file *** Maart/April 2009 Mammas***

16 years 2 weeks ago #104479 by Kimika
Hi outjies. Jitte dis darem lekker om te sien hier is baie chattery as ek inloer :)

Kitty, ag Alex is darem maar cute met die maatjies!! Hy het seker klaar 'n oog vir 'n mooi meisie.. die seuntjies gaan ons nog klaar maak :)

Sjoe ja en darem is julle nou gesettle in 'n spook-vrye huis!! Die nanny klink ook fantasties.. duur maar dan die moeite werd!

Oor die pratery, ek dink jy moet hom net los, as hy als verstaan wat jy se dan is dit genoeg bewys, die praat sal later kom as hy lus het! Meeste kids begin eers so by 2 of tot 3 rerig baie praat! Dis weereens een van daai ontwikkelings goete waar alle kinders verskil. Ek het op Circle of Moms noudie dag gelees oor ons ouderdom kinders en nogal baie (soos in honderde) Ma's het reply dat hulle kinders ook nou eers 4 woorde se. Dan was daar natuurlik een freak wat gese het haar kind kan al 1 tot 20 opse en die alfabet! :blink: Maar ek dink eerlikwaar sy praat haar kop se bol! Hy kan seker die woorde herhaal maar def nie opse nie! Ek meen rerig nou.. hehe

En oor die golf, ek het gespeel maar vandag ek met Pietertjie swanger geraak het nog nooit weer nie! Dis vrek lekker maar nogal vrek moeilik! Dit help baie as jy net kan gaan vir 'n paar lesse om die basics van die begin af reg te doen. En daar is sulke mooi bane in die kaap dat ek seker is jy gaan dit vrek baie geniet! En jy moet net gereeld speel, dit gaan oor oefen oefen oefen.

Junita, shame dis nou al 'n paar dae wat hy koors het :( Is hy siekerig ook of net die koors?? Sny hy dalk weer 'n tandjie?? Daai oogtande is 'n bogger hoor! Sterkte en hoop hy word beter voor hy moet dr toe.

Delucey, ek is bly dit gaan beter met die kids! Wow kan jy glo dat die Nido dit veroorsaak het!? Ek dink die kaas en yogurt se suiwel is mos anders dis seker hoekom dit niks maak nie. Wat gee jy nou vir haar om te drink? Ek het juis gewonder vandag wanneer moet mens hulle minder melk gee? Pietertjie drink 150ml so 11uur voor hy gaan slaap en dan so 300ml deur die nag.. ja dis vreeslik!! Hy slaap gladnie meer deur nie :S

Flip ja shopping met die kids is geen grap nie! Finansieel en ligaamlik uitputtend :P Ek koop ook so nou en dan karre by Pep of Crazy store.. dis darem vrek goedkoop en ek weet nou al as hy hier by 3jr kom gaan hulle mos deur daai breek als stadium. En ek moet rerig gaan somer klere koop, my kind het nou niks oor na die winter nie! Hy het so baie gegroei die laaste paar maande.. maar ek kla gladnie! Hy het omtrent net 4 t-shirts en 4 langbroekies en niks skoene nie. Sy voete het die winter van 'n size 3 na 'n size 5 gegroei!! Ek wil vir hom crocks koop, waar kry mens oulikes? Ek gaan nie die regtes koop nie, soek cheapies!

Verder is my naweek redelik rustig.. sooibrand maak my klaar maar nou ja, elke sport het sy beserings! ;)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

16 years 2 weeks ago #104475 by Delucey
Kitty die antihistamien is Aterax. Ek moet se hy lyk al beter. Weet nie of dit die advantan room is of die antihistamien nie. Maar hy slaap ook beslis bietjie beter vandat hy dit drink.

bianca praat ook nie veel nie... maar babbel een stryk deur. Die woordjies lyk of dit nou wil begin kom. Sy se nou ook bubble... maar sy skree dit so as ek bubbles blaas haha Maar sy verstaan ook nogal mooi as ek vir haar iets se of vra.

Junita haar koors is nou weg. Het jy al Nurofen probeer vir Luan? Dit het vir my ook goed gewerk. Ek het dit en ek al het stopayne vir haar ook gegee. Die dokter het gese ek kan maar vir haar stopayne gee (dis mos eers van twee jaar af) maar sy is 'n groterige kind so dis reg. Ek het maar net bietjie minder gegee as wat hulle vir 'n twee jarige se.

En julle.. ek het haar nou al van dinsdag van die nido af en haar vel lyk STUKKE beter! So dis beslis die melk... sy eet kaas en joghurt so dit lyk nie of dit 'n impak op die vel het nie.

Hoe is julle naweek sover? Ek en ouboet het bietjie winkels toe gegaan vanoggend om plakkies wat ek vir hom gekoop het te gaan omruil. Maar jissie winkels toe gaan met kinders is duur. Ek het vir hom by pep so trok gekoop met drie motorfietse op (Pep gelukkig goedkoop) en by die plastic warehouse so oulike ding wat hy kan inkleur en vir sussie een van daai hout puzzle goeters wat mens so moet in die regte plek druk maar dis een wat mens 'n hempie en broekie moet indruk om die dogtertjie se "outfit" aan te trek. Te oulik. En klere vir die twee gekoop... mamma kry niks :( en toe het ek en meneertjie by die wimpy geeet. Sal nie weer by daai wimpy eet nie.

16 years 2 weeks ago #104472 by junita
Hehe :laugh: lag ek nou vir Alex met sy favourite kar, hy is darm oulik hoor !! :laugh:

Nogsteeds koorsig, gaan hom Maandag definitief dr toe vat as hy nogsteeds so is, het seker nou weer te lank gewag maar het regtig gehoop ek kan dit self reg dr ?? Aai !

Het nog nie besluit oor die werk nie, glo ek sal die regte antwoord van bo kry, so ek maar geduldig :) .

Kitty ek bly julle nou ge"settle", nou moet jy my net laat weet hoe bly jy daar in die Paarl ?

Delucey is Bianca al beter ?

Mother of Telitha 7 years and Luan 1 year.

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

16 years 2 weeks ago #104463 by kittycat
Replied by kittycat on topic Re: *** Maart/April 2009 Mammas***
Hello Julle!!
Uiteindelik is ons getrek, gesettle, ge internet, uitgepak en ge alles..!

Kom ek begin: Junita, hoe gaan dit met Luan? Is hy nog koorsig? Gaan jy nou die halddag job vat of eerder voldag??
Kimi, ek het lekker gelag vir jou eskapades by die troue.. Jy het meer guts as ek om jou kind soontoe te vat! Ek durf nie Alex na 'n troue toe vat nie..hy sal choas veroorsaak, want hy kan nie vir 'n minuut stil sit nie, en dis al klaar uncool vir hom om op sy ma se skoot te sit!!! :huh: Ek kan net dink hoe Pietertjie visdam toe wil ploeter. Alex sal ook heeltyd so iets wil aanvang, of die goed op die tafel wil breek, of onder die tafel inkruip..!!
Ek se nou die dag vir my man.. dis nie regtig nie moeite werd vir my om op die oomblik met hom op vakansie te wil gaan nie, want ek hardloop die hele dag soos 'n mal haas agter hom aan!! :blink:
Delucey, jinne maar dis omtrent 'n gesukkel met die huis oordraery!!! Dis om van naar te word! Wat is daai sterk antihistamien sked 5 se naam? Help dit?
Ek stem saam met julle oor die dagsorg besigheid.. Ek wil nie eintlik vir Alex vat nie, maar hy het nou weer een HENGSE behoefte om met ander kinders te speel... hy het nou die dag omtrent uit die pick a pay trollie uitgespring toe hy 'n ander dogtertjie sien, en sodra sy na hom kyk, gooi hy vir haar die standaard smile dat mens net tande sien...
Hy het selfs 'n kar uit sy sak uitgegrou en vir haar probeer gee...!!! Shame. En nogal 'n favoroute kar.

Ek het intussen 'n nanny/babysitter gekry wat my 'n fortuin kos maar wat regtig goed is met Alex. Sy vra R50 'n uur!!!! Maar julle sal nie glo hoe oulik is sy nie. Hy hou baie van haar, en sy speel met hom buite in die grond, skop bal saam met hom ens ens ens. Al die goed waarvan hy hou! So, ek kry haar nou net 2 middae 'n week. Alex raak skoon opgewonde as hy haar sien!! :woohoo:

My man gaan volgende maand vir 6weke in Afghanistan vlieg.. ek meen.... dis nou nie dat dit jou nommer 1 holiday destination is nie. Ek weet nie hoekom moet hy altyd in die gate gaan vlieg nie??!!!!
Hy sal ook oor Kersfees en Nuwe Jaar in Kabul wees. So, hier gaan ons alweer!!!

Julle, hoe gaan dit met die pratery? Behalwe nou Pietertjie wat 'n woordeboek ingesluk het! :):)
Alex praat nog nie veel nie. Hy babbel vreeslik, en maak die vreeslikste geluide, en verstaan ALLES, maar nog nie vreeslike woordjies nie behalwe nou vir Mama, Dada, Maan (hy is behep met die maan) bal en brrmm brmm, en Mum-mum vir enige iets wat hy in sy mond kan stop....

Ek het besluit om te begin golf speel. Ek is moeg vir niks oefening inkry nie, en 'n gym is so boring soos tien. Ek het skaars begin fiets trap dan is ek al so verveeld as kan iets kry....
Speel een van julle golf?

16 years 2 weeks ago #103982 by Kimika
Junita en Delucey is julle kids nou al bietjie beter? Hierdie tyd van die jaar is maar moeilik! As dit net bietjie wil reen sal al die stof en kieme ook bietjie kan gaan le!

Jitte ja, die styl waarmee babas loop/drafstap is darem te cute! Jy verduidelik dit so oulik, met die arms langs die lyf af. En dit lyk amper asof die kniee nie buig nie.. te koddig! Ek dink ek moet bietjie 'n video maak! Is die laaste ruk nogal lui om fotos en videos te maak.

16 years 2 weeks ago #103976 by junita
Hehe ek dink Luan het die loop geskip, want hy drafstap ! Lyk so koddig, lyfie kierts regop en handjies so langs die sye :cheer: .

Aai Delucey Luan ook van gister af koorsig ek wonder wat kan dit wees ?
Sal maar dop hou, more nogsteeds koorsig is sal ek hom maar dr toe vat, gelukkig eet hy en als, maar net huilerig :( .

Mother of Telitha 7 years and Luan 1 year.

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

16 years 2 weeks ago #103465 by Delucey
Kimika om stem dik te maak help ook nie.. die een se dis daai en daai een se nee dis die een so plaas almal die skuld op iemand anders. en so gaan dit aan... ek wonder net hoe doen mense dit wat uit hul huise is en wag en nie kan bekostig nie want ons het al klaar amper die huis afbetaal en ons bly nog nie eers daar nie! Dis GREAT om in Afrika te bly! :blink:

Ja bianca is nou ook nie 'n volwaardige hardloper nie maar dis beslis amper hardloop hehe een van die dae hardloop sy vir boetie weg.

Sy was nou gister en vandag baie koorsig en lusteloos.. en wil niks eet nie. Hopelik is sy more beter. Was gister met boetie by die dokter toe vra ek maar vir hom ook oor haar ekseem en hy se toe ook dit is moontlik dat dit die Nido kan wees so ek kan vir haar kalsium poeier gee maar hy se as sy goed eet dan behoort sy genoeg kalsium so te kry maar ek is maar skrikkerig vir te min kalsium in die vroee jare terwyl die bene nog vorm so ek gaan dit maar vir haar gee. Maar ek het vandag vir haar een bekertjie melk gegee - omdat sy nie wil eet nie. Dat sy net ten minste iets inkry.

En hy het 'n sterk antihistamien vir Eben voorgeskryf. Sien dis skedule 5! So ek hoop dit help hom nou om minder te krap.