file *** Maart/April 2009 Mammas***

15 years 11 months ago #115327 by Kimika
Delucey, aai neee ek het dan jou kids se verjaarsdagkoeke gesien so jy onderskat jouself heeltemal ;)

Kitty, ek sal ook nie dat hy in die water gespeel het nie.. partykeer voel dit vir my asof ek te erg is op my Goggie en dat ek hom heeltyd probeer skoon hou.. so dan los ek hom so nou en dan om te speel.. maar noudie dag het hy my *gehelp* om die honde (al drie staffies en my ma se boerboel!!) te bad en hy het meer water op homself gekry as op die honde.. toe moet ek hom gaan bad na die tyd.. so dan voel ek dit maak net meer werk :(

Sterkte met jou regeet.. vrek dis vir my moeilik! Maar ek hou ook van vis.. braai dit in so kleiiinn bietjie olie in die pan met lekker lemon pepper en fish spice en dan gooi ek baie suurlemoensap oor. Suur goed soos asyn, suurlemoensap en balsamic maak die GI van kosse laer so dis goed om dit oor jou kos te gooi!

Goggie het gisteraand net een keer wakker geword.. goeie teken! Ek het sy 2de bottel vir hom net water gegee.. probeer sy melk in die aand bietjie sny. Hy vat die bottel en in die donker kan ek sien hoe beloer hy die ding van die kant af! Klein klits het dadelik gesien die melk is nie wit nie!! hehe.. maar hy het bietjie gedrink en toe geslaap tot vanoggend :) wonder of hy vannaand weer daarvoor gaan val?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 11 months ago #115301 by Delucey
Ai daar druk Bianca die knoppie verloor ek my post... DIS HOEKOM EK NIE IN DIE DAG KAN WERK NIE sug

Kitty ek is mal oor vis :)

Ek is ook so overparanoid en wil ook nie dat Bianca in die water speel as dit te koud of winderig is nie. Dis jy wat met 'n siek kind gaan sit nie die ander ma's nie. Gaan jy weer terug gaan? Ek was by twee verskillende vrouens hier in die omgewing maar ek het meer van die een wat verder is gehou so ek gaan nou maar soontoe.

Ons klassie begin 9 uur. Ons kom daar aan en dan speel die kids terwyl ons daar sit (free play) ons wag eintlik maar net dat almal daar is. Dan so 20 oor is dit clean up time dan bere ons die tafels en stoele ens en begin dan met die klassie. Die actual klassie is seker so uur - ek nog nooit eintlik opgelet nie. En dan gaan speel die kinders buite terwyl ons sit en koek eet en gesels. Elke week 'n ander ma se beurt om koek te vat. Ek ry oor die algemeen so by 11 uur se kant gewoonlik. Ons is nogal 'n groterige groepie. Ons is partykeer so 8. Maar meeste lesse sal ek se is so 6. Weet nie van die kwartaal ine want ek was mos nou nie gister daar nie en mens skryf in per kwartaal. Ek weet nie of die kinders regtig so baie daar leer nie maar vir my is dit 'n uitkomkans. Bietjie wegbreek van die normale boring goed.

Het al weer vir Eben by die huis vandag so ja ek is bedrywig...

15 years 11 months ago #115121 by kittycat
Hello Julle
Kimika, jy is heeltemal te fluks! :) Ek is gister spinasie gekook, en dit was klaar 'n groot issue vir my... Ek diet mos nou, so gisteraand het ek vis en spinasie geeet.. die spinasie was nog okay, maar die vis was yuk..!! :S
Delucey, ja ek weet nie hoekom begin die klas so laat nie. Ek was later redelik geirriteerd, want dit het aangehou tot 12:30!!!! Alex trek heavy amps teen daai tyd... .en gister was baie koud, en toe speel almal buite met water!??!!! Die vrou wat dit aanbied se seuntjie het sommer met 'n kort broekie en hempie buite rondgehardloop.. Sjoe, ek is defnitief nie so 'n "relaxed" ma wat hulle maar laat begaan nie.. Ek het soos 'n heks gevoel, want ek was die enigste een wat nie wou he Alex moes in die water speel nie!!!
Ek weet nie of ek dalk vir vir vrou moet vra of ons nie bietjie vroeer kan begin nie,,, maar om nou weer die klas net vir my te skuif... (die ander kinders het heel okay gelyk teen 12:30.. !!?! )
Die bleddie tuindienste... laas toe vreet ek hulle uit omdat hulle presies 11:30 wanneer Alex gaan slaap kom gras sny (ek het vir hulle gese hulle kan enige tyd kom net nie tussen 11:30-13:00 nie.. wragtag toe kom hulle 11:45 hier aan, net toe ek Alex in die bed gesit het.. Dis nou 06:40, Alex slaap nog, nou hoor ek alweer die grassnyers hier buite.. wat gaan met hulle timings aan????!!!!
Junita, hoop Luan voel darem bietjie vandag?!
Delucey, hoe lank is jou moms en tots klas, en hoeveel is julle? Ons was gister net 4, maar blykbaar is daar gewoonlik 6.....
Ek wag nog dat daai vrou my terugbel oor die speelgroepie.. ek hoop nie sy het besluit Alex is nog te klein nie, want dan moet ek maar wag tot volgende jaar.

15 years 11 months ago #115111 by Delucey
Kitty ek dink dis goed as die kinders tussen bietjie ouer kinders is hulle leer dan vinniger goed. Het dit met Eben gesien by die dagmoeder. Hy was die jongste. Kon baie vroeg al bal skop, vang, lekker speel met goeters, daai tipe ding. Bianca ook nogal... sien boetie doen dit hehe Ek dink sy gaan 'n sportiewe kind wees en nie akademies nie :)

Hoe was die moms and tots toe? Ek het myne moes mis vandag :( Sjoe julle sin is nogal laat - soos jy se so oor die nap tyd. My klassie begin al 9 uur die oggend.

Kimika klink of jy lekker kan bak en brou... ek voel meeste van die tyd maar goed useless in die kombuis. Het nou regtig nie opgelet wat my ma doen nie ;)

15 years 11 months ago #115108 by Kimika
Toemaar Kitty, kan jy my nou imagine Desember op die strand met my pens in 'n bikini saam met my ou klein petite witkoppe?? lol

Junita, darem hanteer Luan dit goed dat hy bietjie siekerig is! My outjie raak super mislik as hy net neusloop kry (dit def by sy pa geerf!)

Die bak en brou het goed gegaan :) Ons het lekker geeet vir poeding vannaand hoor! Ek het vir die eerste keer karamel gemaak.. soos daai wat die chefs op tv maak met die suiker en water in pot.. dis nogal eintlik maklik.. kannie glo ek was nog altyd te bang nie. En ek gaan dit def weer maak vir toffie appels :) Maar my eerste poging het heeltemal gebrand.. het dit nie mooi dopgehou nie.. so more oggend is dit ek en die pot vol klipharde gebrande karamel..

15 years 11 months ago #115078 by junita
Kitty :laugh: , natuurlik sal jy soos 'n reus lyk teenoor Alex, maar ja dit is seker 'n goeie tyd om 'n dieet te volg, moet sê as dit nie vir my man en dogtertjie was nie sou ek wraggies sonder kos bly, want saans is ek regtig nie lus vir kos maak nie !!
Daai speelgroepie klink lekker, hoop julle is in !

Kimika hoe dit met die bak en brou gegaan ???

Delucey ek ook lanklaas my hare gedoen, en nooit gedink dat my hare ook vinnig groei nie !

Luan nogsteeds koorsig, hom toe maar by die dr gehad, is maar net ore en mangels, antibiotika en setpille behoort die ding te doen.
Moet sê hy nogal nie kermrig nie, hy lyk nie eintlik siek nie....dr omtrent simpatie gehad met my, hy sê hy kan sien dit 'n besige outjie en sy vrou verwag ook nou 'n seuntjie en hy skrikkerig daarvoor :P , hy sal maar moet wag en sien.

Mother of Telitha 7 years and Luan 1 year.

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

15 years 11 months ago #115049 by kittycat
Kimi, ja my hare groei ook te vinnig. Ek kleur dit nou, volgende wee lyk dis soos dingis...!!!!
Ek lyk maar oor die algemeen soos dingis op die oomblik.. weet nie of julle gesien het op die ladies forum nie, maar ek het 3 Idae terug begin diet!
Ek wil regtig 10kg verloor... As ek dit nie nou gaan regkry nie, dan sal ek nooit nie!!! Terwyl my man nie hier is nie, gaan ek dit 'n ernstige "go" gee!!!!
Een van die dae is dis ordentlik somer , en as ek en Alex nou moet strand toe gaan, gaan ons lyk soos Klein Duimpie en die reus.. (raai wie is die reus..!!)