Kitty ek het ook dat Bianca teen die deurkosyn staan en 'n merkie gemaak en haar so gemeet. Maar sy was nogsteeds nie happy dat mamma haar so teen die muur vasdruk en bo haar kop karring nie
Ek het nou vandag weer die suster gebel en gese ek moet Bianca se afspraak skuif en wragtig toe ek Citroen vandag bel toe se hulle hulle sal die part nou eers die 10de kry! ARGH! Eben bly nou more ook by die huis. En intussen word daar van my verwag om maar net my goed gedoen te kry en nog in die aande tot wie weet watter tyd te sit en werk (is doodmoeg hier waar ek sit - nie 'n grap om na twee kids te kyk nie) en mense te bel deur die dag ens ens. Toe ek Citroen vandag bel toe het Bianca die hele tyd geskree.
Kimika jy spot so - ek lag gister oggend so vir Eben hy se vir my hy het gesien daar het goo by sy oog uitgekom hehe skimp toe om by die huis te bly soos toe hy daai ooginfeksie gehad het en ek se toe net nee man hy is reg. Later is ek in sy kamer besig om Bianca se hempie uit te trek om 'n nuwe een aan te trek gee meneer agter my so flou aansit hoesie. "Mamma, ek is siek, ek dink ek moet by die huis bly" Ek het sommer gelag.
Jip doeke ruil en klere aantrek is 'n mission. Ek kan nie wag om haar te potty train nie

Maar dis nou nog 'n hele ruk weg!
Kitty as die mans by die huis is is hulle in ons pad en doen nie die goed soos ons wil he hulle dit moet doen nie maar as hulle nie daar is nie dan is dit weer te stil en voel dit net nie reg nie

Ek dink dis maar met die kinders ook so. Eben kan so op my senuwees werk en rumoer maar as hy 'n naweek by een van die oumas gaan kuier dan voel die huis heeltemal te stil... en as Bianca dagsorg gaan begin gaan dit darem maar baie vreemd voel om alleen in die huis te wees.
Hoe lank gaan jou man weg wees?