file *** Maart/April 2009 Mammas***

16 years 4 months ago #29617 by Kimika
Ag nee Junita, shame.. dis darem baie lank!! Hopenlik as hulle die baba verplaas is daar 'n verbetering?

Ek dink daai wat die kids so wakker word en regop sit en speel is 'n ouderdoms ding wat party deurgaan.. ek het nou al van baie babies gehoor wat dit doen.. myne kom net nie oor dit nie!!

Goggie vandag sy inspuitings gehad, baie goed gegaan en sover geen simptome nie! Die suster het vir hom 'n fizzer gegee en dit het sy aandag heeltemal afgetrek ;)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

16 years 4 months ago #29607 by junita
Baie geluk Kitty, en toe doen hy sommer dit in styl ;) !

Luan slaap ook sleg die afgelope 2 aande, is dit maar 'n growth spurt ?? Hy sit kierts regop in sy kop en skree, dan tel ek hom maar op en sit hom by ons in die bed, bang dit raak 'n gewoonte ?

Julle daai babatjie waarvan ek julle vertel het, nogsteeds in ICU en dit raak nie beter nie, die arme ouers, lyk my hulle gaan die babatjie nou verplaas na ander hospitaal. Dit klink glad nie meer goed nie :( .

Mother of Telitha 7 years and Luan 1 year.

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

16 years 4 months ago #27917 by Kimika
Kitty, ek is sooo bly hy is deur :)

Hy het gisteraand weer goed geslaap, so 3uur wakker geword vir bottel en toe geslaap tot 8uur vanoggend :) :)

16 years 4 months ago #27412 by kittycat
hello julle
Ag Haluluja!! :woohoo: :woohoo: My man is die eksamen deur! En kan julle glo, hierdie keer het hy 91%. Die best van almal.. die ander kere het hy so sleg gedoen!! :huh:
Ek is SOOO bly!! Nou kan ons ook weer aangaan met ons lewe!
My man gaan dalk weer in Afrika vlieg, maar as dit die geval is, gaan ek George toe trek. Naby my ouers. My ma is die beste babysitter/daycare/speelgroepie ooit!!
Ek is sommer lus en dit al ons meubels in storage, en trek net in 'n klaar gemeubeleerde huis in.. sal maar eers sien wat die volgende 2 weke gebeur!
Agge nee Kimika, so dis nie dat hy koud kry nie..?!! Ek weet jy is seker nou al moeg om dit te hoor, maar al wat vir Alex gewerk het is sleeptraining..
Junita, janee, miskien moet jy bietjie gaan hoor wat se die arbeidsterapeut. Alex huil mos nie eintlik nie, en as hy huil dan raak ek skoon verbroureerd. Hy het laas gehuil in sy koliekdae...
Hy begin wel te skree as hy moeg raak! :huh:
Delucey, wat se daai bloedtoetse??

Julle ek gaan oor 2 weke oorsee! Jippie!

16 years 4 months ago #26618 by Kimika
Kitty, hoe het dit gegaan met die toets?

Die warmer aantrek gisteraand het toe nou gladnie gehelp nie.. hy was 'n HELE paar keer wakker :( grrrr

Junita, ek dink mens is altyd bang die boobies kom te groot! :blink: Dit kan darem baie sleg lyk as dit so onnatuurlik huge is :) lol

Miskien moet jy hom bietjie arbeidsterapeut toe vat.. help om bietjie so nou en dan profesionele raad te kry! Dan kom deel jy dit met ons ;)

Delucey, hoe gaan dit daar??? Het julle die bloed resultate al gekry??

16 years 4 months ago #26609 by junita
Die naweek was Luan weer baie moeilik, hy huil die heeltyd, wil net in die arm wees anderste gooi hy sulke lelike vloermoere :( .
Die skooltjie sê ok hy gooi dit so by die skool, en wil glad nie by hulle slaap nie. Julle ek wonder of ek tog nie maar arbeidsterapie weer moet oorweeg nie, net my te wys hoe om hom te hanteer as hy so moeilik raak, ek is al raadop !

Ek is net bly hy is gesond, ten minste het die immuuniteit sterker geraak :cheer: , seker maar die belangrikste.

My dogtertjie se skool gevra dat ons vir Telitha sal stuur vir kunsklassies hulle dink sy doen goed, maar die ure pas my nie, aangesien ek nie maandae en donderdae kan ry vir netbal ...dinsdae, woensdae en vrydae vir die kuns nie, aai..voel so jammer vir haar, het gelukkig vir haar plek gekry by die skool se nasorg, maar gaan haar eers vlg kwartaal stuur, aangesien sy nog in 'n ander nasorg is en ek maand kennis moet gee en dan is dit ook al weer vakansie :( , en ek dink die kunsding is vir nou, iets van die Eistedfodd ?

Oja julle sal my nie glo nie, maar ek het nog nie 'n foto van die boobies nie :lol: , en after all is hulle glad nie groot nie, as iemand daarvan weet nie sal hy/sy nie eers weet ek het dit laat doen nie. Maar dit pas by my liggaamsbou en ek is doodgelukkig daarmee, net ons mansvriende spot my en vra nou hoekom het ek nou nie groter gemaak nie hehe.

Mother of Telitha 7 years and Luan 1 year.

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

16 years 4 months ago #25297 by kittycat
Kimika, sjoe ek hoop dit werk noudat hy bietjie warmer kry, maar soos jy se, vanaand en more aand sal 'n toets wees, want dit kan wees dat hy net vrek moeg was na gister..! :huh:

So, my man skryf vandag weer daai damn toets... ek is so op my senuwees... ek voel meer op my senuwees vir hom as wat ek gevoel het toe ek my laaste punte vir my graad gekry het!! :(

Gaan vandag mannetjie se hare sny. Hy begin soos 'n klein bosapie lyk..

Julle ek gaan mos een van die dae London toe! Jippie! :laugh: Maar ek dink ek gaan my vrek verlang na Alex....!!!! (Ek mis hom as ek hom net 'n middag laas gesien het..!)