HV duidelik sal ons ernstig moet gaan huiswerk doen oor die hond storie! So sommige poedels verloor hare en ander nie. Ai tog dat Andre nou al sy tand so moet chip! Wat het gebeur? En dan wil die klein klits sommer al klaar homself speen ook! Sterk willetjie met sy rooikop!
Grenaat ek is dol oor die miniatuur worsies! Ek het 'n swart tefie gehad. Maar ons plek is te klein vir 'n worsie! Hulle soek baie hardloop en speel spasie! Is lewendige honde en voel baie sterk oor hul gebied! Wees maar versigtig vir een terwyl die kinders nog so heel klein is, worsies kan nogal geniepsig raak wanneer hulle speel.
Bollie bly jy begin beter voel! Een van die dae kan jy lekker asenhaal en ruik en proe! Siestog vir Riley se ou brandboudjies! Hou maar net aan met jou salf, dit sal wel beter word. Hoop jy is reg en juffrou kry haar eerste tand! Bly jy geniet haar so! Hulle word regtig 'n plesier soos hulle ouer word, ne!
Mare het besluit hy hou nie van water in 'n bottel of glasie nie, maar badwater is baie lekker! Hy proe nou elke aand aan sy badwater, kom dan regop met die water wat oor sy gesig stroom, knipper sy oe so paar maal en kyk my met hierdie reuse smile aan! En dan is daar die giggeltjies in sy slaap! Soms skater hy sommer van die lag! Ag ek vreet hom sommer op!
Grenaat jy beter kom hallo se! Ons gaan jou darem erg mis!