Hallooooooooo!
Ek is vrek besig gewees sover vandag. En die klas wat nou hier moet wees bank, en ek gaan hulle verseker nie soek nie, hulle is my pyn in die nek klas... So ek maak asof ek 'n af periode het.
Grenaat, ek dink Kwaaitjie se chocolate raad is goeies! Sterkte met die alleen wees, ek kan dit nie handle nie. Gelukkig jag my man nie. Maar dink net aan al die lekker dinge wat jy met hom kan doen as hy terug is

Jy moet maar die kids kry om vir hom 'n verassing te maak, hoekom verf julle nie vir hom 'n hemp met die kids se hand en voet afdrukke op nie? Dis altyd beter as mens iets lekker doen.
Gepraat van krag... ons krag is sky high die laaste 2 maande en ons gebruik nie meer elektrisiteit as voorheen nie en die verhoging kom eers die maand. Die dat ek 'n pre paid meter wil kry want dis sommer nonsens, hulle raai raai riepa wat ons krag is. En ons betaal deur my landlord so dis moeilik om die lesings te kry ens. So ek gaan maar 'n prepaid meter laat insit (landlord het aangebied om te betaal) dan kan ek ten minste die hoeveelheid wat ons gebruik reguleer en met Paulina se gal werk as sy die tuimeldroeer te lank laat loop.
Ek wens ons het geld gehad vir 'n solar geyser sisteem. Maar blykbaar kom daar nou 'n nuwe ding uit wat jou hele huis se krag vervang. Ek dink dis ook met sonkrag so ons sal maar sien, sal seker 'n fortuin kos om koop en te installeer...
Ek dink ons moet in sonkrag en alternatiewe energie bele, as ons sulke goed begin verkoop gaan ons geld maak soos bossies! Gaan dit bietjie ondersoek. Net jammer daar is reeds so baie mense wat dit doen.
Bollie, jy moet rus man. Drink 'n pilletjie en slaap!!! Jy kry min genoeg kans om bietjie by die huis te sit, gebruik dit tot jou voordeel.
Lekker daggie almal!