file *** Maart/April 2009 Mammas***

16 years 4 weeks ago #98662 by kittycat
Replied by kittycat on topic Re: *** Maart/April 2009 Mammas***
Kimi, ek is opgewonde oor die 17de Sept wanneer jy gaan vir jou volgende scan!! :) Ek is seker julle sal dan kan sien! :)

Delucey, sjoe baie geluk man!!!! Ek sal defnitief die Okt uitgawe koop!

Julle, ek sit met 'n nuwe probleem: Ek kan mos nie meer vir Alex na 'n creche toe stuur nie, want hy word eenvoudig net te siek.
Ek het nou al 2 nannies probeer, maar dis 'n disaster, en dit kos my 'n fortuin. Die ene was nice, maar ek moet haar R100 'n dag petrolgeld gee!!!! Oor 'n maand is dit oor die R1000 net vir haar petrolgeld, so sy gaan nie werk nie, toe kry ek iemand anders, maar sy kan niks afrikaans praat nie. Ek voel dis belangrik dat iemand nou met Alex afrikaans praat terwyl hy leer praat voordat hy heeltemal deurmekaar word, en ook omdat hy nog nie eintlik praat nie wil ek nie nou al he iemand moet heeltyd met hom engels praat nie.. :blink:
Toe kry ek 'n ander vrou wat baie nice is, maar alex hou NIKS van haar nie!!! :( Hy skree dat die kranse antwoord gee as sy net by die deur inloop!! ???!! Ek het hom nog nooit alleen met haar gelos nie, omdat hy so te kere gaan, so ek weet sy slaan hom nie, of skree op hom of iets nie.. inteendeel, sy is baie saggeaard en nice. Hy het regtig niks van haar nie.. so ek dink ook nie dit gaan werk nie..
Ek kry NIKS gedoen op die oomblik nie, en wens ek kan net iemand kry om my met Alex uit te help vir 'n halfdag..
Ek begin nou 'n dagmoeder oorweeg wat net so 2-3 kinders het. Maar ek se julle, as hy weer gaan Rotavirus kry, gaan ek myself nooit vergewe nie!!!!!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

16 years 1 month ago #98270 by Kimika
Wow Delucey!! Baie geluk met die kompetisie!! Dis 'n fantastiese bonussie ;) Ek het darem vir jou gestem .. hehe

Kan jy nie iets anders vir haar gee in plaas van Nido nie? Dink jy nou dit was def die Nido??

Eina dis baie geld vir kleuterskool hoor! Jy kan vir daai geld eerder 'n opgeleide nanny kry by die huis!

16 years 1 month ago #98268 by Delucey
ai ek het alweer nie emails gekry dat iemand hier gepost het nie :( so ja ek het so bietjie gemis...

Geluk Junita met altwee jou kiddies se prestasies!!!!

Kimika dit sal nou nice wees as dit 'n dogtertjie is dan het jy een van elk.. ek se mos 'n mini me van elkeen van julle ;)

Julle ek het my twee kiddies ingeskryf in 'n kompetisie van die your family. Moes 'n foto instuur van jou kind by sy of haar verjaarsdag koek. En Eben en sy dino koek is toe een van die 12 wenners! Ek het R1000 gewen, en gaan 'n oulike resepte boek kry en die foto sal in die oktober uitgawe van die tydskrif wees... julle, ek was sooo excited toe ek daai email vanoggend kry!!!

Bianca is nou nogal woes op die tantrums... stamp nogsteeds haar kop. Ek het dit baie vinniger uit boetie gekry maar sukkel nogal met madam... en die ekseem is nogsteeds daar.. en ek gee mos nou vir haar minder Nido en vandag was haar magie weer so hard en sy het vreeslik gehuil so ek dink die Nido het ook gehelp om haar magie gereeld en sag te hou nou hoe nou?

Verder gaan daar nie veel aan nie, ons gaan nog elke donderdag moms and tots toe en daar is Bianca sommer 'n ander kind.. klou nie eers aan my vas nie. Hier by die huis kan ek omtrent nie eers toilet toe gaan nie of sy skree. Ek soek nou dagsorg vir haar vir volgende jaar maar ek sukkel. Wil haar nie graag in die kleuterskool sit nie en hulle het ook nie 'n halfdag opsie nie. Vir die twee kinders saam sal dit my plus minus R4000 pm kos!!!! Dan is dit nog sonder Eben se ekstra aktiwiteite... kiddies is nie 'n goedkoop hobby nie :)

16 years 1 month ago #98263 by Kimika
haha!! Kitty dis oulik man... self :) Maar ek kan nogal dink dat dit 'n pyn in die dinges kan raak!! Pietertjie het die self eet vir so 3 aande gedoen toe besef ek dat hy nie weer gou naby 'n lepeltjie moet kom nie. Toe kom hy oordit :)

Sterkte met die trek!!

16 years 1 month ago #98217 by kittycat
Replied by kittycat on topic Re: *** Maart/April 2009 Mammas***
Hello Julle
Die internet is nogsteeds hoogs irriterend, gelukkig trek ons Dinsdag, en ek weet my man sal gou gou die interent en foonlyne uitsort :)
Junita, bly om te hoor oor Luan se lopery, en Talitha met haar 83% vir haar gedig :) ;) !!!
Kimi, hehe, toemaar, eks seker hulle gaan sien op 16weke :)
Dis ook maar 'n gesukkel met Alex en die tande borselry.... hy kou dat die hare na al die windrigtings toe staan, maar word nie eintlik veel geborsel nie. Hy is mos op die oomblik op die stadium dat hy alles wil SELF doen.. dit maak my mal.. want ek probeer maar geduldig bly, maar flippet... dis moeilik. Hy wil SELF eet, SELF sy skoene aantrek, SELF sy high chair se skinkbord afvee as hy klaar geeet het, SELF tande borsel..
Die ergste is die ge eetery.. dit vat my omtrent 'n half uur om die kombuis se vloer skoon te kry nadat ons SELF geeet het.. en die hond dink sy is in heaven....

16 years 1 month ago #97669 by Kimika
Hiers alweer 'n echo hier binne :)

Nie veel van my kant af nie. ... Goggie is darem weer bietjie op 'n eet mission.. hy het gisteraand vir die eerste keer ooit al sy kos opgeeet en 'n 2nd helping geeet!! whoohhaaa :) hoop net dit hou so aan!!

En die tandeborsel is so 1% beter.. ek borsel nou voor hom tande dan raak hy heel excited dan borsel ek gou, maar ek kry net so een stroke in bo en onder dan moan hy weer.

Die kind is heel snaaks, dis nou gisteraand my ma wat hom kosgee dan eet hy so, en as my man sy tande probeer borsel dan gaan dit ook beter... dink hy nou omdat ek dinge met hom doen mag hy maar dit fight?? :(

16 years 1 month ago #96098 by Kimika
Aww Junita ek is sooo bly :) Vir altwee jou kids hoor!!! Dis sommer fantasties :)

Dr se sy gee net 60% sekerheid dis dalk 'n dogtertjie, sy sal bevestig met die 16wke afspraak. So ons probeer nie te opgewonde raak nie (dis vrek moeilik) Ek weet nie hoe gaan ek 4 wke uithou met my nuuskierigheid nie!! lol

Lekker week almal!!!