file *** Maart/April 2009 Mammas***

16 years 4 months ago #24982 by kittycat
Hello Julle! :woohoo: :woohoo:

Jammer ek was so lanklaas hier.. sjoe, ek het 'n baie rowwe tyd agter die rug..
My klein mannetjie was mos eers baie siek gewees met die Adeno virus, en ek het net verskriklik baie stres op die oomblik. My man is nou al vir 2 weke in JNB om een stupid eksamen deur te kom. Dis die LAASTE een wat hy moet skryf, en hy druip heeltyd!! Hy het defnitief al 'n mental block oor hierdie bleddie ding. Dis SO belangrik dat hy dit kry.. ek is 'n wrak daaroor...
Ek voel ek kan aan niks anders dink as aan dit nie.. en my man is al histeries daaroor..

Ek was by my mahulle vir 'n ruk. Het nie gedink my man gaan solank weg wees nie, so ek moes maar terugkom.

Melinda, ja ek HAAT dit om 'n computer te deel! Eks gewoond aan my eie een!
Voel jy al beter?

Delucey, ja laat ons weet van Eben se uitslae.
Kimika, hoe gaan dit met Pietertjie se slapery? Jammer as jy alreeds gese het, ek was maar bietjie lanklaas hier!
Junita, ja fotos girl.. fotos!! ;)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

16 years 4 months ago #24301 by Kimika
Hi Junita!

Shame ja dis baie erg.. ek kan myself nie eers indink hoe erg dit moet wees vir haar en haar ouers nie.. shame, sal maar 'n gebedjie opse dat sy vinnig moet herstel xxx

En, hoe lyk jou boobies nou al? Het al die swelling al gesak? Hey, wanneer kry ons 'n foto? ;)

16 years 4 months ago #23788 by junita
Hi julle, skuus so skaars, maar was maar rof :( .

Ai Delucey weet hoe jy voel, my man is hier en hy help eintlik baie maar ek cope nie...ons kom so laat by die huis en dan skarrel dit met kos maak, kinders bad, huiswerk doen, as ons ons weer kry is dit 10 uur en ons behoorlik flou en dan begin als weer van vooraf, en om als te kroon het ek en my hoofontvangs meisie ook vas gesit...vir 'n slag het ek my sê gesê, dat ek die arme vrou in trane gehad het...ek soos 'n regte b.i.t.c.h gevoel, anyway, opgekropte emosies. Maar als weer cool by die werk.

Luan slaap ook nie veel deur die dag nie, dan raak hy so mislik, eintlik van moegheid maar die wettertjie wil net nie slaap nie. Saans stoei dit voor hy slaap, hy erg klouerig, sy ou nukke weer van vooraf, huilerig en sommer net moeilik.

Delucey laat weet ons wat sê die bloedtoetse, hoop julle kry antwoorde jong, ek kry Eben so jammer, 'n vroutjie wat ek ken se dogtertjie 4 en sy sukkel ook so met haar, ook nog nie antwoorde nie, die ekseem kom en gaan net.

Ag julle nou wil ek julle iets hartseer vertel, by ons in die hospitaal lê baba dogtertjie ook 1 jaartjies oud, mangels laat uithaal en toe kry sy die RSV virus, sy omtrent al 'n maand in ICU en die longetjies word nie beter nie....ek kan nie ophou dink aan die dingetjie nie, BID vir haar dat sy sal herstel, dit breek my hart !

Mother of Telitha 7 years and Luan 1 year.

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

16 years 4 months ago #23740 by Kimika
Delucey jy kan maar moan so veel jy wil hoor!!! Ek sal altyd verstaan as jy oor jou alleentyd moan.. ek is baie dieselfde! My man het net vanoggend met my gespot daaroor.. hy se hy sal vir goggie watch dat ek tog net kan gaan bad en bietjie my eie tyd he! Ek dink dis nogal belangrik.. ons is heeldag by ons kids en moet maar bietjie me-time ook inwerk!

Shame, die bloedtrek is terrible! So het jy al vandag vir jou iets kon se of wag hulle nou net vir die bloedresultate??

Melinda, hoop jy is more beter!! Ek en my man het ook elkeen ons eie laptops maar sy charger is stukkend so nou deel ons.. dit kan nogal moeilikheid maak ;)

As Pietertjie nou slaap is dit so 11uur se kant en dan is dit so tussen 1 1/2 tot 2 ure. Maar hier in die middag raak hy maar lekker misluk! Dan gaan le ek bietjie by hom of sit hom in sy bedjie, dan le hy daar en staar na sy doedoe terwyl hy hom heeltyd vryf.. seker so 1/2 uur lank, dis asof hy 'n time-out doen :)

16 years 4 months ago #23734 by Delucey
Bianca vat 'n kort nap in die oggend en dan in die middag vat sy 'n lang nap... ek probeer maar nog sorg dat sy twee naps vang want sy slaap vir my dan beter in die aand... Bianca word nog wakker omdat ek nog bors gee in die aand. Ek is bang om dit te skip want wragtig ek wil nie weer 'n keer melkkoors he nie... nog net 'n paar maande dan is dit ook oor...

Die van julle wat nou se die kleintjies slaap net een nap hoe lank slaap hulle dan?

Ai melinda... hoop jy voel sommer gou weer 100%!

Ons was mos vandag na daai mediese sentrum toe en ek moet se dit het darem nie te sleg gegaan nie. Die dokter het Eben behoorlik ondersoek en toe moes ons gaan bloed trek. My man se toe nee na laas moet ek hom alleen invat hy gaan nie saam nie... ai hoekom ons ma's ook al die minder lekker goed moet doen weet ek nie. Maar nou ja ek voel nie queezy as ek naald sien soos hy nie ;) shame hy het nogal gehuil maar nie so erg soos laas nie.. mamma het maar gese ons gaan lekker eet as ons daar klaar is en hy is mamma se groot seun ens ... so nou moet ons woensdag weer gaan om met die immuniteits spesialis te praat... hoop maar nie daar is groot fout nie julle...

ek is nogal in 'n mood... my man is hier maar kon netsowel nie gewees het nie... hy is anyway heeltyd by kleinte, is nou weer en more ry hy weer oos rand toe... en ek gaan dan saterdag en sondag daar wees en sondag aand ry ek weer terug dan is hy seker die hele week daar. Julle ek weet nie hoe lank ek nog so sal cope nie... ek wil nou nie ondankbaar klink of iets nie (baie ma's sal wat wil gee om heeldag by hul kiddies te wees) maar Eben se rumoer en Bianca se klouerigheid vang my regtig. Ek is 'n alleen mens en nou het ek absoluut NIKS alleen tyd nie... kan nie eers net bietjie sit en relax nie... OK klaar gemoan... gaan nou maar weer werk...

16 years 4 months ago #23721 by Melinda_K
myne slaap so, net een slapie 'n dag in die oggend, wil ook nie in die middag slaap nie, en party dae kan ek nie wag vir 7uur nie want dan is dit bed tyd.

hy slaap nou mooi deur solank as wat hy warm kry, so die heater is maar aan in die aand, en sit hom af deur die dag.

Ek is so siek soos 'n hond maar moet maar nog steeds ma wees. ek slaap in die oggend waneer kleinding slaap en vat maar my bad in die aand as manlief by die huis kom.

my computer se monitor het geblaas so nou moet ek wag tot einde van die maand om 'n nuwe een tekry en gebruik manlief se computer waneer hy nie op is in die aand nie. Ek haat dit, ek hou van my computer en voel ongemaklik op manlief sinne.

hy het al gese ek moet my dogter se monitor vat in die aand maar ek is nie lus om monitors die hele plek rond te dra elke aand nie.

elke een in ons huis het sy eie computer aandgesien ons daarvan hou om saam met mekaar games te speel.

wel julle ek dink ek gaan vroeg inkruip vanaand en die verkoue onder sy g.a.t. skop.

lekker aand vir julle verder...

16 years 4 months ago #23270 by Kimika
Ok so Pietertjie is officially oor na 1 slapie per dag.. ek kry hom vir niks dat hy nog 'n keer slaap nie.. my dae is nou baaaaaaieee lank ;) Wie van julle se kids doen dit ook nou al???