file *** Maart/April 2009 Mammas***

16 years 4 months ago #25246 by Kimika
Dankie julle. Ek het hom gisteraand bietjie warmer aangetrek en hom met nog 'n bersie toegegooi. Ek het ook paar keer gaan kyk en hom weer toegegooi. Hy het net 1 keer wakker geword!! En dit was vir my melkies.. sal sien hoe dit vannaand gaan, ons was baie bedrywig gister so net bang hy was dalk so moeg.. sal sien vannaand.

Kitty, dis so cute dat hy loop :) :) Dis miskien 'n goeie idee om eerder 'n nanny te kry, of dalk by 'n dagmoeder wat net so 4 of 5 kids het. Ek weet daar is 'n company wat nannys oplei en uithuur.. maar kan nie die naam onthou nie.. vra bietjie rond :)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

16 years 4 months ago #25177 by kittycat
Melinda, ja dis nou net waarvoor ek bang is!!! Hy was klaar laas keer so siek by daai speelgroepie/daycare plek...!!!!
Ek wonder of dit nie maar beter sal wees om 'n nanny so 2-3 dae 'n week te kry nie?? Net totdat hy 2.5jaar is...
Weet julle waar kan mens 'n goeie nanny kry?

16 years 4 months ago #25168 by Melinda_K
jong ek weet nie hoe warm sy kamer is met die heater aan nie, ek sal moet jok as dk dink, maar die heater is op baie laag dit is net om die CHILL uit die kamer te vat want ook sy kamer is so by die 15 grade as die heater nie aan is nie.

Ek trek hom sy jamas aan met 'n paar sokkies,ek het 'n baie lekker kombersie, maar hy skop hom self ook oop en le en koud kry. ek kan nie die slaap sak gebruik nie want die ouetjie beweeg verskriklik baie in sy kot rond. Dan slaap hy ook nie as ek teveel klere vir hom aantrek nie, so die heater werk vir my. En jip Kyle het net so lekker by ons geslaap voor ek uitgefigure het die ouetjie kry koud....

Ek het my dogter in 'n dagskool gehad van so 18 maande af en sy was GEREELD in die hospital met een of ander siekte, toe het my dokter wel ek wil se aanbeveel maar dit was meer 'n "jy moet" om haar uit tehaal want haar immune systeem hanteer dit nie, sy het toe maar by oupa gaan bly. Toe sy 3 was is sy terug na die dagskool toe en baie baie beter gegaan, so Kyle sal nie dag skool toe gaan nie voor hy so 2.5 3 jaar oud is nie.

16 years 4 months ago #25155 by kittycat
Hi Julle
Kimi, dankie man.. Ja die eksamen ding is vreeslik sleg. Dis 'n reeks toetse, en hy het vir almal baie goed gedoen, maar hy het een of ander issue met hierdie vak, en dis nou al so erg dat hy so op sy senuwees raak voor die toets dat hy in elk geval dan droogmaak en gewoonlik nie klaar kry nie. Hy kan nie terug huis toe kom voor hy deur is nie, want dis regtig vrek belangrik... aai, ek kry hom so jammer..!! :(

Kimi, my seuna slaap nou al deur vir 'n maand. En jy weet mos hy was die master van insomnia nie baie lank terug nie.
Ek het die sleeptraining van Dr Christopher Green gedoen, en ek stem saam met Melinda. As Alex se kamer te koud is, dan wil hy nie slaap nie. SOnder 'n heater is sy kamer 15-16grade! Met 'n heater wat ek laag aansit is die kamer 18grade. Dit help baie. Alex skop homself net so oop, dan le hy en koud kry! So, ek trek vir hom 'n slaapsak aan. Ten minste kan hy dit nie afskop nie! :lol:

Melinda, ja sjoe Alex is nou weer reg, maar jitte hy was siek hoor. Ek wil hom mos in 'n nuwe speelgroepie sit, maar nou is ek te vrek bang. Ek het gedink om maar te wag tot na die winter.. miskien September. Dan is hy ook darem baie groter.

Hy het intussen begin loop! :cheer:
Nog wankelrig, maar dis te cute. Met sulke stywe beentjies.. hehe..!

16 years 4 months ago #25142 by Kimika
Melinda ek het ook nogal gedink dat hy dalk koud kry. Maar hy skop homself oop, en dit was vir my snaaks dat hy so rustig is as hy by ons slaap. Hoe trek jy hom aan en wat is sy kamer se temperatuur?

16 years 4 months ago #25020 by Melinda_K
Hi Julle,

Ja jong ek voel darem hope beter vandag. Kimika kry Pietertjie nie miskien koud nie, ek het ook so gesukkel met Kyle en nou dat ek die heater aan het in sy kamer slaap hy deur.

Hy raak nou so pragtig, hy praat nog nie, maar as die kat meow dan maak hy so maaaw geluid, hy en die kat speel darem lekker saam met mekaar, jaag mekaar die wereld rond.

Ek het hom gisteraand saam met my gebad, ek het die bal in die bad saam met ons gehad dan druk ek die bal onder die water dat hy opskiet dan lag hy darem maar te lekker hoor, hy het dit so baie geniet.

Kitty hoop jou kleinding is darem al beter, ek hou nie daarvan as my kiddie siek is nie, as 'n ma weet ek nou wat my ma bedoel het dit maak my seerder as vir jou.

16 years 4 months ago #25011 by Kimika
Hi Kitty! Shame man.. ek weet presies hoe julle voel oor daai eksamen! My man het so gesukkel met een van sy 3de jaar vakke, hy het 3keer die vak gedruip.. dit beteken 1 1/2 jaar se tyd gemors.. en hy kon nie die opvolgende vak doen voor hy nie daai ene slaag nie. Hy het 'n aaklige dosent gehad wat hom niks gelike het nie. Dis een van die redes hoekom hy opgeskop het! Sterkte dan vir hom hoor.. aai

Nee jong die slapery is nie rerig beter nie.. seker bietjie maar hy word nog omtrent elke aand tussen 3 en 6 keer wakker en soms kry ons hom nie weer aan die slaap nie.. baie weird!

Kry julle lekker koud daar in die kaap?