swak swak swak... dis al wat ek te se het oor my besoeke hier!!
Die website karring maar aan, ek moes elke liewe package verander, want die landing fees in zambia en Botswana het nou ewe skielik opgegaan, en dan is daar 'n issue met sekere van die lodges wat nie meer die boat transfers insluit nie bla bla bla... net 'n klomp bollie wat uitgesort moet word....
Shame Junita, arme Luan se ken! Ja nee, dis tipies iets wat Alex sal doen.. om in die sloot in te ry.. ek het besluit sy 5 gunsteling dinge om op die oomblik te doen is om goed te breek, om op goed te klim,goed van die tafels af te smyt, te karring met die toilet of om my hare uit te trek...(en as dit nie werk nie, my in my gesig te krap...) nice... Ek lyk al soos 'n warsoldier uit vietnam..
Delucey, lyk my jy het 'n lekker aandjie gehad. Ek het al vergeet hoe dit voel om te kuier en te dans.. dit voel asof dit laas in my vorige lewe gebeur het...
Ja... dit kan wees dat dit dalk sap is wat sy tandjies gevlek het..!!

Ek gee vir hom (nie meer nie maar het nou die dag) sap in 'n bottel. Hy weet baie goed hoe om uit 'n strooitjie te drink of 'n sippy cup, maar dan maak hy sy mond vol sap, en spoeg dit op sy hempie uit, of op die mat?!?!?

Dis so 'n gemors later dat ek maar vir hom die bottel teruggee, want snaaks genoeg doen hy dit nie met 'n bottel nie.. die "flow" is seker bietjie stadig om sy mond te vul!!
Kimi, hoe gaan dit met Mrs Preggie??!

Hoe ver is jy al? Het julle nou al 'n naam?
Ons was mos in Paternoster. Dit was ontsettend lekker en mooi. Alex kon nie sy luck glo met so 'n moewiese "sandpit" om hom nie!!! Ek het tot sand uit sy neusgate in die aande uitgegrou...
Ek het 'n gat gegrou en hom toe in die gat gesit. Hy het gedink dis nou die coolste ding ooit om in die gat te kan staan en te probeer uitklim. Ek het natuurlik my naels stompies gegrou aan die gat, en my rug is bloedrooi verbrand van die viervoet posisie wat ek moes inneem vir die gegrouery...
Kimi, het Pietertjie siek geword van die intentings? Dis nou Vrydag se mission vir my om vir Alex te vat vir die goed... Hy gaan seker weer skree asof dit die begin van Oordeelsdag is, maar nou ja.. ek sal ook maar sweets en brmm brmm's saamvat...
Hy het darem nou al nog 'n paar goedjies begin se" Hampoe vir enige iets wat soos shampoo lyk, en dan waai hy elke aand vir my "bye" as ek hom in die bed sit, dan se hy "tata mamma!", en dan ook "groot dan"... dis nou 'n bal. Ek het opgegee om vir hom te probeer leer om "BAL" te se, want die "dan" het nou net 'n "groot dan" geword....