Ons rekenaar die gees gegee, tik nou maar van my man se werk laptop.
Kimika het jou birth story gelees, dit is baie spesiaal !
Moet se ek wou dit sooo bitter graag ook ervaar het, maar met T was dit nood en toe ek weer swanger raak toe se ek van die begin af ek wil normaal kraam, toe gebeur dit nie

. Telitha was ek in kraam, water gebreuk en kontraksies maar wou nie ontsluit nie, so daarmee kon ek vrede maak, maar met L het dr gese die dag moet keiser gedoen word ens ens en dit was net nie vir my dieselfde nie !
Miskien nommer 3

.
Luan skree ook nog so....dit werk op ons hele huisgesin, my man se geduld min met hom en T se vir ons sy wil nie eendag kinders he nie want hulle skree net !! Die skool ok vir my gese dat hulle nie aldag weet hoe om te maak, se net altyd hulle dink dis tande, maar ek weet darm nie.
Praat nogsteeds nie ?? Gee julle kinders drukkies en soentjies, T dit altyd gedoen en het dit so geniet , maar L glad nie so liefdevol nie

.
Kitty wou nog se, ons stadig maar seker oppad Paarl toe, het aansoek gedoen vir 'n werk en so te se gehad , toe vind my dr's uit en vir my gevra om te bly, hulle sal my pos na ons Paarl tak, so wanneer ek reg is kan ek skuif

, maar een probleem ons nog nie, nou is dit weer finansies....