file Oktober mammies 2010

15 years 2 months ago #198261 by Hasie.
Replied by Hasie. on topic Re: Oktober mammies 2010
Jitte maar ons is 'n hot topic vandag ne, omtrent heeldag bo aan die recent topics lysie!!

Kwaaitjie, ek het 'n blik ketel wat ek gebruik om water op die vuur te kook as ons gaan kamp. Ek dink ek het dit by outdoor warehouse gekoop, maar dis al lank terug gewees. En dis nie 'n baie mooi een nie, sommer so 'n keelvormige blou blik ding. Maar hy werk... Miskien moet jy by die Chinese mark kyk as julle eendag weer in jhb is, hulle het altyd sulke snaakse goed. Ek het 'n stainless steel teepot by die Montana vlooimark gekoop, ek kon nerens anders 'n teepot kry wat op 'n stoof kan werk nie.

Ek het 'n vriend wat metaalwerk doen, ek wil graag vir Stefan 'n trapkar laat maak by hom, as hy dit kan maak, wie sal nog belangstel in so iets? En hoeveel dink julle moet ek hom aanbied om dit te maak? Hy gaan ook vir ons 'n dakrak vir ons 4x4 maak, mooi custom made en baie goedkoper as wat ons dit kan koop. Dis mense wat baie min verdien en nou maak die man sulke goed in sy spaartyd. Hy het nou vir 'n ander ou side steps gemaak vir sy bakkie vir R2000, maar die goed is stunning, lyk of die kar so uitgekom het.

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 2 months ago #198251 by Kwaaitjie
Replied by Kwaaitjie on topic Re: Oktober mammies 2010
Ai Bollie! Bly jy is darem nou tuis! Ek kan my nie eers indink hoe dit moes gebrand het nie! Shame! Sjoe, kan dit wees dat die missing dele nie ontwikkel het nie? Mensig maar dis 'n klomp etter vir sinusholtes! Moes geweldige drukking veroorsaak het! Toemaar, dalk word die ander wenkbrou hare lank genoeg om oor die merkie te groei! Baie sterkte! Ek weet sommer jy gaan gou beter word!

Riley is 'n petite ou dogtertjie! Sy hou seker vir pappa goed besig in die oggende met die aantrek en so aan!

Dankie vir whatsapp Hasie! Ek sal nou bietjie my familie gaan educate. Dis darem baie goedkoper om R15 per jaar te betaal as vir elke sms of mms. Definitief die moeite werd!

Die aanneming by FORA is beslis die moeite werd. Al die inetnings en sterilisasie gaan mens nader aan R3000 as R300 kos as jy dit self moet doen. Ek gaan ernstig met manlief praat. Dan ry ons maar een Saterdag soontoe en gaan kyk of ons iets kry en hoor dan wat is die prosedure rondom die aanneming met die dat ons so ver is.

Weet een van julle nie waar ek 'n mooi erde ketel kan kry nie? Erde soos in blikbekers. Of stainless steel, maar dan moet 'n magneet aan die boom klou. Ek het 'n induksie stofie (SNappy chef) en soek 'n ketel om daarop te gebruik. Die goed is skaarser as hoendertande by ons.

15 years 2 months ago #198234 by Hasie.
Ai shame Bollie! Hoop jy voel gou beter en dat dit darem dan beter raak vir ewig. Dit is vreemd dat jou sinusse snaaks gevorm is ne, kan dit nie deel van die probleem wees nie? Sterkte!! Ek bid vir jou.

Kwaaitjie, sterkte met die skooltjie, ek bid vir jou ook. Hoop jy kry werk in Klerksdorp.

15 years 2 months ago #198228 by Bollie
Replied by Bollie on topic Re: Oktober mammies 2010
Hi julle

Ek leef!!

Ek het regtig probeer opvang met al die posts, ek kon dalk ietsie gemis het vergeef maar.

Hasie, ag Abby is te oulik. Hare of te not.

Geluk met Rosy wat kom kuier het!

Grenaat, ek is bly jy kon darem antwoorde kry tov. van jou neus, hoop die medisynes gaan nou help om die probleem op te los.

Stella, Xander is te pragtig, die mooiste mannetjie onder die son.

Riley was ook vir haar 9 maande afspraak, so Stella, jy kan die sheet update:

Sy weeg nou 7,45 kg, (eish, bitter klein lyfie :-)) en sy is nou 67 cm lank.

Sy was 3,18kg met geboorte.

Ek is nou by die huis, het oornag in die hospitaal. Mensig dit was gister baie seer, ek het skoon gehuil van die pyn. Dit is die ongelooflikste brandoyn en hoofpyn wat ek gehad het.

Maar dis te verstane, want my operasie wat gewoonlik 45 min moes vat het toe op die ou einde amper 2 ure. Die chirurg se dit was 'n baie interssante operasie gewees.

Want hy het omtrenet 1,5 koppies etter uitgehaal. GROSS!! My septum was baie skeef, so dit het hy reggemaak.

Maar wat die weirdste is, my sinusse was abnormaal anatomies. Daar is goed missing in my sinusse, so hy het nie die usual landmerke gehad om mee te werk soos altyd nie. WEIRD?????? Hoe de hel is daar goete weg?? Hy weet ook nie, maar hy kon alles suksesvol doen.

Ek het 'n snytjie in my wenkbrou ook, want agv. die baie etter en die snaakse samestelling van my sinusse, moes hy my boonste sinus dreineer deur my skedel.

Gelukkig is dit klein en dit is in my wenkbrou, maar ek weet daar gaan mos nie weer hare daar groei nie.

Ek dra hierdie lekker worse onder my neus. Daar loop heeltyd bloed en allerhande lekker goete hier uit.

My mooi kiekie is op FB :-)

Sal nounou weer inloer xxx

15 years 2 months ago #198227 by Hasie.
Kwaaitjie, whatsapp is 'n message pakket net soos die BBM. Ek sal vir jou 'n sms invite stuur, dan download jy dit as jy dit wil he. Enige iemand met enige smartphone kan dit oplaai. Jou eerste jaar se subscription is gratis, daarna is dit 2dollar 'n jaar, dis met ander woorde omtrent R15 per jaar, al die boodskappe wat jy stuur is gratis en jy kan fotos en videos ook stuur. Jy moet net internet toegang he van jou foon af. Maar selfs die internet wat dit gebruik is so min dat ek dit nie met my prepaid optel nie. Al het ek R2 oor op my foon kan ek nog steeds whatsapp die heeldag en my geld raak nie op nie.

Ja, ons was by die FORA in paardevlei, hulle is regtig nice en het my baie vertel van die hond se agtergrond en geaardheid. En ek kan sover nie optel dat hulle iets belangrik uitgelos het nie. Dis baie goedkoper as die SPCA, die vra deesdae R825 vir 'n hond, ek het by FORA R300 betaal en dit sluit ook sterilisasie en 'n microchip in. En al die inentings is op datum, terwyl ons daar was het hulle hondsdolheid inentings gekry.

15 years 2 months ago #198222 by Kwaaitjie
Hasie vertel bietjie meer van whatsapp asseblief. Ek is ook maar 'n Nokia fan. Hulle het die minste moeilikheid. Dink die beste foon nog was die 5110.

15 years 2 months ago #198220 by Kwaaitjie
Hasie ek kan sommer die verligting tussen die lyne lees! ;)

Ek is ook nie mal oor langhaar honde nie. Dis baie werk. Een voordeel is hulle "shed" nie en is hypo-allergenies. Baie intelegent en leer dus maklik. Maar ek het netnou gesien dis R3000 vir een! Dis rof! Ek wil nie teel nie, soek net 'n oulike troetelhond vir ons! Was julle by FORA in Paardevlei? Ek sal maklik 'n hond aanneem, weet egter nie van manlief nie. Hy is altyd bang vir karakters wat ander mense by diere skep.

Jy is reg, dis te veel kids vir twee mense! Die kwessie is waarheen vat ek vir Mare! Dis hoekom ek so hard bid vir werk in Klerksdorp!

Grenaat dit lyk of hulle redelik nuut in SA is. Hulle is die eerste keer in 1988 geteel, kan nou nie onthou waar nie, maar ek dink dis Australie. Die vaseline seel die vel, maar dit voed nie die vel nie. Daarom sal dit nie die droogheid verlig nie. Jy het iets nodig wat intrek. Voetjies se idee klink vir my goed.

HV van blackberry weet ek net dis eintlik 'n rekenaar wat as selfoon ook kan dien. Dus behoort dit al jou dokumente te kan hanteer. Jy kry deesdae ook Nokia fone wat allerhande dokument kan hanteer. Jou beste roep sal wees om na byvoorbeeld Vodaworld te gaan en daar te gaan kyk watter een jou die beste aanbieding gaan gee.