Ek het dit op my facebook gehad
Ek het vir Bianca vasgehou en 'n speelding uit die boonste houer gehaal in boetie se kamer (dis by sy deur) en toe ek uitloop sien ek nie die walker wat in die gang staan nie en val oor die ding agteruit en probeer keer dat Bianca nie seerkry nie en val toe die hekkie wat keer dat sy by die trappe afgaan in sy kanon in. So my rug is stukkend, hand geswel, boud seer

en voet seer. *sug* Ek het sommer begin huil toe se sy vir my "Eina" hahaha Maar gelukkig het B glad nie seergekry nie. My bloukolle is nou swart
Junita dalk moet jy daai Scio oorweeg? Ek het nou nog nie self dit probeer nie maar my man het en Eben het. Sal nou nie se dis 'n miracle cure nie maar mens weet nooit? 'n Vriendin se kerel se broer het daai siekte wat maak dat mens vir 'n onbeperkte tyd verlam is (iets met 'n G) en hy het gegaan en sy se hy se hy kan al 'n verskil voel.
Eben se skool sluit woensdag dan is dit ek en die twee kinders. Wil bietjie klei maak, vingerverf maak, sal dalk van daai rice krispie balletjies saam met hulle maak. Een van julle nie 'n lekker resep vir dit nie? Verkieslik met kondensmelk. Weet nie of die marshmallow een meer van 'n gemors gaan afgee nie. En dan maar rondry en kyk wat ons kan doen... anders gaan boetie net heeltyd wil dvd kyk en dis ook nou nie goed nie. Is lekker vir my hahahaaha want dan pla hy my nie elke twee sekondes om iets te wil eet nie.
Nee Junita ek moet nog ons boom opslaan. Sal dalk vanaand. Hang af hoe laat ons by die huis kom. Anders moet ek wag tot Eben met vakansie is en dit dan saam met die kinders doen.