Sjoe Kimi, Pietertjie se al baie goed!!!?!!
Alex se gunsteling woord is broem-broem... enige ding wat roer is 'n broembroem..
Dan se hy daan maar hy bedoel eintlik "maan" . hy is heeltemal mal om na die maan te kyk! Ons het 'n maankyk sessie elke aand voor slaaptyd!

Dag se hy "da" soos as ek vir hom vra waar is die bal, dan se hy "da!" en wys vir my, en obviously se hy bal...

Delucey, sjoe ja ek kan net dink dat hierdie toetse 'n fortuin moet kos!!?
Ag Melinda, moenie worry nie.

Ek voel al van Alex se geboorte af dat ek alles verkeerd doen.. Ek het nou besluit ek luister na niemand meer nie...!
Alex drink ook 800ml melk 'n dag. Hy is nie oorgewig nie, en hy like sy melk, so ek sal vir hom nog soveel melk gee totdat ek voel dis nie meer nodig nie. Hy eet al sy kos. So, ek sien nie 'n probleem met die melk nie.
Het toe vanoggend Dischem toe gepiekel vir die intentings. Nadat ek 'n uur moes wag, en Alex omtrent die hele Dischem ontwrig het (hy het al die "adult diapers" van die rak af gegooi...) toe se die suster die waterpokkies is uit voorrad uit, en hy het al klaar sy Prevenar op 9mde gekry?!! Huh???

SO, lekker waste of time!
Kimi, hehe, Alex sal ook net blokkies speel en stacking doen as ek dit saam doen. Sodra ek ophou, dan hou hy ook op...!