file Oktober mammies 2010

14 years 9 months ago #217335 by Hasie.
Replied by Hasie. on topic Re: Oktober mammies 2010
Grenaat, jy is seker nou al weg, maar miskien loer jy een of ander tyd van jou foon af in. Geniet julle vakansie! Veilig ry en pas daai kleingoed mooi op, op die strand. Mag julle 'n wonderlike Kersseisoen he. Chat weer in die nuwe jaar!

Kan julle glo laas jaar die tyd was my poppie maar net 'n maand oud.

Ek het ook nog nie vandat ek vir Claudia die necklace aangesit het meds gegee vir die tande nie. Sy slaap deur en slaap goed deur die dag ook. Dis net aan haar ongereelde en onvanpaste tekstuur doeke wat ek kan agterkom dat sy dalk tande kry. Sy kwyl nie eers baie nie.

Bollie, jy se jy gaan darem nog vlg week kom inloer, maar geniet jou verlof hoor!

Julle moet almal 'n heerlike langnaweek he! Ons wou more monument toe gegaan het vir die gelofte diens, maar ek dink nie ons gaan daarby uitkom nie. Johan en my pa gaan more oggend die bike haal, so ons sal seker meer bike bewonder as iets anders. En my skoonouers ry more oggend plaas toe vir die naweek, hulle gaan by vriende van hulle se plaas 'n bees slag, dan bring hulle vir ons hope vleis en die lekkerste tuisgemaakte wors terug. So ons het die heel naweek die huis / erf vir onsself.

Maar vlg week kom Johan se ouma hier kuier, sy is 94 of 95 en op haar einde. My arme skoonma is vreeslik gestres daaroor want sy is soooo bang ouma kom hier tot haar einde. So dit sal seker nie 'n vreeslike rustige week wees nie.

Chat weer vlg week of met sommige van julle vlg jaar!

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za

Please Log in or Create an account to join the conversation.

14 years 9 months ago #217327 by Grenaat
Replied by Grenaat on topic Re: Oktober mammies 2010
ai bollie, dit moet baie hartseer wees, ek kan net dink.

so jy maak ook vandag klaar, lekke lekke op nog 2 plekke :lol:

3 Jaar gelukkig getroud
Pragtige seuntjie, HENKO - gebore 1 Januarie 2009.
Nog n pragtige seuntjie, RUBEN - gebore 5 November 2010!
Baba nr 3? Mmmmmmmm ;)

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

14 years 9 months ago #217326 by Grenaat
lLaaste fototjie van die jaar! my 2 kersvadertjies!

3 Jaar gelukkig getroud
Baba nr 3? Mmmmmmmm ;)

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:
Attachments:

14 years 9 months ago #217325 by Grenaat
en die dag het aangebreek .... oor 'n uur is ek met verlof en oor 2 dae die tyd le ek op die strand :rock: :laugh:

ag ek sien sommer baie uit.

AG NEE man Kwaatjie, moet nou nie vir ons kwaad wees nie :P dis jammer man :dry: Hoop die homeopaat kan help!!!

Julle ek dink die teething necklace werk baie goed. ruben het byde kies tande gesny tussen dinsdag en gister want ek het dinsdag gesien hulle sit en gister is altwee uit. hy was bietjie krapperig maar hy het deur geslaap en was nie eers so moeilik dat ons moes meds gee nie. ook geen koors. ek dink regtig dit werk baie goed.

ek wonder of dit 'klaar raak' :) my swaar se meisie se ek moet hom asb vir haar hou, as daai baby gebore word wil sy hom aansit LOL hoop maar hy werk nog teen daai tyd.

Hasie, hoop alles loop smooth met die bike koop, en manlief moet net versigtig wees asb. Dit gaan lekker wees vir jou met 'n kar ne!

bolsters, wat gaan aan by jou jong?

so ek is nou nie seker hoeveel keer ek na vandag gaan inloer nie maar dis mos maar gewoonlik stil oor vakansies. so ek se nou maar solank, vaarwel! julle moet asb veilig wees en elke oomblik saam die kleingoed geniet! Geseende Kersfees en Nuwe Jaar vir julle!!!

3 Jaar gelukkig getroud
Baba nr 3? Mmmmmmmm ;)

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

14 years 9 months ago #217323 by Bollie
Replied by Bollie on topic Re: Oktober mammies 2010
More julle

Aaai, dis maar dol vandag, want ek moet alles klaarkry voor ek nounou op verlof is.

Ek sal darem nog inloer want ons is by die huis vlg week en daarna gaan ons vir 'n week Kaap toe.

Kwaaitjie, aai dis jammer dat hulle dit blok! Ek hoop nie my werk vind ook uit dis 'n besige website nie, want nounou blok hulle dit ook, ons blok mos Facebook en Youtube.

My ma hulle se bediende tree af vandag, aai dis sommer 'n hartseer spul! Francina het mos 23 jaar lank vir my mahulle gewerk en sy is soos deel van die gesin :(

Maar sy is nou oud en haar man nog ouer, so dis tyd, ons gaan haar net omgelooflik mis!

14 years 9 months ago #217302 by Hasie.
Replied by Hasie. on topic Re: Oktober mammies 2010
More!

Ai Kwaaitjie, nou sal jy nie meer so lekker deur die dag kan gesels nie. Dis nou jammer. Hoekom blok hulle moomie, dis dan nie eers 'n bekende website nie. Hoop die homopaat kan jou help. Moegheid is darem aaklig, maar dit is die tyd van die jaar op sy ergste ne.

DF, laat weet bietjie hoe dit met jou gaan. Ek dink vreeslik baie aan jou.

Johan en my pa het toe gister na die bike gaan kyk en dit is blykbaar baie nice. So hulle kry nou vandag afskrifte van die papiere, doen polisie clearance ens en dan gaan hulle more oggend die bike haal as alles in orde is. Yipee!!! Dan het ek vlg week 'n kar!!!

Lekker daggie almal!

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za

14 years 9 months ago #217293 by Kwaaitjie
Replied by Kwaaitjie on topic Re: Oktober mammies 2010
Hallo daar!

Moomie is nou by ons geblok, behalwe voor en na werk.

DF hoop julle is nog okay! Sterkte! En pas jou mooi op!

Hasie ek hoop die bike realiseer! Gaan lekker bespaar en jy gaan dit geniet om weer mobiel te wees!

Grenaat Henko het my lekker laat lag! Pappa Tim sal in sy spore moet trap!

Bollie ek sal glo die wasgoed is 'n redelike gemors met die reen saam! Hoop jou hulp kon iets uitrig!

Stella goed om weer van jou te hoor! Geniet die lekker lang ruskans en die kuier by jou ouers! Xander speel nie met die tande kry nie, ne!

Met ons gaan dit goed! Ek is net op vir die werk! Sien vandag 'n homeopaat met my aleweige moegheid, glo hy gaan my kan help!

Yay vir die 27ste wat ook 'n vakansiedag is!!! :woohoo:

Lekker dag!