Kimika nog nie reseppie gekry nie

?
Op skool was ek anemies en altyd moeg gevoel en kon nooit bloed geskenk het nie, yster was altyd laag en as dit die dag wel reg was en ek skenk wel dan het ek altyd flou geword na die tyd. Pille gedrink en reg gekom en nooit weer dit laat toets nie. Die laaste tyd voel ek altyd net moeg en toe sê my ma dat ek moet net weer my yster toets. Die suster wou mos nie (gesê my oë blink ek is fine ??) en ek wou nie weer dr toe gaan nie. Het toe Vrydag self pateloë toe gegaan en laat toets, dit is toe weer laag (5.8 en dink dit moet 12 en op wees ?).
Boonop sê almal by die werk wat fout met my, lyk soos spook ens, so dit my ook begin laat wonder en die feit dat ek heeltyd siekerig voel, het nou die dag vir die dr ook gesê ek voel mislik en bly moeg en ook nie iets gesê daaroor nie.
Nou wonder ek nogals oor die scio ding ??
Het gister gaan braai by vriende en Luan was die heeltyd wakker, het seker eers 10 uur gaan slaap, maar hy was so soet gewees.
Het my net vererg vir my vriendin, haar kind van 1 het geslaap en Luan lag in die huis toe maak sy hom stil (hoe moet hy nou verstaan) en dan sy sommer kwaai met hom ! Toe ons buite sit toe gooi hy sulke ringe rond en dan tel ek dit op en so gaan ons aan en toe gooi hy een na haar kant toe en sy tel dit op en hy doen dit weer en toe skel sy hom en sê hy moet nou ophou gooi vir haar sy gaan dit nie heeltyd optel nie

, ek my net daar vererg !!! Ek speel heel aand met haar kinders en dit pla my nie as hulle dit doen nie ! Ek sommer die ringe gaan bêre en hom weer besig gehou met iets anders.