Hallo daar,
Grenaat klink my jy is erg krom en skeef! Sterkte ek hoop die spasmas en vergroeisels gaan mooi op die behandeling reageer. Dan voel jy dalk binnekort soos 'n nuwe mens!!
Julle moet lekker met my woef spot! Ek gaan nog kompetiesies met haar wen, sy is erg opreg en baie cute.
Ek het julle nog nie eers vertel nie, ek het toe Saterdag oggend op die ou stokkie gepieps, en daar was net 1 lyntjie!! Yipee!!!! Ek was sooooo verlig, ek dink Johan het ook maar asem opgehou. Maar nou ja, Rosy is nog nie met ons nie, maar soos ek gese het het ek baie lang siklusse so sy sal seker iewers voor die naweek haar opwagting maak, anders sal ek maar vlg naweek weer op 'n stokkie pieps...
Grenaat, jy moet begin inpak suster! Anders bly jy alleen oor in die ou kantoor. Geluk met jou kamera, dit klink grend. Jy sal moet kom fotos wys hoor. En jy sal maar moet uitfigure hoe die BB se nuwe moomie site werk, dan kan jy darem so af en toe vir ons kom hallo se.
Kwaaitjie, jy chat lekker baie deesdae, jy nie meer lus vir werk nie???
Ons het vandag 'n nuwe kind in die skool gekry en nog twee wat vanmiddag daar was vir 'n onderhoud, hulle begin dalk more al. As ons nog 2 kry hierdie kwartaal is daar dan dalk 'n klein kansie dat ek my werk kan behou!! Of ten minste deeltyds aangestel word. Dit sal great wees want ek kan die doula ding en die hypnobirthing ding doen al werk ek deeltyds by die skool, en dan het ek darem nog 'n bietjie geldjies aan die einde van die maand.
Ek wil dit nou nie jinx nie, maar Claudia slaap deur deesdae, selfs met die tand wat uitgekom het. Sy was net deur die dag moeilik ek dink sy was in die aande so moeg van al die min slaap en moanery dat sy net uitpass. Baie voordelig vir my! Nou moet Johan net weer vir Stefan leer deurslaap. Toe ek hom "oorgegee" het, het hy mooi deurgeslaap, en toe mors pappa dit weer op. So dis sy probleem om te fix.
Julle moet 'n lekker aandjie he, en warm aantrek.
Hier is 'n fototjie van hoe Claudia deesdae lyk...
En Stefan wat op my speelkas klim om die poeier in die hande te kry, lekker gemors...