file *** Maart/April 2009 Mammas***

15 years 8 months ago #146564 by junita
Sjoe Delucey, dit klink omtrent rof !! Hoekom jou pa dan weer slegter geraak ? Is dit die prosedure in die hospitaal of was hy nogsteeds nie lekker nie ? Shame man, hoop hy raak gou beter !!

Luan huil nou nog as ek hom aflaai, hulle moet elke oggend hom van my aftrek en met hom wegloop, hy histeries ! Dit breek my hart, gedog dit sal al beter gaan maar hy wil niks weet van bly nie, maar skool sê ek skaars weg dan hy weer "happy". Hy ok maar net so sensitiewe sielietjie.
So ek weet nie wanneer is die regte tyd nie, Telitha van dag 1 af gelukkig gewees en nooit regtig gehuil nie.

Mother of Telitha 7 years and Luan 1 year.

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 8 months ago #146521 by Delucey
Sjoe julle ek het nou 'n rowwe week sover agter die rug. Ek is gedaan.

My pa het maandag dokter toe gegaan vir 'n ondersoek en toe besluit hulle hy moet gaan vir 'n beenmurg toets en nog 'n paar goed. Toe boek hulle hom by die hospitaal in want het die beenmurg onder verdowing gedoen. Toe gister oggend bel my ma my in trane en se die hospitaal het gese sy moet kom dit gaan glad nie goed nie. Hy is in die hospitaal hier by ons op die wes rand. Wel toe is ek en my ma en my sussie en my broers daar. Hy by die dood omgedraai. Ai en toe moes ek nog vir Eben ook gister middag tandarts toe vat en die wil toe nie dat die tandarts xtrale vat of op die stoel sit nie so nou gaan ons die tand maar onder verdowing moet laat uithaal in die hospitaal. En gister het my ma hier by ons oorgebly en vandag weer terug oos rand toe saam met my skoonsussie. So more oggend sal ek ook weer hospitaal toe gaan. ek kan nie in die middae of aand nie want kiddies onder 12 mag nie by ICU in gaan nie. So ja ek het my ma so baie op en af gery gister en vandag ek goed moeg. My pa is darem nou baie beter.

Kimika as ek nou vir jou eerlik kan se wat my opinie is na twee kiddies is dat ek eerstens nou semi spyt is ek het nie vir Bianca vroeer in dagsorg gesit nie (sy sou dalk makliker aangepas het) en tweedens ook dalk gaan jy as jy vir Pietertjie in die skool sit vir boetie ook insit? Dan gaan hy anyway verwerping voel as boetie dan nog by die huis bly. Jy moet dalk eerder voor boetie kom plan maak met 'n speelgroepie of iets (al is dit net drie oggende 'n week) Eben het glad nie 'n probleem gehad om tannie toe te gaan na sussie gebore is nie want hy was gewoond daaraan. en nou is die kleuterskool met hom glad nie 'n probleem nie. Bianca gil en skree nogsteeds maar vanoggend het sy ophou huil toe ek nog besig was om weg te loop. Die juffrou se ook dit gaan al baie beter.

Dink jy jy sal cope met altwee by die huis? Of is jou ma darem naby om te kom help? Ek sou nie gecope het met altwee by die huis nie. Ek het nou altwee in die middae by die huis en ek sal vir jou se ek is nou moeer as wat ek laasjaar was met die gewerkery en Bianca by my by die huis. Nie maklik om jouself in twee te probeer deel nie! :S

15 years 8 months ago #146140 by Kimika
Hi outjies.. ja ek is ook nog hier rond :)

Junita, bly dat julle 'n *talk* kon he :) hehe..

Delucey, shoe jy is braaf.. hoe gaan dit nou? Dis seker in elkgeval beter om dit vroeer te doen, hoe langer mens wag hoe erger word dit en as jy eers hulle begin aflaai het is dit seker beter om deur te druk. Ek begin allerhande kommentaar te kry oor dat ek Pietertjie in 'n skooltjie moet sit maar eerlikwaar ek sien nie kans daarvoor nie :( Hy is maar 'n sensitiewe siel en ek sien absoluut geen nut daarin om so baie geld te spandeer as ek in elkgeval by die huis is nie. Ek sal ook nie nou met die nuwe baba kan nie want dan gaan hy mos nou heeltemal verwerp voel! Het gedink ek sal hom so teen 3jr insit maar hy gaan dit dan gladnie goed vat nie... ek hoop maar hy verstaan teen daai tyd dat dit net 'n rukkie is vir lessies en maatjies..

15 years 8 months ago #144815 by Delucey
Ek nog hier! Lekker nuwe jaar vir julle!

Sal nou dink ek het meer tyd om te chat met die dat die twee nou by die skool is maar my oggende voel so kort om als gedoen te kry! En ek ry nogal heelwat rond die week om skoolgoeters te koop.

Ai Bianca gil en klou en skree nog elke oggend. Hopelik na volgende week sal sy meer ingesettle wees. Dis darem maar regtig goor om haar van my af te moet losskeur en te loop terwyl sy skree. Het al begin voel dalk doen ek nie die regte ding om haar nou in die skool te sit nie! Maar nou ja sy sal eventually cope.

Verder nie veel nuus hier nie. Wat ook seker nie 'n slegte ding is nie ;)

15 years 8 months ago #143765 by junita
Dankie julle...het toe "talk" met albei gehad, hopelik werk ons nou harder daaraan, pappa verstaan en sussie ook.
Sy hoekal weer die week by ouma, sy bel my kort kort om te sê sy verlang ons en baie lief vir ons, so dit troos darm.

Luan weer by my ma, dit erg warm in die Kaap, ouma en boeta kry maar swaar, word warmer by my ma. Luan was gister baie moeilik by haar, maar vandag sê sy hy weer soet. Kon nie verlof kry nie en creches maak eers vlg week oop, so dit was nou al opsie, maar dit doen ons ook goed.
Gisteraand gaan liggies kyk in die stad, vanaand gaan braai by pelle op die plaas, more fliek ens.....my dogter verjaar net donderdag en ek nogal hartseer daaroor....

Kimika, ek regtig jammer oor julle hond....weet mens raak so geheg aan hulle en sy fototjie gesien hy was regtig 'n pragtige hond !!! Sterkte hoop julle hartseer word ligter met tyd ((hugs)).

Mother of Telitha 7 years and Luan 1 year.

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

15 years 8 months ago #143081 by Kimika
Hi julle!! Voorspoedige nuwe jaar! Mag al julle drome waar word hierdie jaar ;)

Delucey, hoop jou pa word sommer gou weer sterk en beter. Dis darem nie lekker om geliefdes in die hospitaal te he nie.

Ons hond was net 7 en half jaar oud. Hy het hartversaking gehad. Hulle moes 'n autopsy (sp) doen omdat hulle nie kon fout vind toe hulle hom opgeneem het die aand van die 22ste nie. Hy was net baie moeg en wou amper nie meer opstaan en speel nie. Die veearts het gedink hy het dalk 'n beroerte of iets gehad omdat hy niks kon foutvind nie en het die autopsy toe vir ons verniet gedoen omdat hy so sleg gevoel het dat hy niks kon doen nie. Sy hart het 'n defek gehad en was vernou aan die een kant en verdik aan die ander kant en het begin vog opbou. Hy se dis heel waarskynlik 'n geboorte defek en ons sou dit net nooit geweet het nie, ook niks wat jy daaraan kan doen in diere nie. Enigste troos is dat hy regtig net vir 24uur agteruit gegaan het en net baie moeg was, darem geen pyn ens. Ons is net baie hartseer.. hy was regtig vir my soos 'n kind. aaii..

Junita, shoe, moeilike ene nou met jou meisiekind.. soos Delucey se dink ek ook dis baie normaal vir kinders om eerder by mense soos oupas en oumas te wil bly.. daar is dit net lekker en speel en persentjies en bederft.. niks van die ander dissipline en dinge wat ouers moet toepas nie. Verduidelik dit net so vir haar op 'n mooi manier. Haar pa is maar net streng want hy wil die beste vir haar he maar is nogsteeds baie lief vir haar. Dan moet jy miskien een of ander tyd met jou man gesels... jy hoef nou nie vir hom te se waar dit vandaan kom nie, maar se vir hom jy voel hy is dalk partykeer te streng. As hy voel hy wil so streng met die kids wees is dit reg, maar dan moet hy dit ook uitkanselleer en *goeie* tyd met hulle spandeer en hulle treat met lekker goed wat hy saam hulle alleen doen. My pa was en is nog altyd so kwaai streng man en as kind is dit nie altyd lekker nie maar nou dat ek ouer is is ek bly dit was so! Sterkte xxx

15 years 8 months ago #142735 by Delucey
Ai Junita dis nou 'n ding... maar ek moet se Eben het ook al gese hy wil by ouma gaan bly, wil nie meer by ons bly nie :huh: Sy wil seker by oupa en ouma bly omdat sy dalk daar kan doen wat sy wil of nie so baie mee geraas word nie? 'n Ander vriendin van my se stiefdogter dieselfde. Sy gee hulle nogal baie probleme. Sy is nou 10 dink ek.

Dalk moet jy probeer met haar praat op 'n mooi manier. So half in die gesprek probeer inwerk van of dit lekker was by ouma hulle of so iets. Sal dalk self se van sy wil daar gaan bly dan vat jy die gesprek vandaar. Vertel haar daar word geraas ens om haar te leer, nie om nasty te wees nie. Dis moeilik as jou man dalk ook nie sal wil verander nie... ai ek weet nie regtig hoe mens dit sal moet hanteer nie - sterkte vriendin!