file Oktober mammies 2010

15 years 1 month ago #198807 by Grenaat
Replied by Grenaat on topic Re: Oktober mammies 2010
ek gaan vinnig tik want ek moet uitplug :)

bollie, moet nie van maizena vergeet nie, ruben is gewoonlik gesond na 2 keer se maizena aansit. bly jy voel beter, dink aan jou jong!

kwaaitjie , wat van 'n klein mini worsie??? ag hulle is so oulik, verloor nie hare nie, kan lekker saam mens op die bank sit en speel so lekker met die kids. dit is die volgende hond wat ek gaan kry vir die kids, 'n worsie! 'n huis hond. ons jack russel kan nie in die huis nie want sy mors te veel hare.

oki doki artichoki, ek is weg. love you guys!

3 Jaar gelukkig getroud
Pragtige seuntjie, HENKO - gebore 1 Januarie 2009.
Nog n pragtige seuntjie, RUBEN - gebore 5 November 2010!
Baba nr 3? Mmmmmmmm ;)

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 1 month ago #198804 by Handjievol
Replied by Handjievol on topic Re: Oktober mammies 2010
Ai Bollie jammer om te hoor oor daai brand boudjies. Maar bly om te hoor jy voel beter.

Andre lyk my het sy een boonste tand wat 'n entjie uit is 'n lekker chip ingeval. Ai tog. Nou gaan hy vir 'n goeie 6 jaar met 'n gechipte voortand loop. Hehehe, Nee ek sal maar as hy mooi uit is en bietjie ouer is hom tandarts toe vat om dit op te vul.

Andre het gisteraand geskree tot half twaalf. Wou nie een tietie drink nie. So ek weet nie of hy homself nou speen nie? Hy het darem so bietjie tee uit sy bekertjie gedrink. Dalk nog tande? Sal maar sien.

My hande vries vanoggend.

15 years 1 month ago #198791 by Bollie
Replied by Bollie on topic Re: Oktober mammies 2010
More julle

Sjoe, ons oorweeg om prepaid in te sit as ons eendag nou uiteindelik ons eie plek koop! :whistle:

Gaan beter met my, my oe is so bietjie kleiner geswel hier bo, en die goete wat afloop is sommer irriterend, maar ek kla nie, ek sien uit na die eindresultaat.

My neus is lekker gevoelig en ek sal nog die steke moet laat uithaal bo my oog.

Mensig maar dis koelerig vanoggend!!

Shame Riley se magie werk hierdie week baie meer en dis allerhande vreemde teksture. En vir die eerste keer in 9 maande van haar lewe het dit haar boudjies gebrand :(

Ons smeer maar Bepnathen en Sudocrem aan laat dit bars. Dit lyk al baie beter.

So hierdie keer dink ek regtig miskien dis tande want nog nooit het sy sulke doeke gehad nie. en ek wil my verbeel die tandvleisies onder voor is bietjie witter, maar ek weet ook nie regtig nie :laugh:

Ag julle sy raak net ouliker by die dag!! Daar word net heeltyd tata gese en gewaai en dan praat ons nie van handkies klap nie, sy doen dit tot in haar slaap, dis soooo funny!!!

15 years 1 month ago #198790 by Handjievol
Replied by Handjievol on topic Re: Oktober mammies 2010
More net 'n vinnige antwoord oor die honde kwaadjie. Ek is nie seker van watse poedels jy praat nie. Suzaan se Maltese poedel verloor wel hare, as ons haar seker meer bad en borsel sal dit beter gaan maar ja.
My oom hulle het wel 'n franse poedel ek dink - die kleiner tipe- sy is meestal net in die huis. Het wel baie energie, maar kom goed reg met die klein spasie, en hul is ook pynlik netjies, so ek dink die hare ding werk. Weet hul skeer ook vir Babette gereeld.

15 years 1 month ago #198782 by Kwaaitjie
Replied by Kwaaitjie on topic Re: Oktober mammies 2010
Goeie more!

HV dis skrikwekkend wat julle alles betaal! Jy gaan dit egter nie glo nie, maar as jy die R829.50 by die R1350 tel, BTW bytel en dit deur die kW deel, werk dit steeds goedkoper uit! Dis dan R1.26 per eenheid, dus 5 sent goedkoper as Grenaat sin. Ek sal gaan kyk wat ons per eenheid betaal, nog nie so ondersoek nie. Maar Grenaat is reg, die prys wissel per area. (Ek dink dis kroekens, maar nou ja!)

Hasie jy kan op www.greenline.co.za al die inligting aangaande die panele gaan kry. Dis Riaan en Michelle Garforth Venter se website. Sondae middae is Greenline op tv ook(SABC3). (dink dis so 16:00) Daar is baie interessante wenke vir besparing. Hulle hele huis is vol van die sonkrag panele. Die voordeel van pre-paid krag vir julle is dat julle dan sal weet wat julle betaal is net julle krag. Dis moeilik in so opset waar jy nie jou eie rekening kry nie. Ek sal dit ook ernstig oorweeg as ek jy is, veral met die dat julle krag nou so duur is. Die meters word deur die munisipaliteite verskaf. Die kragkaarte koop jy sommer by Spar. So dis maklik.

Julle gaan dit nie glo nie, maar ek en manlief oorweeg tot 'n poedel sodat Mare 'n diere-maatjie kan he! Ons hou nie een regtig van poedels nie, maar die voordeel van hulle is dat hulle nie "shed" nie. Verder sal ons maar net die hare netjies en kort hou. Enige opinies van julle kant oor poedels?

Hoop ek sien julle later!

15 years 2 months ago #198656 by Grenaat
Replied by Grenaat on topic Re: Oktober mammies 2010
skies man, dinge het sommer net dol gegaan vandag

ja ek dink die depressie is grootendeels aangebring van 'n "lack of chocolate intake" :)
dit sal sommer my aandete wees :)

Vrek HV watte goeters betaal jul als??? dis rof.

kwaatjie, ons s'n is op van R1.01 na R1.31, nie gedink dit gaan so groot verskil maak nie maar ja, dis rof.
wel, ek verstaan mens betaal krag volgens areas. die ryker buurte betaal meer per eenheid en arm gebiede min.
my swaar vertel gister vir my daar het 'n swart man voor hom gestaan toe koop hy R20 se krag, toe vra hy vir hom, hoe lank hou die krag jou toe se hy so 3 weke WTF, R20 sal nie eers ons rooi liggie af sit nie. :evil:

3 Jaar gelukkig getroud
Pragtige seuntjie, HENKO - gebore 1 Januarie 2009.
Nog n pragtige seuntjie, RUBEN - gebore 5 November 2010!
Baba nr 3? Mmmmmmmm ;)

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

15 years 2 months ago #198580 by Hasie.
Replied by Hasie. on topic Re: Oktober mammies 2010
HV, geniet die perdry, nie dat jy ry nie, maar ek is steeds jaloers... En geniet jou kursus, klink lekker.

Ek dink Kwaaitjie se bedrag per eenheid het reeds BTW by. Ek dink net dit sal goedkoper wees sonder al die service charges en goed en omdat dit meer beheerbaar is. Hopelik...

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za