file *** Maart/April 2009 Mammas***

15 years 11 months ago #116088 by Delucey
O ja Kimika jy moet jou profile pic verander! Elke keer as ek daai cupcakes sien dan begin ek drool! :silly:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 11 months ago #116086 by Delucey
Kimika, dankie vir jou 2c! ;) dis nou weer 'n ander foto.. een wat ek van weerlig geneem het. Dink ek was bietjie afgepie omdat ek nogal trots voel dat ek 'n weerligstraal gevang het :)

Maar ja ek stem hy is nie baie taktvol nie. En kan sien hy werk nie met swanger vrouens nie maar met modelle met sulke maer lyfies wat nie omgee om dit te "flaunt" nie. Ek het na gisteraand begin dink dalk lees ek hom verkeerd of is te fyn gevoelig maar toe se 'n ander vriendin nee sy sou ook nie happy gewees het nie. Ek kry net die idee hy hou nie daarvan as mense nie met hom saamstem nie - sy way of die highway ;) Hy kom nou in November kuier (bly in Duitsland) so wish me luck hehe .

Haha dalk wen jy nog met jou Rueven! Dalk moet jy wag tot die oomblik wat jy in kraam is dan se jy nou moet julle vinnig besluit :P

Nee ek nie te mal oor Logan nie... ek hou nogsteeds meer van Rueven.

15 years 11 months ago #115893 by Kimika
Ek het gedink dis dalk daai foto.. Ok in my opinie: ek sou sy comments delete en hom vra om dit eerder vir joupersoonlik te maak. Dit kom voor asof hy spot met die swanger vrou.. obviously wil sy nie kaal wees nie!!!! Daar is regtig niks fout met die foto nie en as hy konstruktiewe kommentaar wil maak en jou regtig probeer help om jou te verbeter in jou fotografie dan moet hy dit meer taktvol maak. Ek sou def nie daarvan gehou het as die onderkante van my boobs op my matenity shoot is nie :) Soveel te meer as hy ook 'n profesionele fotograaf is! Kyk wat het Joli vir jou gese.. dit is actually iets om jou te help en verbeter.. ek het probeer uitfigure of hy 'n grap maak of ernstig is!

Ok dit was my 2c :)

Hey gisteraand vra my man my of ek nou al 'n naam vir ons seuntjie het. Ek se toe nee ek het opgegee :) Hy se toe dat hy hom dan sommer Ruben gaan noem.. en ek se dat ons dan netsowel hom Rueven kan noem dan is ons altwee gelukkig. Hy het toe dit net so bietjie afgeskiet.. nie so baie soos laas nie ;) Toe se ek vir hom as dit nie Rueven is nie gaan ek hom Logan noem :) Logan het nogal gegroei op my maar ek dink nie my man gaan byt vir dit nie!! lol

15 years 11 months ago #115775 by Delucey
Kimika ek sal beslis duime vanshou :P

Julle ek was gister sommer in n mood oor my swaer se houding. Hy en my broer het gecomment op 'n foto van my in FB en toe ek nou vir hulle vra wat is fout met die foto, ek dink dis oulik toe word daar basically vir my gese om uit die kommentaar te vat wat my laat goed voel netnou skrik ek mense af om kommentaar te lewer. My magtig - ek was sommer kwaad dat hy nou so ondiplomaties is en eintlik maar vir my se ek moet nie hulle opinie bevraagteken nie. Of ek is te fyngevoelig ek weet nie... en ja ek weet nogsteeds nie wat is fout met die foto nie ;) (O ja dis dieselfde een wat so aangegaan het oor my maternity shoot dat die vrou nie kaal was nie)

15 years 11 months ago #115711 by Kimika
*happy dance* hy het dit wraggies weer reggekry :)

Delucey, ek sal vir jou duime vashou vir jou kar as jy vir my sal duimvashou dat dit die begin is van nuwe goeie slaapgewoontes !!

Lekker daggie vir almal xxx

15 years 11 months ago #115686 by Delucey
Woohoo! Kimika... ja dit is nogal lekker as mens wakker word en besef jy het heelaand geslaap. Ek glo dit sal hou. Bianca het ook so maand of twee terug net skielik begin deurslaap.

Kom ons hou duim vas dat ek die week my kar terug kry!

15 years 11 months ago #115683 by Kimika
Slaap update: Hy het gisteraand deurgeslaap!!! whoohoo.. ok voordat ek die hele happy dance doen gaan ek maar kyk of dit nie 'n poks was nie! Hou duime vas dat hy dit weer doen.. Ek en my man het vanoggend opgestaan en soos nuwe mense gevoel :)