic Re: Oktober mammies 2010
Hi julle!

Eks bly almal is veilig terug van vakansie af!

Kwaaitjie, dankie! En dit klink of jy darem 'n produktiewe vakansietjie agter die rug het. Ons het jou mos gewaarsku oor die toiletpapier! Volgende ding is toilet trek... en dan staan en kyk hulle hoe hulle allerhande goed kan wegspoel!!

Ek is baie opgewonde oor die nuwe jaar. Ek is seker ons gaan 'n wonderlike jaar he. Ek moet net hierdie besigheidjie van my van die grond af kry dat ons hier kan uit trek, dis maar rof so in die klein plekkie. Maar ek weet dat die Here groot planne het, so ek vertrou Hy sal alles met tyd moontlik maak. Ek kan nie wag om dit alles te beleef nie!!

Bollie, so wie dink jy gaan die jaar swanger raak? Behalwe vir DF? Is jy dalk besig om iets te beplan?? Miskien kan ons vir Voetjies ompraat om ook 'n broodjie in die oondjie te kweek. Julle kry natuurlik almal afslag op Hypnobirthing klasse as julle belangstel.

Lekker om weer te chat! Mag julle almal 'n wonderlike begin van die werksjaar he.

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za

14 years 8 months ago #217786 by Kwaaitjie
Replied by Kwaaitjie on topic Re: Oktober mammies 2010
Hallo julle!

Wow, voel of ek maande laas hier was! En of ek glad nie weg was by die werk nie! :ohmy:

Mag 2012 vir elkeen van julle en jul families absoluuut fantasties wees! vol voorspoed, gesondheid en BAIE liefde!

Ai Grenaat dat jy jou toe so met die son moes misgis! Hoop jy het vinnig beter geword! Die vakansie feeling skop mos eers na die eerste week in. Dis hoekom mens minstens drie weke nodig het! Hoop julle het dit gate uit geniet! :woohoo:

Kan nie wag vir ons verlof in Februarie nie! :P

DF hoop jy het die caribean tan geniet! Shame dat jy nou moes werk terwyl Eddy en Kayla tuis is! Aaklig! :blink:

Bollie julle kort vakansie was duidelik vol pret! Bly julle het dit so geniet! Moet se julle het baie gedoen in so kort rukkie! Julle was gelukkig om sulke lekker weer te he! :woohoo: Geniet jou laaste daggie tuis!

Hasie baie geluk met jou hypnobirthing kwalifikasie! Ek hoop jy kry hope "kliente"! Sterkte vir jou eerste inligtings-sessie in Februarie! Ek hoop dat die homeopaat jou ekseem hierdie jaar gesond kry!

Dit was heerlik tuis saam met Mare! Hy is 'n besige mannetjie en ek het lekker gehardloop! Ai en dis niks lekker om te raas nie, maar ongelukkig nodig! Hy is mal daaroor om toiletpapier af te rol! :ohmy: Ek het verskeie kere dieselfde rol opgerol! :pinch: Tussen al sy kapperjolle deur het ek nog probeer om my huis te "de-clutter" (weet nie van 'n mooi afrikaanse beskrywing hiervoor nie), kaste reggepak en geskuif, naaldwerk (herstelwerk) gedoen en lekker kersfees kos gemaak.

Kersfees en nuwejaar het ons lekker rustig by ons eie huis deurgebring! Dit was heerlik! :)

Genoeg van my gekekkel! Lekker dag! ;)

14 years 8 months ago #217726 by Bollie
hi julle!

Aai, en hier is ons nou al in 2012!!

Ons Kersfees en Nuwe Jaar was heerlik!

Aaai, ek raak nou al depressed dat ek Woensdag teruggaan werk toe :(

Ons Kaaptrippie was baie lekker, die treinrit was lekker, behalwe dat die trein op die ou einde vir 10 ure delayed was :ohmy:

Blouberg was heerlik en ons het regtig great weer gehad vir die paar daggies wat ons daar was!

Julle moet almal 'n vreeslike goeie 2012 he, en mag almal vreeslik geseend wees :rock:

Dalk sien ons nog swanger mammies in 2012!!

Loer later weer in!

14 years 8 months ago #217644 by Hasie.
Replied by Hasie. on topic Re: Oktober mammies 2010
Hallo!

DF, shame dat jy terug is by die werk. Maar hopelik bederf Eddie jou bietjie in die aande. Kayla se prinses bed klink mooi. Claudia slaap nogsteeds in haar kot, ek sien nog nie kans vir n rondlopertjie nie.

Hoop dit gaan goed met almal! Geniet die res van die vakansie, en die wat weg is, veilig ry!

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za

14 years 8 months ago #217631 by Dragonfly
Replied by Dragonfly on topic Re: Oktober mammies 2010
Dis So stil hier, ek neem aan almal het n heelrike kersfees gehad en was vrot bederf.

Ons het vir Kayla n princess bed gekoop, dis te oulik as sy daarop le, of sit en speel, shoe hulle word vinnig groot.

Verder gaan dit baie goed behalwe dat ek by die werk is en manlief is by die huis met KAYLA....ek vloek en huil sommer....sug!

14 years 9 months ago #217570 by Bollie
hi julle!!

Grenaat, eina!!!! Ek het jou foto op facebook gesien, dit lyk erg seer! :unsure:

Nee ek smeer sommer 50 sunblock aan, en mens tan nogsteeds met dit! Toemaar jy sal sommer baie gou in die vakansie mood kom!

Kwaaitjie, toemaar oor die boom en versierings, mens het net eenvoudig nie altyd die tyd nie!!

Mabalingwe was heerlik, al was dit net 3 dae het ek sit vreeslik geniet! En Riley het die vlakvarke so geniet, hulle loop sommer by mens se chalet in! Het darem geswem en gaan wild kyk, al was die wild hierdie maar skaars! Het darem renosters, baie kudu's en natuurlik hope vlakvarke gesien! :laugh:

Gaan vanaand bietjie uiteet saam gieie vriende, soos ons "kersete" saam hulle.

Ek moet nog 'n geskenk vir my pa en my man kry vanmiddag, dan is ek klaar!

Ekke wil vir julle almal 'n baie GESEENDE Kersfees toewens en mag dit 'n wonderlike tyd saam julle families wees!

Julle is almal baie spesiaal en ek lief julle :heart: