file Oktober mammies 2010

15 years 1 month ago #199165 by Kwaaitjie
Replied by Kwaaitjie on topic Re: Oktober mammies 2010
Ai Grenaat hierdie trekkery is sommer goor! Hulle kon julle mos laat tuis bly het tot julle bokse by die kantoor was! Nou sit jy in jou kar.

Ek is bly jy kry bietjie kuiermense, nou sal die naweek nie so lank en alleen wees nie! Geniet die vol huis!

My ma verjaar more en my swaer land vandag van Afghanistan af (hy werk daar) nou gaan ons more by my sus-hulle braai.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 1 month ago #199150 by Grenaat
Replied by Grenaat on topic Re: Oktober mammies 2010
Hallo

Shoe dis koud vandag ne!
Ek sit nog heel oggend in my kar,maar gaan nou loop want blykbaar is die bokse nou by die nuwe kantoor. Ons kon darem gister 2uur huis toe gegaan het

My tannie kom kuier vir my, 1 van haar seuns kom saam,en my ma slaap vanaand by my so die huis is vol. Gaan n lekr nwk wees,darem nie alleen nie

Baie geluk met die nuwe tand en die treetjies!!!

Ruben slaap nou al die hele week deur,hy is so goed vir ons! Ek glo hy is nou in die roetine.

Lekker dag almal

3 Jaar gelukkig getroud
Pragtige seuntjie, HENKO - gebore 1 Januarie 2009.
Nog n pragtige seuntjie, RUBEN - gebore 5 November 2010!
Baba nr 3? Mmmmmmmm ;)

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

15 years 1 month ago #199148 by Kwaaitjie
HUH??? Wat gaan met mamma aan dat sy so lag?

Attachments:

15 years 1 month ago #199147 by Kwaaitjie
Probeer die fotos weer :huh:

Attachments:

15 years 1 month ago #199146 by Kwaaitjie
Die moomie monster het my post opgevreet! :angry: TWEE KEER!!!

More julle! Sjoe maar dis vriesend koud hier by ons! Die wind sny vanmore wraggies deur murg en been! :unsure:

Bollie baie geluk met jou grend nuwe laptop! Jy moet dit geniet! Onthou om so bietjie tussen die mails deur te rus ook!

Bly Riley se brandboudjies is soveel beter! Ag moeder sy lyk seker so cute met daai onseker treetjies! Ja, ek bespeur ook 'n dubbele lewe! Hulle doen definitief goed by die skool wat nie by die huis gebeur nie. Klitse! :lol:

Dragonfly lekker vir die drie-uur huistoe gaan! Ek is skoon jaloers! Jy gaan die ekstra tydjie saam met Kayla so geniet! En nou mis jy die aaklige verkeer ook! Hoop julle kry die probleem vinnig gesort!

Ek het na die miniatuur maltese ook gekyk, maar mensig die goedjies is duur! R1500 vir een. Ek begin al meer dink Hasie se aanneming is ons oplossing! Sal FORA later skakel en hoor hoe ons met die home check sal maak omdat ons so ver is. Dalk kan ek manlief nog oortuig om 'n kat aan te neem! Hulle is mos gesteriliseer, so daar is geen kans vir kleintjies of 'n huis merkery nie! :woohoo:

Met ons gaan dit goed! Mare dink balonne is die wonderlikste goed wat bestaan! Hy speel so lekker daarmee! Hier is bietjie badfotos vir Foto Vrydag!

[attachment:1]C:\fakepath\Mare drink badwater.jpg[/attachment]

[attachment:2]C:\fakepath\Badwater is lekker.jpg[/attachment]

Hy dink badwater is baie lekker en mamma is mal om so vir hom te lag wanneer hy dit drink!

Lekker dag!

15 years 1 month ago #199080 by Bollie
Replied by Bollie on topic Re: Oktober mammies 2010
More julle

Ek het my nuwe laptop gekry, ek het mos 'n laptop en 3G kontrak by Vodacom, eish, dis 'n beauty!!!! MOERSE Dell met 6G memeory en the worxB)

Grenaat, aai die wag kan nogal 'n pyn raak, ek sal bietjie die maizena oorstrooi vanaad, haar boudjies lyk darem nou weer ampertjies gesond!

Dragonfly, ek is soooo bly dat jy 3 uur kan huis toe gaan!! Sterkte met Kayla, hoop julle sort die probleem gou uit!

Julle ou Riley loop nou so 3 tree alleen, dis te oulik! My man vertel toe met groot opgewondenheid vir die juffrou vanoggend, toe se sy nee Riley doen dit al lankal :laugh:, its just a matter of time nou. Dis sooo funny om die minituare lyfie te sien loop, en dan wieg sy so vorentoe en gatertoe en dan val sy neer. Die balans is nog nie heeltemal verfyn nie....

Sy hou mos nooit haar eie bottel vas nie, maar deesdae vat sy hom sommer self. Lyk my hulle lewe 2 lewens....een by die skool en een by die huis, want sy doen allerhande dinge by die skool wat sy baie goed vir ons wegsteek by die huis! :laugh:

Ek watch nou maar daai gums elke oggend!!

Hasie, GELUK met Claudia se tand!!!!! Riley staan agter in die tou :blink: verseker!!

Mens sink jy rus by die huis, maar as jy eers begin met jou mails, dan is jy alweer ure lank besig!!!

So ek is darem redelik op datum met my werk!

Lekker daggie en ek sal later weer inloer!!

15 years 1 month ago #199030 by Dragonfly
Replied by Dragonfly on topic Re: Oktober mammies 2010
Hello julle

Shoe maar eks moeg-my oe brand soos ek hier sit. Kayla is erg onsteld met winde en krampe al van die naweek af en word so 3 tot 4 keur wakker n aand en dan suKkel ons om haar weer te kalmeer om te slaap! Hoop en bid maar vir bietjie slaap vannaand! Gaan saterdag vir Kayla ciroprator toe vat om te sien of hul meskien kan help!

Ek dink dis R650 om die prepaid in te sit. My ma wil dit doen-my suster het vir haar die forms gekry by minusipaliteit.

My ma het n klein minuture maltese poodle met lang hare-sys n paar weke jonger as kayla -haar hare shed nie en sys baie lief vir kayla-kayla wil haar soentjie en dan word sy so excited. Eks mal oor maltese poodles-verskriklik loyal en liefde vol.

Hasie-bly rosie het kom kuier vir jou part.

Ralmarie,shampies vir daai tandjie.

Granaat -die trek klink baie pynvol-ek hou gewoonlik daarvan om te trek though!

Bollie-shame man,dis nie lekker maar soos jy se-die eindrusultate maak dit worth it!

Julle, my werk het gese ek kan 3 uur huis toe gaan vir die res van die jaar solank ek seker maak my werk is op datum!