oe die dag sloerrrrrr omtrent.

hoop nie die hele week sloer so nie LOL
Ja ons ry vrydagaand 6uur George toe na my skoonfamilie. ons kom die keer bietjie vroeer terug want Henko begin mos skool die 4de so ons wil hom dadelik insit en dan is ons daai week nog by die huis (dalk gaan dit bietjie makliker wees om by die huis te sit en huil as by die werk

) So ons is so 2 en halwe wekies by die see. en 9de terug by die werk.
ja tyd vlieg so vinnig.
Kwaatjie, sterkte met die medicals, shame man. bly ek het dit nie by my werk nie. maar ag sien dit as 'n goeie ding, dis 'n checkup

dan weet jy weer als is reg!
Oe julle, ek het nog nie eers vertel nie. Ons gaan vroeg Junie Phuket toe. omw ek is so opgewonde. ek het nog nooit gevlieg nie en ook nooit oorsee nie. Ons gaan 6 nagte in phuket in 'n 5ster hotel bly en 4 nagte in die Phi Phi eiland wees. (ek sien nogal hier is 'n advertensie vir Koh Phi Phi hotels, maar dis nie die een waarheen ons gaan nie).
Hulle pryse is nou vreeslik goedkoop, ons 6nagte in phuket is maar R3500. Alles saam is R12000 ppersoon. dit sluit in 10 nagte in 'n 5ster hotel/spa, ontbyt, vlugte en vervoer na die eilande. Ek dink dis 'n bargain. Kyk bietjie na die hotel in phi phi, dis asemrowend (kyk so paar minute na die fotos op die 1ste blad voor jy ingaan na website. )
Hulle het james bond en the island hier geskiet
www.ppisland.com Jis ek is so exited hoor, kan nie wag vir dit nie.
urgh, kom nou tyd, loop asb!!!