Delucey, dis interessant oor die Aterax... Alex se dr het dit laas jaar vir hom voorgeskryf sodat hy net so bietjie kan slaap!! Ek was mos laasjaar omtrent hierdie tyd 'n wrak, want Alex het omtrent 10 keer 'n nag wakker geword, en die dr het seker gesien as hy nie nou vir my kind iets gaan ingee om hom te laat slaap nie, dan gaan sy ma mal word...!!!

Dis blykbaar 'n heavy sleep induced medisyne, maar dan natuurlik ook vir allergiee, en omdat ons toe nog nie lekker geweet het wat Alex so pla nie, en daai goed nogal goed gewerk!!
Junita, ja, ek wil ook weet, Sny Luan tande??? Ek wonder nou oor die koors? Ek is gelukkig dat Alex lank laas siek was. Vandat ek hom in April uit daai creshe uitgehaal het, was hy nog nooit weer siek nie.
Kimi, ja ek het 'n paar lesse gebook. Ons bly op 'n golfbaan, so ek kan mos nou nie hier bly soos 'n loser en nie golf darem probeer speel nie!!! Ek gaan net nie vir my opdress nie, dan gaan ek nie speel nie. Dis mos nie 'n modeparade nie, maar as ek so na party vrouens kyk, lyk dit omtrent soos 'n modeparade... (en dan slaan hulle in elk geval so sleg.. die balletjies trek oral behalwe op die baan)
Ek hoor dis nogal moeilik, so ek moet maar nie te veel praat oor balletjies wat skeef trek nie!
Van my stoep af kyk ek uit op putjie 7 se afslaan. Nou die dag
raak 'n ou so die **** in omdat hy nie bal seker nie lekker geslaan het nie, toe gooi hy sommer sy stok in die rivier??!?!

Sjoe, party mense is nogal ernstig oor hierdie sport...
Delucey, my naweek is lekker maar heel boring... het vamiddag saam met Alex na die eendjies gaan kyk. Hy like dit om vir hulle stukkies brood te gee - maar hy gee 1 stukkie brood, en eet 3 stukkies self...!