file Oktober mammies 2010

15 years 2 months ago #197963 by Grenaat
Replied by Grenaat on topic Re: Oktober mammies 2010
Shoe ne, 10 maande, ouch mamma, hy moet nou ophou groei :)

het julle al gedink aan 1ste bday parties? gelukkig is ek nou deur my 1ste kind se 1ste bday party en het soos alle eerste mammas 'n te groot storie daarvan gemaak LMGA maar dit is mos spesiaal om 1 te word!

ek gaan net vir ruben ietsie klein hou, nie weer die hele wereld nooi nie (se ek ook nou - ons sal maar sien teen daai tyd ) Gedink om 'n treintjie koek te maak en dan kan elke kind 'n wa kry om te eet en ruben kan die voorste deel van die trein kry! lekker cake smash :)

Kwaaitjie, dis eintlik nie die kamera wat ek wou gehad het nie maar die beter een :) (en eina ja, die duuurder een). So ek kla GLAD NIE :) Nie eers gedink om na hom te kyk nie maar het my hart tog soontoe getrek en toe lyk my is hy vir my bedoel :) Ek wens ek kon die 1ste foto met jul deel, dit is soooo pragtig maar om nou al die sagteware te laai en en net voor ons trek is net te veel.

BTW, ek en marina het nog nie eers begin pak nie LOL en almal sit al met vol bokse in die kantoor :) ons is lekker lui hoor.

3 Jaar gelukkig getroud
Pragtige seuntjie, HENKO - gebore 1 Januarie 2009.
Nog n pragtige seuntjie, RUBEN - gebore 5 November 2010!
Baba nr 3? Mmmmmmmm ;)

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 2 months ago #197934 by Kwaaitjie
Replied by Kwaaitjie on topic Re: Oktober mammies 2010
Oe Grenaat jy moet jou nuwe kamera geniet! Dis mos die een wat jy wou gehad het, ne? Klink na 'n slim kamera! Eina vir jou nek en neus! Kan hulle enige iets doen om jou nek reg te kry, of sal jy maar die simptome moet behandel n die vervolg? Hoop die sproei maak jou neus reg, dan is daar nie nog 'n operasie ook nie. Ruben wil seker vir ouboet begin na-aap! Hulle is mos bang hulle gaan iets mis as hulle slaap! :woohoo: Gaan jy darem op jou bb vir ons kom kuier? Ons sal jy "take", gekronk en al!

Gaan baie goed met Mare! Kan nie glo hy was Vrydag al 10 maande nie! Die tyd vlieg!

Ek wonder ook hoe gaan dit met Bollie? Ek hoop regtig sy kry verligting na die operasie!

15 years 2 months ago #197900 by Grenaat
ek wonder hoe gaan dit met ou bolsters, dink so baie aan haar

3 Jaar gelukkig getroud
Baba nr 3? Mmmmmmmm ;)

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

15 years 2 months ago #197895 by Grenaat
hallo almal, ek is terug in die land van die lewendes, vir 'n paar dae. woensdag word ons afgesny van die wereld :( ons trek mos en gaan ofline wees vir dalk 6 weke, sob sob

So, ek het glad nie sinissitus nie maar my neus is so krom soos my oupa se kierie. LOL. Ek kry mos baie gereeld koors-sere in my neus en dit het veroorsaak dat my hele neus binne so te se toegegroei is, die dr het selfs gesukkel om die kamera in te kry. ek het nou so pomp neus sproei ding gekry wat ek vir 'n maand moet gebruik en dan terug gaan om te kyk of dit reg gekom het anders gaan hul net 'n klein operasie doen om dit mooi oop te sny. maar dit is beslis wat die sinus drup veroorsaak.
dan my kopsere, my nek is nog krommer as my neus :unsure: . Kan nie glo dis so erg nie. ons was mos so 6 jaar terug in 'n motor ongeluk en nie gedink daar is fout nie en toe nooit dokter toe nie. wel die hekel en breiery het nou die probleem bietjie aangehelp en ek het baie slegte spierspasma. en dis blykbaar ook my spiere wat so erg geinfekteer is wat my nek so krom druk. so ek het nou meds gekry wat help vir die spasma en sal hul ook later kyk of dit beter is. jis maar die pille het my erg gevang die eerste 2 dae. ek was omtrent geplug hoor, dit was nie lekker nie. maar nou is ek okay, skuif vrydag van die 10g na 25g so hoop nie ek is weer geplug die naweek nie want ek is alleen :( my man gaan vir 'n hele 5 dae jag :(

So dit is ek, die gekronkte persoon, take me or leave me :lol:

Ek moet se die spierspasma pille help regtig baie en as ek in die aand in die bed klim is dit nie meer so vreeslik seer nie.

Anina, ek kan net imagine watse oulike persoonlikheid daai woef moet he, ek meen... met looks soos dit, moet mens 'n goeie persoonlikheid he :P

Kwaatjie, hoe gaan dit met jou gorgeous?

HV, moet nie sleg voel nie, ek dink R is of kort op jou vettie se hakke of hy kan hom dalk so bietjie doodsit LMAO Wys jou hoe goed is jou melkies vir hom ne.

Wel ou Rubies is van die nag 'melk' bottel af. hy word steeds 1keer wakker en drink dan water, ek hoop hy vergeet gou om wakker te word vir die water :) Jis hy was weer so vreksils moeilik die naweek. hy is te nuuskierig die klein apie. hy wil nie slaap nie en raak dan oormoeg en skree. hy wil net kyk wat sy boetie doen.

en dan het ek 'n kamera gekry die naweek. omw ek is so impressed. hy neem sommer die fotos dat die agtergrond self blur so ek hoef nie eers dit mooi te edit as ek wil nie. oe dit neem net pragtig fotos :)

Ek wou die Canon 1100 gehad het, hulle het hom toe nie in stok nie toe se my man vat maar sommer die een wat daar is. Die 500D, dit is die nuwer, beter sussie :) oe-la-la :laugh:

3 Jaar gelukkig getroud
Baba nr 3? Mmmmmmmm ;)

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

15 years 2 months ago #197795 by Hasie.
Replied by Hasie. on topic Re: Oktober mammies 2010
Hi julle!

Ons ou hondjie is te cute man. HV, sy het die oulikste presoonlikgheid, en as mens eers gewoond is aan die haarlose goedjies, is hulle vir jou baie cute. Mens moet net oor die kaal lyfie kom. Maar ja, baie mense se sy is f****ugly, ek dink sy's pragtig. Haar tandjies is net bietjie sleg, dis maar 'n genetiese ding waarmee haarlose hondjies sukkel, gelukkig is dit die enigste slegte ding. Maar sy moet sagte kossies eet, so ek kook maar petmince en rys...

Kwaaitjie, Johan wil baie graag die ander 3 aanneem, maar ons kan nie so baie honde hier aanhou nie. My landlord sal dit nie like nie. My vriendin in Secunda wat die haarlose goedjies rescue wil kom kyk na hulle, miskien kan sy hulle vat.

Hoop dit gaan goed met almal! Chat later weer.

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za

15 years 2 months ago #197777 by Kwaaitjie
Replied by Kwaaitjie on topic Re: Oktober mammies 2010
More julle!

Bollie hoop dit gaan okay met jou! Sterkte!

HV agnee, toe sien ek jou post van Vrydag eers vandag! Kon by Meiringspark gaan draai maak het! Het Ludwig die landloop geniet? Hy het die regte bou vir landloop hardloop. Lol vir Andre wat so lekker eet!

Hasie het Johan toe die ander haarlose hondjies ook gaan aanneem? Ons wil ook kyk om maar 'n hondjie vir Mare te kry. Kinders moet troeteldiere he. Probleem is om die regte hond vir ons en ons huis te kry! :huh:

Lekker dag ek praat later weer!

15 years 2 months ago #197593 by Handjievol
Replied by Handjievol on topic Re: Oktober mammies 2010
Oe vrek HAsie, Wat 'n lelike hond :woohoo: :woohoo:
Nee regtig, net sy ma kan hom liefhe. Maar sweet ja, gelukkig verskil smaak. ;)

Ek is bly jul hou van die hond. Kinders moet tussen diere wees. En dan het die ander hondjie ook 'n maatjie. Klink of hulle lekker bederf gaan word.

Kwaadjie en gaan more so woerts warts deur Klerksdorp. Ludwig gaan sommer gou ewe skielik aan landloop deelneem by Meiringspark net na 12. Sal maar sien hoe dit afloop. Hy het nie eens 'n dag geoefen nie en nou gaan 'n maatjie en hy wil opsluit ook gaan hardloop.

Grenaat wat is die spesialis se uitspraak? Hoop hy kan help.

Lyk my ek moet Andre minder kosgee, hehehe hy is nou die swaarste sover. :huh:
Seker mamma se tietie wat so lekker proe in die aande wat die ding doen. ;)
Nee kyk, lyk my hy gaan net so baie soos sy ousus van kos hou. Hy sal pas klaar geeet het en as ons eet wil hy weer saam eet. Hy hou baie van eet. :)

Nou ja julle moet almal 'n lekker naweek he.
Toedels :whistle: