Ok wel die troue was nou nie heeltemal so great nie.. uhm sorry wat ek daarby bedoel is dat die troue was great maar dis VERSEKER die laaste keer wat ek 'n kind saamvat na so 'n geleentheid toe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! grrrrrrrrrrrr Hy het ons mal gemaak

Hy praat en gesels en klap kliphard hande in die kerk, so my man moes met hom buite gaan staan, en het die hele diens gemis. Toe in die onthaalsaal wou hy heeltyd oor die rose-hartjie hol of buite na die visdam gaan, so iemand moes hom heeltyd oppas want hy wil niks weet van stilsit op my skoot nie!! Dit was terrible.. ek het hom naderhand probeer aan die slaap skud want toe is dit lankal verby slaaptyd, maar hy is gladnie meer daaraan gewoond nie en ek moes opgee toe my bo-arm begin krampe kry.. anyway, ons het toe maar geeet en gewag dat hulle darem die dansbaan open, een draai gevat en toe gery.

Maar ek het nie 'n ander keuse gehad nie want almal wat kan babysit is of uit vir die aand of op vakansie! maar as dit weer gebeur sal ek eerder maar die troue mis want ek en my man was meer geirriteerd as wat ons dit geniet het!
Ok ek is klaar afgelaai
Junita, halfdag possies is altyd die ideale oplossing vir mammas met kids, maar ongelukkig is dit gladnie altyd finansieel moontlik nie. die verskil tussen voldag en halfdag salaris is darem vreeslik groot
Delucey, het julle in al die tyd nie eers 'n offer gehad nie? aaaii.. en as mens een kry dan sukkel die mense tog op die ou einde om lenings te kry. Ek en my man het net so baie gesukkel met ons ou meenthuisie! Hy het eventually verkoop vir amper wat ons vir hom betaal het!
Kyk my gevoel oor die dagsorg is dat tot op 3 jaar het hulle dit nie so baie nodig nie! Hulle is tog maar nog baie mamma vas, dis deel van hulle ontwikkeling en nie rerig 'n probleem nie. Almal laat dit altyd net klink soos 'n probleem, dis dan net normaal!! Hulle kry genoeg sosiale stimulasie van hulle ouers af. As hulle so 3 is dan kan hulle ook darem al verstaan dat om skooltjie toe te gaan is deel van die dag en daar is maatjies en lessies wat lekker is ens. So ek gaan rerig net my kind in 'n skooltjie sit as ek voel hy is reg. Of as ek dit nie kan uithou met 2 kids by die huis nie

hehe
Pietertjie is nie meer so baie erg soos voorheen nie. Tussen vreemde mense sal hy so bietjie aan my klou of sy kop in my skouer of nek indruk, maar hy ontdooi nogal gou en dan wys hy al sy beste streke af vir die nuwe kennise. Maar ek is seker dat as ek hom alleen iewers moet los sal hy baie ongelukkig wees! Hy kom baie gou agter as ek uit die vertrek uit verdwyn dan roep hy en soek tot hy my kry.