Delucey, ja ek het toe gisteraand op die website gaan kyk, en natuurlik het die een in die Paarl toegemaak,,, so nou weet ek nie..ek is eintlik lus om "toptots" in Durbanville te join.. ek hoop nie my skoonpa het al klaar vir daai voucher betaal nie??!?!?!?
Okay, ek sal vir julle die storie (ag dis nie 'n big deal nie, net bietjie ongemaklik, en ek is vies....) facebook-msg stuur, dan kan julle sommer hier reply okay... ??!
Delucey, weet jy, ek was altyd die grootste party animal in die wereld, maar vandat Alex gebore is, irriteer 'n geraas my vreeslik.. veral loud mense wat altyd probeer om die hardste te praat en die meeste stupid grappies AANMEKAAR te maak....
My man wil 'n housewarming hou voordat hy teruggaan Afghanistan toe.. Ek is GLAD nie in die mood nie. Dit klink vir my net asof ek die hele dag gaan werk, en dan gaan hulle nog vir Alex ook wakker raas... sjoe, eks seker maar bietjie boring..
Delucey, wat het met jou oordrom gebeur? Ek kan net dink hoe moeilik dit moet wees in 'n geselskap met 'n moewiese geraas,en mens kan nie alles lekker hoor nie...
Kimi.. ons wag in spanning...