file *** Maart/April 2009 Mammas***

15 years 11 months ago #111641 by Kimika
Ag Delucey!!! Hy hou nie daarvan nie :( En ek het oor en oor gedink ons het iets beet! grrr .. maar ek gaan dit op my lysie skryf want dit was dalk net die verkeerde tyd gewees gisteraand.. miskien sal hy 'n ander dag anders voel!

Junita, ek stem saam met jou dogtertjie, ek love die naam Luan! ;)

En toemaar, Pietertjie val ook heeltyd! Hy hardloop heen en weer in die huis en kyk nie waar hy gaan nie dan val hy oor die mat en oor sy karre ens ens !

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 11 months ago #111528 by Delucey
Kimika ek het nogal die eerste keer toe ek die kind se naam hoor gedink dis nogal iets anders... nie iets wat jy elke dag hoor nie. So het jy al vir manlief gese van die naam?

Junita Bianca klim ook so op als... boetie het dit nie so baie gedoen soos sy nie! So ek moet ook sorg dat ek heeltyd weet waar is sy.

Ek het nou vandag ook vir Eben by die huis (dag 2) so hopelik oorleef ek dit hahaha Ek was gisteraand nogal moeg gewees en toe sit ek nog en werk tot na 12!

15 years 11 months ago #111457 by junita
Aai ek weer agter met die chats....

Kimika die name was vir my ook nogal 'n nagmerrie, Luan was mos eers Chris (my pa was Chris), en op die nippertjie word dit toe Luan, my dogtertjie die naam vir ons gesê en toe klink dit net so reg. Al my storktea presentjies se kaartjies sê nog Chris :) .
Ek was mal oor Luka, maar my man hou ook nie van engelse / of ander taalname nie !

Sjoe ek sommer ook rillings oor die swembadstorie, dit moet VERSKRIKLIK wees !!! En natuurlik die karstorie !!!!
Aai julle ek weet nie of ek so iets sal kan oorleef nie ???

Maandag toe val Luan van die vrieskas af tot op die teëls en ek het soos 'n hond gevoel !! Hy klink en klouter als julle !!! Ek kan hom nie meer 'n sekond alleen los nie (onthou hoe ek gemoan het dat hy niks kan doen nie). En ja sowaar die mannetjie begin nou babbel ook.
Gepraat van die val van die vrieskas...hy val permanent op sy kop, daar gaan nie 'n dag verby wat hy nie op sy kop val of kap nie !! My senuwees is kla :S .

Ag ek eintlik nog baie om te sê, maar as ek nie nou stop nie, gaan ek langstories tik, so sal later weer aangaan ....
to be conitue :lol:

Mother of Telitha 7 years and Luan 1 year.

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

15 years 11 months ago #111248 by Kimika
Hey Delucey jou bad het wondere verrig.. ek hou baie van Rueven!!

LOL toe ek in die bad was gisteraand toe se my man dat my ma gese het ons moet dink aan Ruben en ek se hom toe dat ek nie soo baie daarvan hou nie. Hy is natuurlik mal daaroor! Maar hierdie weergawe kan nogal werk hoor! Sal dit op my lysie sit dankie :)

Ek is mal oor Heinrich en Ulrich maar my man wil niks weet nie :)

Goggie is vol soentjies vanoggend.. weet nie wat aangaan met hom nie (hy weier om my te soen en slat my sommer met sy bottel as ek te veel karring) maar as hy so aanhou om my soentjies te gee gaan ek moet vir hom 'n broem en swieties gaan koop ;)

15 years 11 months ago #111204 by Delucey
Kyk die name storie is maar 'n mission as mens nie oor dit saamstem nie. Ek het so gesukkel om my man te kry om op 'n naam te besluit toe ek swanger was met Eben. Ons het toe op die ou end terwyl ek in kraam was op Eben besluit :P

'n Ander vrou vir wie ek gaan fotos neem het se seuntjie se naam is Rueven. Dis ook nogal vir my iets anders. Rueven Smit... hmmm ek dink dit kan werk :)

Ek probeer nou dink wat is van Eben se maatjies se name in die klas...

Kyle, Nathan, Rico, Chris, Heinrich

Ek sal nog bietjie dink en ore oophou vir name...

Ek het baie lekker gebad en gaan nou slaap!

15 years 11 months ago #111202 by Kimika
Delucey, lekker bad! :)

Sterkte vir more!! hehe

Ja my Dinsdag was baie beter .. retail therapy werk vir als!

Ek het my lysie van so 8 name vannaand aan my man *voorgele*.. ek het hom eers mooi gevra om nie lelik te wees oor enige van die name nie aangesien ek in elk geval nie mal is oor 'n spesifieke een nie maar ons moet oopkop bly. Hy het 'n paar waarvan hy hou maar meeste is in engels en hy se dit klink net nie reg saam met Smit nie. Ek stem saam met hom maar ek kry nie name in Afrikaans nie :( aaiii..... s

15 years 11 months ago #111200 by Delucey
So Kimika, was jou Dinsdag darem beter? ;)

Ek het more vir Eben ook by die huis so wish me luck! Daai kind kan mos nie stilsit of stilbly nie. Ek het maar vandag gaan vingerverf en inkleurboeke en bubbles koop om die twee besig te hou more. Ons het mos nou net die een kar met die dat myne nog by Citroen is en more ry my man baie rond met een van sy IT outjies na kliente toe en ek is bang hulle gaan nie betyds terug wees om Eben te gaan haal nie.

Wel ek dink ek verdien om nou bietjie lekker rustig in die bad te gaan le en ontspan met 'n tydskrif!