Hello julle
Ek sien nou eers dat my post 2 keer op is, maar dat net die helfde op is.. die ander helfde is missing?!!!

Ek kan nou nie onthou wat ek alles gese het nie, maar ek wou weet hoe dit met Junita en delucey se kiddies se pratery gaan? Kimi,ek weet Pietertjie praat al baie goed.. Alex begin nou al meer woordjies se, maar nog nie so baie as wat ek dink hy moet kan se nie?! Seker so 20 in totaal, maar hy verstaan elke liewe dingetjie wat ek vir hom se. Ek sal bv se, gaan haal jou skoene, en maak toe jou kasdeur, dan doen hy dit, maar praat.. mmm.... net woordjies hier en daar...!

Kimi, is raak nou weer verskriklik vinnig verveeld met dieselfde plek.. Snaaks genoeg is ek heavy oor roetine (bv met Alex) maar ek raak versrkiklik vinnig verveeld met myself en 'n plek...!! Ek wil al baie lank al oorsee iewers gaan bly het, maar my man wou nie. Hy het nou ingestem dat hy Thailand toe sal gaan, maar net soontoe.
Delucey, ek was al 4 keer in thailand, en ek voel daar is baie geleenthede vir besighede en toerisme.. my man wil aanhou vlieg, (ons kan enige plek bly omdat hy in elk geval nie in SA vlieg nie) en ek kan miskien 'n klein besigheid of shop begin!!!

MY DROOM!!!
Die visa kan miskien bietjie tricky wees, maar dis hoekom ons vir' n maand soontoe wil gaan om dinge mooi uit te vind voordat ons so groot besluit neem.
Die area waar ons wil bly is daar VREK baie expats en jong families - ek voel as ons dit nie nou doen nie, dan gaan ons nie later weer 'n kans kry nie... Daar is 3 Engelse skole. Al drie is blykbaar uitstekend.
Delucey.. aai man.. eks jammer om te hoor van jou pa.. ja sjoe.. dit moet seker maar swaar vir julle almal wees...

baie sterkte, en hou ons op hoogte...
Kimi, geniet jou ooievaar!! Ek hoop jy kry darem 'n paar oulike goedjies vir Boetie!!

Ek gaan Donderdag vir 2 weke Plett toe. my man gaan JNB vir werk. Ek sal seker vir hulle van ons thailand plannetjies moet vertel.. mmmmm....