Hello Julle
Jammer ek was so lanklaas hier, maar julle weet mos ek 'n probleem met die internet, so gewoonlik dan kry ek 'n time out nadat ek 'n moewiese post getik het!!

Ek het so vinnig al die posts gelees. Sjoe, daai baba is huge!!!
Alex weeg nou 12kg.
Die goeie slapery is ook in sy maai in. Ek sien Alex kry twee nuwe tandjies (at last, ek dog hy gaan maar so deur die lewe moet gaan met 5 tandjies...) Hy word wakker dan huil hy vreeslik, en ek kan regtig nie ELKE aan vir hom Calpol gee nie???!
Gou ' npaar vragies:
Junita, hoe het diet toe met jou meisiekind se gediggie gegaan?
Kimika, hoe gaan dit met die swangerskap?Voel jy dieselfde as met Pietertjie?
Sjoe, hy is baie "advanced" met sy pratery!!!!

Alex se nog net so paar woordjies, maar hy noem alles 'n "dan"... Van sy pap in oggende, tot die bome buite tot die hond en sy Ouma is 'n "dan".....
Delucey.. hehe.. ja wat is die punt as die vrouens nou saamsleep? Ag nee regtig..
Toemaar moenie sleg voel nie. Alex gooi ook tantrums. Veral as ek vir hom se hy kan nie buitekant toe gaan nie, of as hy sy bal in die dammetjie inskop....
Ek het vir alex 'n potjie gekoop. Hy trek mos sy broek af, sy doek uit, en dan bollie hy op die mat!!!!

Ek forseer hom glad nie om dit te gebruik nie, want ek dink hy is nog te klein, maar voor badtyd sit ek hom op die potjie, en dan piepie hy, maar soos ek se, ek "enforce" dit nog op geen ander manier nie.. nou nou kry hy Potjie-vrees of iets...!!